Auto and Parts Locator Co.

Reviews

This dealer has no recent reviews and is not rated.

7 lifetime reviews.

  • 5.0 out of 5
    June 29, 2017

    The title of the post says it all. Wonderful husband and wife with integrity, in a business where the status quo is otherwise! It was a real breath of... fresh air for my wife and I to be able to deal with This company. Their no hassle , non pressure technique to their craft is second to none, and the overall experience and honesty was a joy. Overall flexibility and willingness to accommodate a budget. And two people who don't just hear what you have to say, in waiting for their next opportunity to continue their pitch, but actually listen to your desires and needs. If you are looking to spend your money at a place that you know isn't going to buy the conglomerate dealer their next summer home, but want to support a clean, consistent family oriented family... This is Your place.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Tim and Bree, Thank you so much for your kind words. It was a pleasure meeting both of you and having you find the car you wanted. We try very hard ...to make the car buying experience a pleasant one. Please let us know if there is anything you need. Stop by and see us when you're in the area. Chip and Marianne

  • 5.0 out of 5
    August 23, 2016

    No pressure,honest and informative. What more do you need?

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kelly, It was a great pleasure working with you. If you are ever back in our area please stop in and say hello. Marianne and Chip

  • July 25, 2017

    We've been looking for a vehicle for our 16 year old for a few months, it's been awful!! We've been jerked around a lot by a lot of dealerships. Why... not give a smaller "mom and pop" place a shot? So we took a chance and as of right now so glad we did. They were wonderful people to work with, no hassle, none of the extra fees, just pay and go! My son is thrilled, we are thrilled and the car is in great shape!!! It's a 2004 by the way :)

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wendy, Thank you so much for the great review. We really enjoyed working with you, your husband and your son. If you need anything please let us kn...ow. Marianne and Chip

  • 5.0 out of 5
    June 15, 2016

    I got exactly the car I wanted for a fair price. They were friendly and easy to work with. They didn't employ the pushy sales tactics that you generally... see on used car lots, which was refreshing. They just let me check out the cars and answered my questions honestly. I really appreciated the fact that they didn't tack any extra fees on top of the vehicle price. Overall, it was a great, low-stress buying experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Chris, It was a pleasure working with you. Thank you for the kind words. We try very hard to make car buying a pleasant experience for everyone. ...Marianne

  • 2.0 out of 5
    September 20, 2015

    The couple here were, as my husband would say, "just nice enough to sell you" (in this case) a vehicle. While they were more than helpful and kind in the... process before and during the purchase of the vehicle, I was quite disappointed to have it in the local-to-me dealership for work only 3 weeks after purchase. I purchased a Toyota Highlander from them and had to repair a hub and bearing on the front passenger side before my temporary plates were even expired. I emailed them about this and they exclaimed at how ridiculous the price I was being charged by the Toyota dealership was and they hoped I hadn't actually paid that, but that I could send them my receipt and we'd see what we could do. They never responded after that. 5 weeks after purchase I had to replace another hub due to it making a horrendous noise, similar to the reason I discovered the problem the first time. I'm disappointed that they were only "sorry for the situation." I will not return. I understand you buy "as is" but that much work so soon after purchase just shows the kind of quality you can expect from them after driving four hours TWICE to look at, then purchase a vehicle. Disappointed in this business and myself.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am sorry that you felt you were not treated fairly by us after purchasing the vehicle that had 186,000 miles on it. When you spoke with my husban...d he explained to you that we have quality mechanics we work with whose pricing is much less than those of a dealership. He asked that you send the estimate to us so we could see what work they were recommending or actual doing on the car. We never received the invoice or estimate from you. We had assumed at this point you had been satisfied with the work done. It wasn't until later on when you texted us that you still were not satisfied. We sent you a check to help out with the cost even though we have never heard how much the repair was or if it was done. We have always taken pride in our honestly and integrity when working with our customers and have received many positive comments from them.

  • 5.0 out of 5
    September 3, 2015

    Great experience! Got a good deal on my purchase. Friendly and very helpful!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 10, 2013

    They are very helpful, fair, and customer service oriented. Highly satisfied.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?