Lindsay Chrysler Dodge Jeep Ram

Reviews

4.2 out of 5 4.2
81 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    October 11, 2018

    Erick helped answer all my questions I had while I was browsing around the lot. I highly recommend him if you are looking to buy a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the 5-star review! We are happy to hear our sales team member was helpful during your time at Lindsay Manassas.

  • 5.0 out of 5
    August 16, 2018

    Great experience, great people, fast service. Came in knowing what I wanted and Maxwell Overby was terrific. He answered all of our questions and concerns.... He was very knowledgeable and didn't pressure us into something we didn't want. The general sales manager, John Melber, was also a pleasure to work with. I'm very happy with my purchase and would highly recommend this dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Great! Thank you for the 5-star rating. We are happy to hear that your experience was filled with fast service and great customer service. At Lindsay ...Manassas, we strive to make the process pressure free and seamless as possible.

  • March 16, 2015

    After spending many hours at dealerships in my area (N. E. PA.) I started looking on line and again spending a lot of time. I came across Lindsay web site.... After finding a vehicle (a Ram 1500 Laramie) I was interested in i filled out the information needed. The next day i got a call from internet sales manager Bahram Shakeri. He was very professional and informative. After thinking about it for a few day I decided to stop buy their dealership on my way home from Roanoke VA. (a 3/12 hour detour) to look at the truck and to make a long story short I purchased the truck and around 6 Hours later i was driving my new Ram home (a 4/12 drive) I can't say enough about everyone I had contact with. Bahram even helped me transfer all my tools and cross box in his suit and all the rest of the things i had in the cab which I appreciated. My wife is now thinking of buying a new vehicle and even though Lindsay is well out of our way we will definitely give Bahram a call to see if he can help us.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Fantastic! Thank you for driving very far out of your way to do business with our store. We appreciate the vote of confidence and hope to see you wi...fe soon for her next vehicle :) Enjoy that truck!

  • 5.0 out of 5
    August 1, 2018

    Great service .Agan Duzel was professional , informative and friendly .I would recommend this auto dealership and Agan D to all of my friends .Not only... that Agan did great job but all team was very friendly and professional .Thank you

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wow! Thank you for the 5-star review. We are happy to hear our sales team was professional, informative and friendly during your car-buying process. A...s well, thank you for recommending us to your friends.

  • 4.0 out of 5
    July 10, 2018

    Jimmy Byrd and the rest of the staff was very helpful. I live in another county and Jimmy made sure he stayed in contact with me until I could make the... trip there. The vehicle was ready for a test drive when I got there. Even though this truck wasn’t the make and model he is use to if he didn’t know the answer to a question he found out and got back to me. I would definitely recommend and use them again when I plan to purchase another vehicle. Service was quick and I was on the road with my new vehicle in less than 3 hours.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your experience with us, Kim! We are thrilled to see that Jimmy took excellent care of you.

  • 4.0 out of 5
    June 29, 2018

    Great stuff! Thanks for all of the help, Jimmy Byrd was great! Really understanding of my situation and not pushy, great help with my little one hanging... around too!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the kind words, Allen!

  • 1.0 out of 5
    May 31, 2018

    I had read some pretty decent reviews on this dealership and their prices seemed almost too good to be true (more on that in a minute)., I called on a... Monday and told them I was interested in leasing 2 vehicles. I asked the salesman if he could at least make sure the payments would be what I had computed based on the selling price and that there were no surprises. He was very evasive about providing any answers. Other dealers had informed me this dealership was scamming potential customers. It turns out they were correct. They advertise a price as MSRP (which is the window sticker price and INCLUDES freight. Then they show a considerable discount. The scam is that the add that 1445.00 fright BACK ONTO the bottom line as well as a $699 “processing’ fee (profit) and a $271 ‘tag” fee (tags are $40 here). So basically they claim a discount of say $3000 and once they add back the freight they already showed as part of the MSRP and these fees you end up with a $500-600 discount instead of a $3000 one they claim to be giving off the price. After my reviews are posted I will be forwarded it the screenshots of this to the. VA Attorney General’s office and the FTC for review of this misleading business practice. Shame on this company continuing to help perpetuate the stereotype that car dealers are crooks. Sadly, this outfit is full of them

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we are disappointed to see that you feel this way. We would like to address some of your concerns. The $271 tag fee is charged when a purchase ...is from out of state. Once tags are complete the difference is refunded to you. Our pricing is totally compliant with FTC regulations and our disclaimer clearly states that freight and processing fee is not included which is common among local dealers. Please let us know if you have any questions, thank you for your feedback.

  • 5.0 out of 5
    May 31, 2018

    I would like to say that I am very pleased with Lindsay Chrysler of Manassas and for having such a tremendous sales lady such as Theresa. She has helped... me twice on the purchase of my vehicles and has been very helpful, patience and knowledgeable. If you are looking for a brand new car and or use pls ask for Theresa in sales. I would 100% recommend.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your excellent review! It was our pleasure to assist you. We hope you are enjoying you new vehicle. Thank you again, for your loyalty.

  • 2.0 out of 5
    May 25, 2018

    Let the buyer beware! Do not go here unless you like high pressure and playing games. Our initial contact was with a salesman named Dominic (?). He was... honest and very helpful. Then, despite the fact that we were doing research and not planning to buy until we knew more about several things, he turned us over to the sales manager, Sal (?). He was only interested in making a sale right away. He ignored what we were saying and kept giving reason after reason about why we needed to buy a car right away. We left by thanking them and letting them know that we would get back to them when our future was clearer. They responded by blitzing us with at least one call and one email a day until we made it clear that we were not going to buy a car. I contacted the dealer recently to ask a question about differences in trim. I made it clear that I didn't want pressure to buy at this time. They responded by starting the blitzkrieg again. I have blocked phone numbers and email addresses. They just use different phones to keep pestering us. Do not step foot in this dealership unless you plan 100% to buy a car from them or you are lonely and want the attention of multiple daily contacts. Do not call them unless you use a disposable phone and assume a different identity. You may still have to relocate your family to avoid the constant barrage.

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time to share your feedback. We will be sure to address it with our management team as well as our in-house training departme...nt. It was not our intention to pester you in any way and we apologize if this is how it felt. Please email marketing@lindsaycars.com and let them no to remove you from any calls, emails, and mailers to avoid future contact. If there is anything we can do to further assist you please let us know.

  • 5.0 out of 5
    March 30, 2018

    Ask for Dominic. He goes the extra mile. Very informative and personal. If you need anything he is there to help. Even gave me his cell number if I... need help figuring out the radio.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the excellent review. We are happy to see that Dominic took excellent care of you at our dealership.

View More Reviews