Central Valley Hyundai

4.8
(815 reviews)
Sales hours: 8:00am to 8:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:00am–8:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–8:00pm 8:00am–4:30pm
Sunday 9:00am–7:00pm Closed
2018 consumer dealer award View 2 awards
2018 consumer dealer award 2017 consumer dealer award

Inventory

See all 14 vehicles from this dealership.

Reviews

4.8
(815 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

I had the best car buying experience I’ve ever had at

I had the best car buying experience I’ve ever had at Central Valley Hyundai. Julio, Bianka and Chris listened really well to what I said I wanted, answered all my questions and concerns and gave me exactly what I needed in a car and the financing. They were efficient and professional yet warm and welcoming. I highly recommend this team to anyone looking for a great car buying experience!

5.0

I had the best car buying experience I’ve ever had at

I had the best car buying experience I’ve ever had at Central Valley Hyundai. Julio, Bianka and Chris listened really well to what I said I wanted, answered all my questions and concerns and gave me exactly what I needed in a car and the financing. They were efficient and professional yet warm and welcoming. I highly recommend this team to anyone looking for a great car buying experience!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your exceptional car buying experience with us! We're thrilled to hear that Julio, Bianka, and Chris provided you with outstanding service at Central Valley Hyundai. Listening to our customers' needs, addressing questions and concerns, and providing efficient and professional service are top priorities for us, and we're delighted that our team met and exceeded your expectations. Your recommendation means a lot to us, and we'll be sure to pass along your kind words to Julio, Bianka, Chris, and the rest of our team. If you ever need anything else or have any further questions, please don't hesitate to reach out. We're here to assist you in any way we can.

Show full review
5.0

Kelii was amazing help on purchasing my new car today.

Kelii was amazing help on purchasing my new car today. I highly recommend his services!

5.0

Kelii was amazing help on purchasing my new car today.

Kelii was amazing help on purchasing my new car today. I highly recommend his services!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your positive experience with Kelii at Central Valley Hyundai! We're delighted to hear that Kelii provided you with amazing assistance during your new car purchase. Customer satisfaction is our priority, and we're thrilled that Kelii's service exceeded your expectations. Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words about Kelii's services. If you ever need anything in the future or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Show full review
2.0

Service Department - I was quoted $55 to change the

Service Department - I was quoted $55 to change the windshield wipers. Went to amazon and got them for $16 instead. Worse yet, I needed the gas spring front hood struts replaced for my Sonata. I was quoted $280 for parts and an hour of labor for a total of $450. Instead ordered them on Amazon for $20 and replaced them in 5 minutes. WOW!!!!! I love the people behind the counter, but their prices are absolutely absurd.

2.0

Service Department - I was quoted $55 to change the

Service Department - I was quoted $55 to change the windshield wipers. Went to amazon and got them for $16 instead. Worse yet, I needed the gas spring front hood struts replaced for my Sonata. I was quoted $280 for parts and an hour of labor for a total of $450. Instead ordered them on Amazon for $20 and replaced them in 5 minutes. WOW!!!!! I love the people behind the counter, but their prices are absolutely absurd.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 2.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your feedback regarding your recent experience at Central Valley Volkswagen Hyundai. We sincerely apologize for any inconvenience or frustration you experienced with our service pricing. We strive to provide our customers with competitive pricing and exceptional service, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this instance. Your feedback is invaluable to us as we continuously evaluate and improve our pricing and service offerings. We understand your concerns about the pricing for windshield wipers and gas spring front hood struts. We apologize for any misunderstanding regarding the pricing and the availability of parts. We will review our pricing policies and communication to ensure clarity and transparency moving forward. We appreciate your kind words about the people behind the counter, and we're glad to hear that you had a positive interaction with our team members. We value your business and want to ensure that we provide the best possible service at fair and competitive prices. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We would welcome the opportunity to address any issues and regain your trust as a valued customer. Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Show full review
5.0

Fair price with great customer service.

Fair price with great customer service. Overall nice comfortable and nice experience with a great warranty.

5.0

Fair price with great customer service.

Fair price with great customer service. Overall nice comfortable and nice experience with a great warranty.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled to hear that you had a positive experience at Central Valley Volkswagen Hyundai. Providing fair pricing and excellent customer service is our top priority, and we're delighted to know that you found our prices fair and that you had a great experience with our team. We're also pleased to hear that you found our dealership to be comfortable and that you're satisfied with our warranty offerings. Your satisfaction means a lot to us, and we truly appreciate your kind words and your recommendation. If there's anything else we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. Thank you again for choosing Central Valley Volkswagen Hyundai, and we look forward to serving you again in the future!

Show full review
5.0

Great price, wonderful service, and a beautiful car!

Great price, wonderful service, and a beautiful car! This is my 3rd Hyundai and not my last.

5.0

Great price, wonderful service, and a beautiful car!

Great price, wonderful service, and a beautiful car! This is my 3rd Hyundai and not my last.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you found a great price, received wonderful service, and are enjoying your beautiful new car. We appreciate your loyalty as a repeat Hyundai customer, and we're honored to have been a part of your journey with three Hyundai vehicles. If you ever have any questions, need assistance, or are considering another Hyundai in the future, please don't hesitate to reach out. We value your trust in us and look forward to continuing to provide you with excellent service. Safe and enjoyable travels in your new Hyundai, and thank you for choosing us!

Show full review
5.0

Excellent experience.

We had a very pleasant experience. No pressure to buy, knowledgeable sales and financial people. We where shown multiple choices. Would definitely recommend Brandon at Central Valley.

5.0

Excellent experience.

We had a very pleasant experience. No pressure to buy, knowledgeable sales and financial people. We where shown multiple choices. Would definitely recommend Brandon at Central Valley.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your very pleasant experience with us. We greatly appreciate your feedback and are pleased to hear about the positive aspects of your visit. We understand the importance of providing a no-pressure environment, and we're delighted that you found our sales and financial team to be knowledgeable and accommodating. Your recommendation of Brandon at Central Valley is valued, and we aim to provide top-notch service to all our customers. If you ever have any more questions or need further assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We are here to ensure your continued satisfaction and provide you with the outstanding service you deserve. Thank you for choosing Central Valley Volkswagen Hyundai, and we look forward to serving you again.

Show full review
5.0

Everything was a 10 out of 10 from the salesman to

Everything was a 10 out of 10 from the salesman to financing to the service department

5.0

Everything was a 10 out of 10 from the salesman to

Everything was a 10 out of 10 from the salesman to financing to the service department

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for your fantastic feedback! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that your experience with us, from the salesman to financing and the service department, was consistently excellent and rated a 10 out of 10. Providing top-notch service is our priority, and your feedback reaffirms our commitment. If you ever have any more questions or need further assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We are here to ensure your continued satisfaction and provide you with the outstanding service you deserve. Thank you for choosing Central Valley Volkswagen Hyundai, and we look forward to serving you again.

Show full review
5.0

100% Recommend Central Valley Volkswagen

We had a truly great process buying a car for our daughter at Central Valley Volkswagen. They had great inventory, great for all price ranges. Brandon our salesman was fantastic! He walked the lot with us, took the time to educate us on each car we were considering. I will buy another car from Brandon in the future. The process of buying was efficient through each stage and we will absolutely return to buy for our son. If you’re looking for a new car our family 100% recommends Central Valley Volkswagen.

5.0

100% Recommend Central Valley Volkswagen

We had a truly great process buying a car for our daughter at Central Valley Volkswagen. They had great inventory, great for all price ranges. Brandon our salesman was fantastic! He walked the lot with us, took the time to educate us on each car we were considering. I will buy another car from Brandon in the future. The process of buying was efficient through each stage and we will absolutely return to buy for our son. If you’re looking for a new car our family 100% recommends Central Valley Volkswagen.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you so much for taking the time to share your wonderful experience at Central Valley Volkswagen! We are thrilled to hear that you had a truly great process while purchasing a car for your daughter, and we sincerely appreciate your kind words and recommendation. It's fantastic to know that Brandon, your salesperson, provided you with exceptional service. We take pride in having a great inventory that suits all price ranges and ensuring that our customers have all the information they need to make an informed decision. Efficiency and customer satisfaction are at the forefront of what we do, and we're delighted to hear that your experience reflected that. We look forward to assisting you with any future automotive needs, including buying a car for your son. Thank you for choosing Central Valley Volkswagen, and we can't wait to serve your family again!

Show full review
5.0

Bryan Ramirez was Outstanding!

Bryan Ramirez worked hard to make sure we were happy and always available to answer any questions or concerns. Looking forward to enjoying our Santa Cruz!

5.0

Bryan Ramirez was Outstanding!

Bryan Ramirez worked hard to make sure we were happy and always available to answer any questions or concerns. Looking forward to enjoying our Santa Cruz!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Yes No
Dealer response

Thank you for sharing your positive experience with Bryan Ramirez at Central Valley Hyundai. We're thrilled to hear that Bryan worked diligently to ensure your satisfaction and was readily available to address your questions and concerns. Your feedback is greatly appreciated, and we will be sure to convey your kind words to Bryan. We hope you thoroughly enjoy your new Santa Cruz! If you ever have more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to provide excellent service and support throughout your ownership journey. Thank you for choosing Central Valley Hyundai, and we look forward to serving you again in the future.

Show full review
5.0

Very pleasant staff to work with!

Very pleasant staff to work with! Luis was awesome and took all the time I needed to explain everything and show me the features of the car I bought. Lucas was very helpful in wrapping things up financially and so nice and friendly. Did not feel pressured at all. In fact everyone I met at the dealership in the 2 days I was there were very friendly helpful and personable! I would definitely recommend this dealership!

5.0

Very pleasant staff to work with!

Very pleasant staff to work with! Luis was awesome and took all the time I needed to explain everything and show me the features of the car I bought. Lucas was very helpful in wrapping things up financially and so nice and friendly. Did not feel pressured at all. In fact everyone I met at the dealership in the 2 days I was there were very friendly helpful and personable! I would definitely recommend this dealership!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for sharing your positive experience at our dealership! We're thrilled to hear that Luis and Lucas provided you with exceptional service and made your car buying process enjoyable. Luis's dedication to explaining the features of your new car and ensuring that you're comfortable with your purchase is greatly appreciated. We understand that buying a new car involves understanding its features thoroughly, and we're glad Luis took the time to help you with that. Lucas's helpfulness in the financial aspect of the process and his friendly demeanor are also wonderful to hear about. We're committed to providing a pressure-free and pleasant atmosphere for our customers, and it's great that you felt that during your visit. If you have any further questions, need assistance, or want to explore more features of your new car, please don't hesitate to reach out. We're here to provide ongoing support and ensure your satisfaction. Thank you for choosing our dealership, and we truly appreciate your recommendation! We hope you enjoy your new car to the fullest!

Show full review
See all 815 reviews