Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.7
359 lifetime reviews. Includes reviews of Nazareth Ford from DealerRater.com
  • Service

    2014 Ford Mustang. The vehicle was serviced in a reasonable amount of time and done correctly.


    Show Full Review

    2014 Ford Mustang. The vehicle was serviced in a reasonable amount of time and done correctly.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 2 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Nice place

    Bought 2011 ford f150 king ranch For the most part it was a good experience. But put dry rotted tires on it and in the two weeks I have owned t...


    Show Full Review

    Bought 2011 ford f150 king ranch For the most part it was a good experience. But put dry rotted tires on it and in the two weeks I have owned the truck have had to patch two tires. Have called to see if they are going to do something about it but they deny they sold a truck with tires like that and won't return phone calls.. so in very unhappy about that. Hopefully they will do something to remedy the problem!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Good service

    One thing you need to improve is the paging system in the customer lounge. Between people talking, two tv's going it's very hard to hear your name...


    Show Full Review

    One thing you need to improve is the paging system in the customer lounge. Between people talking, two tv's going it's very hard to hear your name called.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Stephen

    Service was good . People were curtious. The only thing I would like is for someone to good over with me what was done to my car. Great job guys.

    Dealer Response

    Thanks for the great star-rating, Stephen! Our team is dedicated to providing top-quality service, and we're so happy to hear that your experience...


    Show Full Review

    Service was good . People were curtious. The only thing I would like is for someone to good over with me what was done to my car. Great job guys.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the great star-rating, Stephen! Our team is dedicated to providing top-quality service, and we're so happy to hear that your experience reflected this.


    Hide Full Review
  • Horrible experience at Ford cpo sales Dept.
    October 11, 2016

    Visited this Ford dealer traveling almost 3 hours from NY., ( Oct. 1st. 2016) after days of back and forth on phone and e-mails to trade my 2013 F...


    Show Full Review

    Visited this Ford dealer traveling almost 3 hours from NY., ( Oct. 1st. 2016) after days of back and forth on phone and e-mails to trade my 2013 Fusion for a cpo 2016 Fusion they have for sale. What a frustrating experience!. They try to rip me off with the value of my trade in any possible way. I just walk out in disbelief. VERY DISHONEST PEOPLE. Angel dlS.

    Does not recommend this dealer

    Hide Full Review
  • Poor experience at a terrible dealership!
    September 29, 2016

    Worse experience ever! Terrible sale people who are scam artists, incompetent service dept & awful business in general! My in-laws had done bus...


    Show Full Review

    Worse experience ever! Terrible sale people who are scam artists, incompetent service dept & awful business in general! My in-laws had done business w/ the Daubs when they were there. I was hoping for the same positive experience. I was completely wrong! I had sales people provide wrong information on the vehicle and poor car service. After reading of some of the negative reviews on service, Im suspicious about what has been done or not been done to my vehicle when it has been serviced. Seems like they conjure up many things and knick knacks when the vehicle is in the back being toyed with. I dont appreciate being ripped off due to their salesman making mistakes which cost me financially. Just b/c sales is down, don't scam us who regret purchasing a vehicle from your dealership off.

    Does not recommend this dealer

    Hide Full Review
  • BEST DEALERSHIP IN THE AREA!!!

    Nazareth Ford is by far, without the question, the best dealership in the area. My family has purchased over 20 vehicles from Nazareth Ford over ...


    Show Full Review

    Nazareth Ford is by far, without the question, the best dealership in the area. My family has purchased over 20 vehicles from Nazareth Ford over the years. In addition we used their Service Department on a regular basis. YOU WIL NOT BE TREATED ANY BETTER OR GET A BETTER DEAL ANYWHERE ELSE! No pressure dealership with excellent sales & service people. They will take their time and work hard to get you the best deal. Bill Barron ( sales) & Chris Hardy (service) are true gentlemen. If you are serious & honest about buying a vehicle and wish to be treated with dignity & respect this is your dealership!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Surprisingly satisfying service

    I took my 2014 Focus in due to several problems. I purchased the car from a used car lot and had some regrets. I was a bit reluctant to take it to...

    Dealer Response

    We set high expectations for ourselves so it?s gratifying to hear you had a great experience with us! If you have any additional needs or question...


    Show Full Review

    I took my 2014 Focus in due to several problems. I purchased the car from a used car lot and had some regrets. I was a bit reluctant to take it to a dealer because in the past I have had some unpleasant experiences. This model is known to have problems, so I hoped that at least they would know what to expect. The whole process, from scheduling the appointment to picking up the car was super easy and pleasant. They ended up replacing the clutch, and I have to admit I expected them to avoid that repair, knowing it would cost them money since the car is still under warranty. Now I have a smooth-driving car, and I will not hesitate to use Nazareth Ford again should the car need service.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We set high expectations for ourselves so it?s gratifying to hear you had a great experience with us! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you. Safe travels!


    Hide Full Review
  • Don't trust them
    August 17, 2016

    They lied to me about an extended warranty on my Chrysler Sebring when they were Brown Daub Ford. And when I reported it to the BBB and Attorney G...


    Show Full Review

    They lied to me about an extended warranty on my Chrysler Sebring when they were Brown Daub Ford. And when I reported it to the BBB and Attorney General, Mike Strauser verbally attacked me and made false statements and accusations against me. I would never purchase another car from this dealership.

    Does not recommend this dealer

    Hide Full Review
  • If you want to be lied to shop here
    July 30, 2016

    So I was looking to trade in my 2015 F150 platinum on a new mustang GT. Now I live about 2 hours from this dealer but they had one in stock with t...


    Show Full Review

    So I was looking to trade in my 2015 F150 platinum on a new mustang GT. Now I live about 2 hours from this dealer but they had one in stock with the options I wanted. I spoke back and forth with them via email and asked them several times if they can give me a close appraisal on my trade without having to drive 4 hours round trip. I was told no that is not possible but they reassured me that they beat auto-trader trade in value by 20%. I once again said ok so you are saying that it is worth this much prior to coming in and granted everything is as described the price will be close correct? Once again was told to come in and I won't be disappointed. Long story short the instant cash offer from auto trader (You drive your car to any dealer that participates with them and they hand you the cash for your vehicle) was $1,000 higher than the "best price" they could do on a trade. Now that cash offer is far less than the trade in value and much less than the 20% premium they hounded me about over and over. The best part was that I had to "drive in" for the appraisal yet I parked my vehicle outside the showroom floor and not one person even inspected it. The sales man sat in the office of the appraiser and they never left. So tell me why couldn't you have given me a garbage offer on my truck over the internet since you didn't even bother to get up and look at my truck? I will never deal with these people again nor recommend them to anyone I know. So many better dealers out there to deal with like Koons in MD or Preston auto group which are fair and willing to work with you not just lie to get you in the dealership to try to sell you a car.

    Does not recommend this dealer

    Hide Full Review