Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Share 
Sales 9:00 AM - 7:00 PM
Service 9:00 AM - 7:00 PM
Mon 9:00 AM - 7:00 PM
Tue 9:00 AM - 7:00 PM
Wed 9:00 AM - 7:00 PM
Thu 9:00 AM - 7:00 PM
Fri 9:00 AM - 7:00 PM
Sat 9:00 AM - 7:00 PM
Sun Closed
Mon 9:00 AM - 7:00 PM
Tue 9:00 AM - 7:00 PM
Wed 9:00 AM - 7:00 PM
Thu 9:00 AM - 7:00 PM
Fri 9:00 AM - 7:00 PM
Sat 9:00 AM - 7:00 PM
Sun Closed
{{currentIndex + 1}} of 7 Video

Reviews

4.4
365 lifetime reviews. Includes reviews of VROOM (Grand Prairie) from DealerRater.com
  • Quick and intuitive!

    Sold the car to Vroom! The experience could not have been better. Really they DO NOT lowballing you with prices. I got a much better offer compare...


    Show Full Review

    Sold the car to Vroom! The experience could not have been better. Really they DO NOT lowballing you with prices. I got a much better offer compared to Carmax and local dealer. Try it and you will never regret. Sold my 2012 Mercedes CLS550 to them last week.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Car not available for sale, hasn't refunded deposi

    Very disappointed. I went through the purchase process on a Toyota Tundra only to have a sales person call me and tell me that they had sold it a...

    Dealer Response

    Hi there, I'm very sorry to hear that there has been a lack of communication and delay with your deposit refund. Can you email us at hello@vroom.c...


    Show Full Review

    Very disappointed. I went through the purchase process on a Toyota Tundra only to have a sales person call me and tell me that they had sold it already. I asked if I could get my deposit back in that case and the person I spoke to said they would do it immediately. That was on March 10. Here it is April 14 and still no refund. I have had to get my bank involved since the company never returned my calls nor did they answer the message I left through their website. All in all is hasn't been a good experience.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi there, I'm very sorry to hear that there has been a lack of communication and delay with your deposit refund. Can you email us at hello@vroom.com with your full name and contact information? Our support team will follow up with you directly to get this resolved. Thank you, Vroom Team


    Hide Full Review
  • Great Experience!
    March 24, 2017

    We got our 2015 Toyota 4Runner from Vroom and couldn't be happier. The experience was easy and fast! Stephen Smith was awesome and always responde...


    Show Full Review

    We got our 2015 Toyota 4Runner from Vroom and couldn't be happier. The experience was easy and fast! Stephen Smith was awesome and always responded quickly to any questions we had! I highly recommend Vroom to anyone!

    Does recommend this dealer

    Hide Full Review
Read All Reviews

Sell & Trade

Sell or Trade-in Your Car for Cash

Dealers are constantly looking for used

inventory. Request an appraisal to find

the cash or trade-in value of your car.

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2013

Browse, Finance, and Buy Online

- No-haggle pricing
- Free nationwide delivery
- Free returns for 7 days
- 1000s of Supremely Reconditioned Cars
- 90-Day No Worries Warranty

"Free shipping and trade-in pickup anywhere in the continental U.S. #GetAVroom"