Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

2.7
Average based on 26 reviews
  • Only with Car Champs because my credit is shot.

    Been with Car Champs since April 2014 and have it say I only went with them and continued with them because my credit is shot and their "No Credit...


    Show Full Review

    Been with Car Champs since April 2014 and have it say I only went with them and continued with them because my credit is shot and their "No Credit Check" business caught my eye. The Service Department offers very poor customer service, especially when attempting to get an oil change. At times I and the Pep Boys Service Manager would be placed on hold for long periods of time or just hung up on altogether! Just for trying to obtain a purchase order for the free oil change offered through Car Champs. I recently called in to make a payment and was mind-boggled to learn that they now charge a $6.00 fee to PAY YOUR CAR PAYMENT with a customer service rep. They offered the option of paying through the automated service but failed to mention the service charges $3.00 because it is thru Western Union. Really? Charging customers to make payments when they seriously only have about 3 or 4 lots all spread apart is ridiculous! I can understand if there were more lots available which would make it more convenient for customers to pay in person to avoid the service charge but I totally get it. Totally displeased with these folks and the way they do business.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • minus 10 stars

    the good reviews are all fake written by employees of car champs this place will be out of business very soon I guarantee it !

    Dealer Response

    Hello there, Thank you for your input! When it comes to our reviews, these are sent to our sold customers through a third party. Employees can't...


    Show Full Review

    the good reviews are all fake written by employees of car champs this place will be out of business very soon I guarantee it !

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello there, Thank you for your input! When it comes to our reviews, these are sent to our sold customers through a third party. Employees can't post any reviews toward the dealership, it is prohibited through their system Now, although I didn't quite see a reason behind the 1 star review, I would love to help you with any issues that you might have encountered while at the dealership. Here is my email dserrano@thecarchamps.com. Please reach out to me if you have any questions or concerns, I will be more than happy to help.


    Hide Full Review
  • cannot get a hold of anyone at any location

    Im really bummed. Filled out an application online this morning. I was never contacted. I called every location and left messages. Oh well i guess...

    Dealer Response

    Hello Rolando, You are completely right. It shouldn't be this hard to get through to a sales rep or get a call back. Just so you know, we were a...


    Show Full Review

    Im really bummed. Filled out an application online this morning. I was never contacted. I called every location and left messages. Oh well i guess its not a good start. I shouldnt have to chase after people yo buy a car. Just dissapointed

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Rolando, You are completely right. It shouldn't be this hard to get through to a sales rep or get a call back. Just so you know, we were aware of this issue and have fixed it. You should be able to get prequalified when you call in, and/or get a call from our rep within minutes if you filled an online application! We appreciate the review and for your input that only make our dealer better each day.


    Hide Full Review
  • less than 1 star

    After. Waiting 2 weeks. For a call found out that the 0 down is on certain low end car but still require $down. And payments in relation to income...


    Show Full Review

    After. Waiting 2 weeks. For a call found out that the 0 down is on certain low end car but still require $down. And payments in relation to income is absurd. Guess they expect you to live in your car. They just don't bother to tell you this up front and the explanations of using credit to purcase was less than informative. Stay away. Looking to sell to repo.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Not A happy Customer

    I had the car for a year had to take the car back to L.A for repairs twice and they charged me for miles on both trips. Then I was told I could ta...

    Dealer Response

    Good Morning, I apologies for the inconvenience that you went through. The program that you were in, is a lease. Like all leases, you need to pay ...


    Show Full Review

    I had the car for a year had to take the car back to L.A for repairs twice and they charged me for miles on both trips. Then I was told I could take the car back early and when I did they billed me, I was billed for past due payments and I have it automatically taken out. They automatically took out another payment when I don't even have the care anymore. I am charged for wear and tear and there is nothing wrong with the car the charge late fees and I was never late on my payment. They even charged over $2500.00 in excessive mileage. The grand total was $3741.00 I owe to them. I am very disappointed no one told me anything on this.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    3 people out of 4 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Good Morning, I apologies for the inconvenience that you went through. The program that you were in, is a lease. Like all leases, you need to pay for excess mileage, wear and tear on the vehicle after you bring the vehicle back. Our program is flexible where we give the customer 15,000 miles a year, instead of 12,500. For excess mileage we changer .25 cents per mile unlike other dealerships that may charge more. I'm happy to hear that we were able to help you fix the vehicle within our warranty. If they charged you for the two trips from Victorville to L.A. that would be 340 miles trip for a total of $80 dollars. If you would like to discuss removing $80 from the $2500 in excess miles please contact us. We will be happy to look into it! Have a great day!


    Hide Full Review
  • Mimi's Buying Experience

    Gus and the team at Car Champs were very helpful to me. Their willingness to be patient with me and answer all my questions was very much apprecia...

    Dealer Response

    Thank you for this amazing review! We appreciate you business and that you had a great buying experience! If you have any other questions feel fre...


    Show Full Review

    Gus and the team at Car Champs were very helpful to me. Their willingness to be patient with me and answer all my questions was very much appreciated. I am so thankful for the program available to me through Car Champs. They made my buying experience much more pleasant than what I have experienced at other dealerships. I would encourage anyone in need of a vehicle to visit Gus, Manny, Daniel and the entire team at Car Champs.

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for this amazing review! We appreciate you business and that you had a great buying experience! If you have any other questions feel free to contact us. :)


    Hide Full Review
  • Great Customer Service

    Well by reading the reviews of Car Champs I was a little skeptical but when I got there, there were late model cars that was kept up and very clea...

    Dealer Response

    Thank you for your review! Reviews like these make us strive for better customer service to help customers just like you! Have a great day and th...


    Show Full Review

    Well by reading the reviews of Car Champs I was a little skeptical but when I got there, there were late model cars that was kept up and very clean. I met with Gus and he was very informative of every car I was interested in esp the cost of the cars. So all in all I got the car that I wanted reasonable car payment, great customer service and I felt comfortable in the process. As far as the closing of the deal, Al is the best ;) I would recommend anyone to Car Champs for a good quality used car. Look for Gus, Daniel , or Pancho great service good sales team. Lol besides who ca go wrong with a Toyota Honda or Nissan..Thanks Car Champs for making my resolution come true.

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your review! Reviews like these make us strive for better customer service to help customers just like you! Have a great day and thank you for you business!


    Hide Full Review
  • A Blessing

    Car Champs helped me when nobody else would! They were courteous and understanding. They listened to what I was looking for and gave me options. I...

    Dealer Response

    Thank you for your amazing review. We appreciate your business and if you have any further questions please contact us.


    Show Full Review

    Car Champs helped me when nobody else would! They were courteous and understanding. They listened to what I was looking for and gave me options. I recommend Car Champs to anyone that has been unsuccessful in purchasing a car or had a downright bad experience with other dealers.

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your amazing review. We appreciate your business and if you have any further questions please contact us.


    Hide Full Review
  • Car Champs

    you got bad credit your looking for a car this is the place they can help any one long as you been working 6 months or more and you have a Drivers...

    Dealer Response

    Thank you for your feedback. This is greatly appreciated. We hope you are enjoying your car and if you have any questions please contact us. Have ...


    Show Full Review

    you got bad credit your looking for a car this is the place they can help any one long as you been working 6 months or more and you have a Drivers License and Proff of Residence and low down payments good Quality cars

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. This is greatly appreciated. We hope you are enjoying your car and if you have any questions please contact us. Have a great day!


    Hide Full Review
  • Terrible!

    Went to look at a truck today. Drove almost 2 hours to find the vehicle was in poor condition unlike stated online, and the dealer would not give ...

    Dealer Response

    Hello Chris, I apologize for your experience with us and I was reviewing your case in our system. Part of our amazing no credit credit check prog...


    Show Full Review

    Went to look at a truck today. Drove almost 2 hours to find the vehicle was in poor condition unlike stated online, and the dealer would not give me the carfax "until we had a deal." Do not shop here poor customer service and terrible buying experience!

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Chris, I apologize for your experience with us and I was reviewing your case in our system. Part of our amazing no credit credit check program is providing proof of income and residence. Unfortunately, you weren't able to provide proof of income which wouldn't let us move forward with the deal. Because we are a no credit check program, we need to have all necessary documents. When we move forward with our deals we provide all the information to our customers about the interested and qualifying vehicle. If you have any other questions please feel free to contact us, and we can further assist you. Have a great day!


    Hide Full Review