AutoMatch USA - Jacksonville

4.1 out of 5 (4.1) 49 reviews

Call This Dealer

Average Rating

4.1 out of 54.1
49 lifetime reviews.
this dealer
4.1 out of 5
Customer Service
3.6 out of 5
Quality of Repair
4.5 out of 5
Overall Facilities
4.3 out of 5
Buying Process
4.9 out of 5
Friendliness
4.6 out of 5
Pricing
Write a Review

Reviews

  • Auto match
    July 12, 2017

    Had great experience with purchasing our car. The whole process was great

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

  • 4.0 out of 5
    Get key
    December 20, 2017

    Little bit low on customer service because I did not know until I got the keys to the car that there was only one in when I mentioned it I was told yo...u can get a key made at Walmart which is fine in the old days this is true but this key has to be programmed to the car I did not know that until I tried to get one $200 later got A key from Ford made so just check on spare keys before you get a car

    3.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Byron, Thank you so much for the great review. We sincerely appreciate your honest feedback and we look forward to seeing you again soon!


  • 1.0 out of 5
    Nice cars , horrible staff
    December 7, 2017

    Nice selection of cars , but please make sure you get any promises from sales staff in writing . Even the managers will issue empty promises ! I was o...nly given one key at time of purchase and promised another I still have yet to receive!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Matthew, we regret to hear that you had this experience with us. Please call Josh Thurman at 720.498.6506 at your earliest convenience. We would like ...the opportunity to discuss your experience with you.


  • 5.0 out of 5
    Great Buying Experience
    November 24, 2017

    Very seamless and no pressure experience. I didn't plan to buy my Jeep when I went in, but it was too good of a deal to pass up. I'm hesitant writing ...a review only one week after purchase as the real value will be determined in the quality of the car in the coming months. That being said, Automatch couldn't have done a better job with the process.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Preston, thank you for taking the time to leave a review for us at AutoMatch. We're happy we could meet your expectations! We are always more than hap...py to assist you if anything else comes up.


  • 5.0 out of 5
    Thankful
    November 3, 2017

    Went in with no expectations. I had the truck in my driveway within 2 hours. No hassles.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Leslie, we are very happy we could provide you with a positive experience!


  • 4.0 out of 5
    I purchased my first car!
    August 7, 2017

    So glad that I could purchase my car from AutoMatch. A great atmosphere with a great staff. They made the process a lot less scary for me. Although we... did run into a few issues during the buying process, they made sure I was fully accommodated for my time. For that I am grateful. Overall, a great place and I definitely recommend AutoMatch

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Good day, thanks so much for the great rating and for leaving us with the kind words. Sorry to hear that there were a few issues with your experience.... If there's anything we can straighten out, please feel free to call us right away. Your recommendation means a lot to us and we hope to see you back soon. Have an awesome day!


  • 4.0 out of 5
    Searching
    June 27, 2017

    I'm a internet personal car buyer, love cars. com. Whenever I'm ready to buy I start here. I found this site searching for car for wife. They contact...ed me with info about the car. I'm 4hrs away and we could do business. So customers service was good.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Mark! Thanks for the review and for providing some insight from the car-buyer's perspective. Glad to hear that we had a quick contact rate. If ther...e's anything we can do for you, please let us know. Take care!


  • 5.0 out of 5
    First car buying experience
    June 24, 2017

    Honestly couldn't have asked for a better experience for my first time purchasing my own vehicle. Rick was very attentive and he didn't seem to get an...noyed or anything at all by my billion questions or by my dad's attempts at wheeling and dealing (lol). Glen, the document specialist, was very helpful in explaining everything and in ensuring we had as smooth of an experience as possible. He had wonderful customer service skills. I've witnessed several other car buying experiences with other dealerships and they usually bounce you from person to person trying to sell more to you and they drag out the process. This wasn't like that at all. We were pretty much with the same person and in the same room most of the time. Being in a customer service management field, the only nitpicky issue I saw was the lack of greeting from the girl who was the front desk receptionist/secretary. She had her head phones in the whole time and didn't say a word to us. Everyone else who worked there seemed very happy and customer-oriented. Great experience overall.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at AutoMatch Jacksonville. It is fantastic to hear that we ...made your very first car buying experience an awesome one and that the whole crew was hard at work. Each member of the crew will be congratulated on their hard work and commitment. We truly appreciate you taking time out of your busy day to leave us this feedback. We're glad to hear we delivered such a great experience and if there's anything further we can do for you, we are happy to help!


  • 1.0 out of 5
    Bought and had my car fixed
    June 13, 2017

    Absolutely horrible experience from the buying experience all the way to my loaner car and the waiting process who made this situation slightly alrigh...t was Cody who's the service manager! My loaner car got a check engine light and instead of the delearship swapping vehicles they wanted me to wait and tried writing it off as only a battery! This was the worst experience ever I ended up requesting my vehicle minus it being 100% done

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Jessica, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a... positive one. We are always looking for ways to improve; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact Dave Remsen at 904.647.1982 to discuss ways we can better serve you in the future.


  • 4.0 out of 5
    Automatch USA was surprisingly good
    June 12, 2017

    I had never heard of Automatch USA but this car-buying experience couldn't have been easier. No pressure - very laid-back atmosphere. Everyone was v...ery helpful, courteous, and professional. Mike Hills was our guy and did a fabulous job. The only negative is that the truck we bought wasn't detailed very well and was missing owners manuals. I had to vacuum some old French fries and candy pieces from under the back seat when I got it home so check your vehicle carefully. Otherwise, a great experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Don, we are very glad that you had an awesome car-buying experience with us and we appreciate your honest feedback! We're thrilled to see that ...Mike did an awesome job to help get you into the perfect vehicle and we hope it's everything you imagined. Very sorry that you had to vacuum out old fries and candy...we will make sure this kind of thing never happens again. Thank you for your honesty and thanks again for choosing us. We hope you have an awesome day and we wish to have you back soon!


AutoMatch USA - Jacksonville
9012 Beach Blvd Jacksonville, FL 32216
Map data ©2015 Google. Map and directions are informational only. No representation is made or warranty given as to their content, road conditions, route usability or expeditiousness. User assumes all risk of use. Classified Ventures and their suppliers assume no responsibility for any loss resulting from such use.