Stuteville Chevrolet

Dealer on Cars.com since January 2014

Currently in stock!

Call This Dealer

New Used Service

Today's Hours

Sales 8:00 AM - 6:00 PM
Service 7:30 AM - 5:00 PM
Mon 8:00 AM - 7:00 PM
Tue 8:00 AM - 7:00 PM
Wed 8:00 AM - 7:00 PM
Thu 8:00 AM - 7:00 PM
Fri 8:00 AM - 6:00 PM
Sat 8:00 AM - 4:00 PM
Sun Closed
Mon 7:30 AM - 5:00 PM
Tue 7:30 AM - 5:00 PM
Wed 7:30 AM - 5:00 PM
Thu 7:30 AM - 5:00 PM
Fri 7:30 AM - 5:00 PM
Sat 7:30 AM - 2:00 PM
Sun Closed

Reviews

This dealer has no recent reviews and is not rated.

8 lifetime reviews.

  • Very satisfied customer, twice

    I recently purchased my second car in less than a year from David Terry. David, Gordon and Dana did a super job of getting me the vehicle I wanted wit

    ...

    hout any hassle. Everybody I've dealt with at Stuteville, from the owner, sales, service and parts, are very friendly and professional. I would definitely recommend them to a friend. Thanks guys!

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks again for trusting us to help with all your service and car buying needs! We really do appreciate you and all of our customers.


  • Not Customer Friendly

    Tried to get service on my vehicle and was charged a huge amount. Decided to cancel and they didn't refund my money. Tried to talk to the owner and wa

    ...

    sn't allowed to. Never have I been treated so awful! Wanted to use a local dealer to avoid traveling to Texas; however, this was a huge mistake. Cost me $150 for nothing! Please avoid this dealership!

    Customer Service
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    This customer was charged $565. Her Husband brought their car in and signed for the 79.95 diagnosis. We found that the window regulator w/motor was

    ...

    broken. We had to special order the part. The Husband told us to go ahead and charge him for the whole repair. So we did and ordered the part. The wife called back when we got the part and said she wanted her money refunded. The customer still owed for the diagnostic and the re-stocking fee to send the part back. We refunded $382.00 We Charged 79.95 for the diagnostic and 64.90 for the re-stocking fee.


  • Quick and Easy!

    I made a four and half hour drive to this dealership on a Thursday. I had been in contact with a salesman all week about a Dodge Charger on their lot.

    ...

    They quickly emailed me a CarFax report and answered all my questions that I had for them. We began to negotiate a price on the used car I was interested in and we exchanged phone calls back and forth on price. Fast forward to the day I arrived at the dealership. They had the car I was interested in parked out front of the dealership. I was greeted by the salesman who I had been in contact with that week. We went for a test drive and I was impressed with how free and easy he made me feel. There was never any pushing questions or that "pressure" other dealerships give you when purchasing a vehicle. When I arrived back at the dealership from the test drive, the finance manager had all the paperwork ready for me to sign. That made it especially nice since I still had a four and half hour drive home. Overall, my buying process from start to finish was very nice and made simple. I greatly appreciate the efforts by the dealership and their staff.

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    That is great I am glad that we were able to help you realize the car buying experience can be fun and simple! Thank you for allowing us to earn your

    ...

    business


Read all reviews

See All In-Stock Inventory


Service & Repair

Service Reviews

0.0

3 lifetime reviews of the Service Department.

  • Very satisfied customer, twice

    I recently purchased my second car in less than a year from David Terry. David, Gordon and Dana did a super job of getting me the vehicle I wanted wit

    ...

    hout any hassle. Everybody I've dealt with at Stuteville, from the owner, sales, service and parts, are very friendly and professional. I would definitely recommend them to a friend. Thanks guys!

    Customer Service
    Quality of Repair
    Overall Facilities
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks again for trusting us to help with all your service and car buying needs! We really do appreciate you and all of our customers.


  • Not Customer Friendly

    Tried to get service on my vehicle and was charged a huge amount. Decided to cancel and they didn't refund my money. Tried to talk to the owner and wa

    ...

    sn't allowed to. Never have I been treated so awful! Wanted to use a local dealer to avoid traveling to Texas; however, this was a huge mistake. Cost me $150 for nothing! Please avoid this dealership!

    Customer Service
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    This customer was charged $565. Her Husband brought their car in and signed for the 79.95 diagnosis. We found that the window regulator w/motor was

    ...

    broken. We had to special order the part. The Husband told us to go ahead and charge him for the whole repair. So we did and ordered the part. The wife called back when we got the part and said she wanted her money refunded. The customer still owed for the diagnostic and the re-stocking fee to send the part back. We refunded $382.00 We Charged 79.95 for the diagnostic and 64.90 for the re-stocking fee.


Read all Service & Repair reviews
Service Pricing

    Oil, Filter Change

    $39.95

    Wheel Balance

    $72

    New Brake Pads/Shoes (Front)

    $189.95

See All Service & Price Information

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Special Offers

This dealership offers 233 Offers on 17 Models

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since January 2014

Our sales department has one purpose: to exceed your expectations from test drive to delivery. Our professional sales team is committed to a no-pressure, high integrity approach to your ownership experience. Our goal is for you to feel that the vehicle you drive away in is the perfect one for you. Our online inventory of new and pre-owned vehicles is updated daily.
We invite you to schedule a test drive or stop by our showroom to experience all that we have to offer.

Aqui, se habla espanol!

"BUY A CHEVROLET THE STUTEVILLE WAY!"
Stuteville Chevrolet
851 Westside Dr Durant, OK 74701
New (580) 634-2136
Used (580) 634-2149
Service (580) 634-2135
Map data ©2015 Google. Map and directions are informational only. No representation is made or warranty given as to their content, road conditions, route usability or expeditiousness. User assumes all risk of use. Classified Ventures and their suppliers assume no responsibility for any loss resulting from such use.