Pacific West Imports

Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 8:00 PM

Pacific West Imports Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 9:00 PM

Friday

9:00 AM - 8:00 PM

Saturday

9:00 AM - 8:00 PM

Sunday

10:00 AM - 6:00 PM

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since October 2013

We are a family owned dealership that will treat you as if you are one of the family not just another commission. All ou

...

r vehicles have been inspected and we DO NOT sell any salvaged or frame damaged vehicles. Its our policy and we are very proud of it. Its all bout selling reliable, safe transportation and totally satisfied customers. We have been in the car business for over fifteen years with a background in wholesale and auto mechanics. We started by inspecting and finding bargains for other dealers. Now we bring that experience and those savings directly to you! We welcome you to visit our website or stop by. We will take care of you!

"We Will Take Care of You"

Reviews

4.1 out of 5 4.1
9 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    September 20, 2018

    I usually dread buying cars. This was my 12th purchase in my life and it was no exception. Except, once I started working with Sam, I felt a real difference.... Sam is no pushover, but was very clear to make sure that I was getting a good deal and letting me know what he needed to make some money for himself and the owner. Nothing was hidden. I felt like we both won and I would recommend Sam to anyone looking for a used car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much. I'm glad and hope you enjoy your new car. It was a pleasure dealing with you. Your kind words are heartfelt. All the best to y...ou.

  • 1.0 out of 5
    September 6, 2018

    They lied right to our face about buying there old cars from car max to my wife.Having to have perfect credit for older cars even after they played the... part to slide the card for a fake deposit so no buyer can take it.A Tennessee buyer wanted to have the car so they thought they could make more money with them.Sam other worker who I dealt with said they would make it happen.Obviously there fraud.He also said the deposit is for telling the other buying it’s on hold when that was bull.I saw sams face.He didn’t want to do it but it’s his partner. He never called me or my wife and apologize for the fake comment of making it happen. He had Sueng lie to us and say we neede better credit when they checked it and said there should t be a problem!There businesses ethics are sad and the fact he lied to my wife’s face saying they buy there la 2004 Lexus cars or similar at car max is a fraud comment since they don’t take older vehicles my wife pointed out! He said oh yeah.All in all I wish I never wasted my time with my 8month old daughter and wife on our anniversary of 12 years!What a gift to lie constantly about anything that they can make a better profit on!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    In 15 years that we've been in business, our mantra has always been to be as upfront and transparent as possible. Despite our best efforts to g...et you approved, some people do not qualify for a loan. That happened to be the case here and you're deflecting your frustration on baseless and false accusations. We got nothing to do with the bank's decision as THEY determine your creditworthiness and willingness to originate the loan. We're in the business of selling cars to the first interested but most importantly, QUALIFIED buyers. You met the first criteria but were DENIED the latter. Making baseless, false accusations and questioning our integrity on a public forum seem immature and in retrospect, we're glad that we did not end up doing business with you.

  • January 6, 2017

    Usually I don't waste time writing reviews (whether good or bad), but this particular dealer went above and beyond every positive expectation one can have... in helping me find and buy my Mercedes E350. No pressure whatsoever, courteous, friendly, competitive and their willingness to help you is genuine. I know I would have bought the car regardless due to mint condition and low miles, but they showed me the Carfax and all work done on the car without me inquiring about it. I really highly recommend giving them a try.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business

  • 5.0 out of 5
    August 26, 2017

    Easy transaction, no haggle, straight forward guys. Happy with the purchase. Car running great so far.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your business

  • 5.0 out of 5
    May 6, 2017

    From start to finish this dealership is great. We were looking for a used car for my cousin. I saw a Honda online and called to see it. We setup an appointment,... drove the car and made a deal easiest, no pressure transaction every. The owner even called me two days later to see if there was anything we needed. The best used car dealer I've ever purchased from.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks we try our best to give the customer the best service it was pleasure selling you the van

  • 5.0 out of 5
    April 29, 2017

    Buying a car is never a fun task given all the hassles that the industry puts on customers. The margins are razor thin and the experience can be daunting... at best. I was looking for a used Acura TL as a second car. I found one at another dealer but they raised the price by over $1,500 at the last minute. By chance I ran across Pacific Motors who had a better trim at about the same price. I asked the owner what his best price was and we had a deal. The place is small but clean. What sets these guys apart is the staff: Competent and caring. After inspection I paid for the car and was done in an hour. I wish I was in the market for another car because I know these guys are great. No I'm not a friend or relative of this dealer but a true customer. Thank you for a great experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    In 15 years that we've been in business, we never met anyone who was as nice and fun to deal with. I hope you enjoy your TL. Your kind words are reall...y appreciated and was heartfelt. Thank you for your business and all the best.

  • 5.0 out of 5
    April 1, 2017

    Had a pleasant experience at this dealer and deserve accolade. No pressure and friendly environment. Top quality, low mileage cars for fraction of original... cost. Highly recommend!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business

  • 5.0 out of 5
    March 10, 2017

    I'd give them 10 Stars if I could! Bought a nice truck there. Felt welcomed the minute I walked in with my girlfriend. All of their cars are quality cars... with clean title. You can just tell by looking that their cars are indeed exquisite. Although they don't carry many trucks, the ones they carry are exceptional and they take great pride on their inventory! Honest, friendly and genuine people. Sam is the one who helped me, no pressure environment, not your typical used car salesman.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your business Enjoy the truck :)

  • 1.0 out of 5
    March 8, 2017

    My wife and i went in to pacific west imports because we liked a vehicle that they had in their inventory. We test drove the vehicle and liked it, we negotiated... for a short amount of time with the owner/manager "Sueng" and we agreed on a price. I was given a buyers order for me to take to my credit union since I wasn't using their financing. We agreed that I'd come back with a check in a few days at the most since I live 65 miles away. I went through the hassle of going through the financing with my credit union, taking time off from work. We were there and agreed on the deal on Monday 3/6, I called him on Wednesday 3/8 to let him know that we'd be there the next day to give him the check and pick up the vehicle but "Sueng" informed me that someone had put a deposit on the vehicle we had agreed on and there's nothing he can do for me!!! That's horrible customer service and business ethics. I'm just assuming he was gonna let me drive over there and tell me in person. Save your time and money and go to one of the other dealerships in the street!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    First of all, we thank you for the opportunity and interest you have shown us. We try our best to appease everyone but obviously we can't. You were g...iven the opportunity to buy the truck significantly below our cost for a fast sale. You walked away stating only "I will think about it". Couple of days later, you called me stating the bank is working on approval and it looked promising. Later you called stating bank needed something and I asked you to have the bank call me. The bank never did. In the meantime, another customer came in, saw the truck and put a good will DEPOSIT on the truck. We are obligated now to sell to that customer. Finally, your assumption is wrong because we returned your call and told you about the deposit before you decided to end the conversation short and give us a chance to explain. Sorry it didn't work out for you but sincerely hope you find a better deal and truck. All the best to you and family.