Larry H. Miller Toyota Lemon Grove

4.5 out of 5 4.5

Reviews

4.5 out of 5 4.5
98 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    June 7, 2020

    Bought a part online. Turned out to be the wrong one. They refused to issue a refund after I paid to ship the part back to them (in perfect condition)... because they claimed it wasn't in the right box!!! I'm out over $225 (which they pocketed) and I'm stuck with the wrong part. BEWARE OF THIS DEALERSHIP!!! THEY ARE NOT HONEST!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello there, thank you for taking the time to leave a review. It’s unfortunate to hear about your experience with ordering parts and your refund. I’d... appreciate the opportunity to better understand the situation so that I can ensure everything has been handled properly. I hope you’ll give me a call soon and we can get this sorted out together. - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager, (619) 265-3135

  • 5.0 out of 5
    June 7, 2020

    Rene Herrera and Manny Chavez are a great team, positive energy, they pay attention and listen to your needs and desires. I didnt even plan to buy a car,... but they were so helpful I bought a new TRD off road premium 4 runner and kept my current toyota that I also bought at LHM.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for that positive review. Come back again soon if there’s anything else we can do for you or your vehicle! - Jenn O'Brien, Customer Relations M...anager

  • 5.0 out of 5
    May 30, 2020

    I bought my car from LMT about 7 months ago. Took it in for a diagnostic and of course the solenoid would be bad. Took 1 week or so to get the part but... Ryan Schaeffer was on top of it. He ordered the parts and looked into my cost being covered under my warranty. Not only did my warranty cover it, I only had a $100 deductible. From ordering a new tire, regular service checks, to this fix.....you guys have always made sure I was taken care of. Ryan Schaeffer is a gem and possibly the most respectful, professional, down to earth person I've ever met. Thank you for keeping me safe on the road.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Chaunta, Wow! Thank you so much for this great 5-star review. Thanks for choosing our dealership and helping to share the word about us. We’re here... for you anytime! - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

  • 5.0 out of 5
    May 26, 2020

    Easy to schedule work- Work was done by estimated time -Very good service by Trudy! Facilities were clean!. Overall good experience! Will recommend to... others

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Chuck, Thank you for choosing our dealership, your feedback and rating mean a lot to us. We're glad we were able to help, and we hope to see you ag...ain! - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

  • 1.0 out of 5
    May 17, 2020

    Saw a price for a used car we were interested in. We came in and took it for a test drive. I told the salesman that we needed a deal for less than the... price listed, out the door. Dealership immediately tried to raise the price by $2700 and then only pushed for a high monthly payment. They obviously are just using "bait and switch" sales practices. They contacted me the day after we left and I further explained the situation .... Six hours later they never even bothered to respond to us. Better off looking ANYWHERE else

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We want each customer to feel like they enjoyed a transparent car buying experience, clear of any confusion or misunderst...andings. So I’d appreciate the chance to ensure everything was handled properly and that our advertisement was as accurate as possible. Hopefully we can work together to get everything sorted out and answer any additional questions you might have. - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager, (619) 265-3135

  • 5.0 out of 5
    May 14, 2020

    My experience with Larry H. Miller Toyota is always top notch. I bought a vehicle from them a few years back and, I haven't had any issues. I came in for... my regular maintenance and, tires and, Scott my service advisor tool care of me and, I was in and out in a few hours. I will continue to do business with Larry H. Miller Toyota.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business and for this review. We're happy to hear Scott and the rest of our team were able to serve you and demonstrate our commitm...ent to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

  • 5.0 out of 5
    May 11, 2020

    I’m highly satisfied with the repair department staff specially to Trudy. She is very courteous , knowledgeable and customer service oriented. The facility... is very clean and organized. I will definitely comeback if needed.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Rick, Thank you for choosing our dealership! We're always happy to help in any way possible. Come back soon if there's anything else that our team ...can assist you with! - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

  • 5.0 out of 5
    May 8, 2020

    I had my 2009 Corolla serviced and it was painless. I dropped off the car and they shuttled me home and back and they only had the car 4 hours and it was... good as new.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Brian, Thank you for taking the time to tell everyone about your service experience. We are glad you had a great experience. We hope to see you again ...for all your vehicle service and purchase needs. Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

  • 2.0 out of 5
    April 28, 2020

    I bought a new 2020 Camry SE from Larry Miller. The sales person was knowledgeable and courteous so I enjoyed that process but once I got to finance things... went downhill. It felt like I was at a Timeshare presentation. Once we declined the extended warranty, the finance person became very rude. He stopped making eye contact, rushed us through the necessary paperwork, and didn’t want to answer any questions. He at first refused to give us a paper copy of the documents we requested and instead only wanted to give us a flash drive. My wife got upset with his attitude and walked out while I finished up everything. We made a complaint to the manager onsite about the finance person treatment to us but my wife said she would never recommend anyone to buy from LHM. I’m also waiting for a call from service to have my car detailed to remove scratches that are on the car but that hasn’t happened yet.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. I am happy I was able to speak with you directly and we were able to get your vehicle in for the Due bill work that was ...promised. Due to schedule changes, sometimes it may take us a bit longer than normal to get back to our customers and I apologize for that delay I personally saw your vehicle and it looks awesome! I apologize for any frustrations you had during the purchase of your vehicle, but I hope we have won you back with how you have been treated after the sale. Please give me a call anytime if you need any further assistance. Thank you for your time. - Jenn O'Brien, Customer Relations Manager, (619) 265-3135

  • 5.0 out of 5
    April 24, 2020

    Pablo was amazing, upfront with everything my truck needed...worked with me and kept me in the loop... delivered my car on time even detailed the truck

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for choosing our dealership, your feedback and rating mean a lot to us. We're glad Pablo was able to help, and we hope to see you again! - ...Jenn O'Brien, Customer Relations Manager

View More Reviews