Crestmont Toyota/Crestmont VW

4.8
(177 reviews)
View all hours
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
New (201) 538-2126 (201) 538-2126
Used (973) 839-2500 (973) 839-2500

Inventory

See all 22 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since September 2016.

Meet our employees

View all 12 employees View less employees

Reviews

4.8
(177 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews from DealerRater

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Terrible Experience

The service department is an absolute joke and it starts at the top with their so called “manager” Bob Gross. Unprofessional and disrespectful beyond words. I dropped of my ‘16 Golf R at night for what should’ve been routine warranty work with any competent dealership. I go to pick up the car the next day and noticed wheel damage that clearly happened there as you can tell from the discoloration between the freshly damaged area and the rest of the wheel. Multiple dealership employees there at the time agreed that the damage was obviously recent and while the car was in their possession. The service manager who wasn’t even there denied responsibility and referred to an Inspection Report that was written in pencil claiming the damage was existing despite the evidence clearly proving otherwise. His counter argument was “We don’t damage cars and you’re just trying to make a quick $500”. Surely not the type of company I would ever want to do business with again. We have bought two GTI’s, a Tiguan, a Touareg, and two Golf R’s from Jack Daniels VW in Fair Lawn, NJ as well as a 4Runner TRD Pro, Tundra TRD Pro, and FJ Cruiser Trails Team Edition from Prestige Toyota in Ramsey with nothing but positive experiences. We will no longer be visiting Crestmont Volkswagen or Crestmont Toyota and strongly advise you reconsider as well. As clear from previous reviews. They just deny any wrong doing. It seems their customer service policy is. “The dealership is always right”

Dealer response

Farzan, We are not debating whether the damage to your vehicle was recent or not. Our position is that it was not caused by our staff. Let's recap... you dropped off your Golf after hours. The first thing our valet did the next morning when checking in your car was to prepare a vehicle inspection report. During the inspection he noted the damage to your wheel on the report. This took place before any of our staff drove your car and proves that we did not cause the damage to your vehicle. Additionally you made a comment to our Service Manager that we have insurance why don't we just put it through there. This would not only be dishonest but would also amount to fraud. You are not doing yourself any favors by posting your review.

Dealer response

Farzan, We are not debating whether the damage to your vehicle was recent or not. Our position is that it was not caused by our staff. Let’s recap… you dropped off your Golf after hours. The first thing our valet did the next morning when checking in your car was to prepare a vehicle inspection report. During the inspection, he noted the damage to your wheel on the report. This took place before any of our staff drove your car and proves that we did not cause the damage to your vehicle. Additionally, you made a comment to our Service Manager that we have insurance why don’t we just put it through there. This would not only be dishonest but would also amount to fraud. You are not doing yourself any favors by posting your review.

5.0

Love my 2016 Toyota Highlander

Daniel Cifelli was a 10 plus salesperson, we wanted a specific highlander and he got what we wanted. He is very professional and high knowledge of his job. Made it very easy and very accomodating with our lease. Thank You Daniel....I will definitely recommend crestmont and top salesperson Daniel...

5.0

Great purchase experience

I purchased a new Toyota on Jan/02/16 from Toyota. I'm very happy with it. I got excellent and attentive attention from Daniel. He was very professional, patient, and helpful with all my questions. I would give him an eleven out of ten if I could. Thanks Daniel!

2.0

Service issues

Was charged 1.2 hours for labor that took .6 hours (in and out of shop) My questions, concerns, and complaints were ignored.

5.0

Awesome buying Experience!

I purchased a 2015 Toyota Highlander LE Plus in predawn mica grey from Crestmont Toyota. Not only did they give me the lowest out the door price out of at least 10 dealerships but the customer service that I received came second to none. The sales manager I dealt with is Andy Beloff (andy.beloff@crestmont23.com) who is as professional and straight forward as they come. He answered all my calls, texts, and emails in a prompt fashion and answered every question that I had. He truly believes in the art of building solid and long lasting business relationships. Steve Zmani the finance manager didn?t place any pressure on me during the signing process and was quick to get me out as soon as possible. And lastly, Michael Mongiovi, the relationship manager gave me a courtesy call the day after to congratulate me and left his contact information should I have any questions or concerns. The whole process from beginning to end was straight forward, transparent, and absolutely professional - Crestmont Toyota should write a sales book on how to run a business and build relationships. I will definitely be coming back here for my next Toyota.

5.0

I got exactly what I wanted

Your staff were very professional and did what they had to do. .

5.0

High Quality & Professional Staff!!!

I have been to crestmont several times for service and the team alway exceeds my expectations. Thank you!

5.0

Great Purchase Experience

My truck was towed to Crestmont. Craig fixed me up and I got everything I expected on time at a great price so that I could get right back on the road. Good stuff!

5.0

A very positive experience

Our sales rep, Daniel, is the best! He was polite, articulate, attentive to our criteria, and above all patient! We were comfortable through our entire shopping process and he was a pleasure to work with. If you are looking to buy a car, head to Crestmont Toyota and ask for Daniel; you won't be disappointed.

5.0

Expected good service, received good service

Dropping and picking up the truck was easy and the work was done quickly. The vehicle was ready ahead of schedule.

Read all 177 reviews