Blasko Leasing Service, Inc

4.0 out of 5 4.0

Reviews

4.0 out of 5 4.0
19 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 4.0 out of 5
    February 28, 2018

    really nice service. Couldn't find a car I look but. Good for college kids. Or a start up cars. Or get service on your car

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 8, 2017

    Called and asked for a vehicle and they told me they still had it. Went there talked to someone about the car was told they have it again. Guy comes back... to me told they are showing it at another location. I Walked right out. Don't waste your time here shop somewhere else.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • September 20, 2017

    Nice job. Too friendly. I'm so satisfy about your assistance.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 17, 2017

    We had no problems, we looked at the car on a Sunday I think, we loved a couple of them, the whole time they didn't rush us. They had 6 Volvos we wanted... to look at, so they just gave us all 6 keys and said go ahead and check them out and if its in the front test drive it. We went from car to car and just drove them, so simple and trusting. He actually said " if you steal it the insurance will pay more than our profit...." lol.... very relaxed, didn't pressure us at all. The bank was closed so we said we would come back the next day and buy it, we did and it was nice! Drives great and its been 2-3 months, it is perfect for my wifes first car ever. I am remembering to review them because now I need a car and i feel great going to them!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 28, 2017

    Although I was unsuccessful in finding a car, the dealer was very informative and even worked to find a car that fell in line with my budget. They also... left me alone as I inspected the car, which was appreciated. Nothing is worse than having a salesman hover.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your review, if there's ever anything we can do to help gives a call. Management.

  • 5.0 out of 5
    April 26, 2017

    Had a great experience purchasing a vehicle at Blasko. Speak with Jose he's straight forward and makes the process quick and easy.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to write a review. Enjoy your vehicle.

  • 1.0 out of 5
    April 3, 2017

    Went twice and both times were bad ! First time, two people walked in arguing and complaining

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We have no record of an LN ever visiting our dealership. Please reach out to us at 973-851-9206 so we can assist you further. Thank you, Managemen...t

  • 5.0 out of 5
    February 2, 2017

    Friendly staff, great customer service, easy process!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Marie, Enjoy your vehicle. Thank you for your business. Blasko Leasing

  • 1.0 out of 5
    October 5, 2016

    At first sounded like they'd be great and sent me carfax quickly upon request, however when was ready to purchase they ignored my calls for 2 days. So... I finally went down their small trailer in a lot, and walked in to hear my call ringing unanswered as they sat around. When I asked to drive the car, they said they sold it already days ago, yet never let me know. Also, the website still had it as available and the salesman (wanting to go home) said we have nothing else in your price range when the website showed e other cars in my range. Don't waste your time like I did, shop elsewhere

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jeff, You were sent the carfax as promised and we spoke on the phone the day prior and you stated you would call before coming in. The next day you ...show up 20 minutes after closing the reason the owner and I we're sitting in the office. Your excessive calling was minutes prior to closing time and we were in the process of closing out the day. Vehicle still showed available on the site because it hadn't updated to sold and the vehicle was still on our lot. Lesson learned call before heading out to see a vehicle and take appropriate time off to do so. Yes we do have families we like to go home too also. Thanks for your review Rich.

  • 1.0 out of 5
    September 9, 2016

    I do not recommend going to this dealership that's it.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Please contact us at 973-851-9206 to speak regarding your experience, we're always looking to improve so we appreciate the reviews. Thank you, Man...agement

View More Reviews