Sunland Park Chrysler Jeep Dodge RAM

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

3.5
103 lifetime reviews.
  • OUTSTANDING SERVICE

    Thanks to Jerry Jenkerson, and Art Hernandez both of my purchases have been completely amazing. I would not recommend going anywhere else in El Pa...


    Show Full Review

    Thanks to Jerry Jenkerson, and Art Hernandez both of my purchases have been completely amazing. I would not recommend going anywhere else in El Paso but here. It was First Class Service all the way. QUICK, PAINLESS and straight to the point. I picked out what my wife and I liked, they had it ready, explained the difference of buying used vs new, and both these salesman were in it for the customer, not thier commission on sales. I highly recommend going to see either Jerry, or Art for your car buying experience.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • I won't shop anywhere else

    I have purchased several cars now from Bill Hawkins at Sunland Park Dodge and each and every time Bill has bent over backwards to make sure that e...

    Dealer Response

    Thank you for the review, Roger! We're so glad that you've had multiple five-star experiences with Bill. We appreciate your business and look forw...


    Show Full Review

    I have purchased several cars now from Bill Hawkins at Sunland Park Dodge and each and every time Bill has bent over backwards to make sure that everything was taken care of 100%. Without exception Bill has made sure that my experiences both during and after the sale exceeded my expectations. You will not find a better selection than that of Sunland Park Dodge and you will not find another salesman that will give you the quality of customer care that Bill does. I highly recommend Bill and will absolutely look for him when I'm ready to purchase a vehicle again.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the review, Roger! We're so glad that you've had multiple five-star experiences with Bill. We appreciate your business and look forward to serving you again in the future!


    Hide Full Review
  • Angela Harris

    Bill Hawkins sold me a new Jeep Renegade. I had seen them on the road and had to have one. I've had it a couple months now and love it. Bill he...

    Dealer Response

    Thanks for your review, Angie! We're happy to hear that Bill provided you with such excellent service. We'll let him know to keep up the great wor...


    Show Full Review

    Bill Hawkins sold me a new Jeep Renegade. I had seen them on the road and had to have one. I've had it a couple months now and love it. Bill helped me pick the exact Jeep I wanted. His product knowledge and customer service are the best I've ever received. Best car buying experience ever. Angela

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for your review, Angie! We're happy to hear that Bill provided you with such excellent service. We'll let him know to keep up the great work. Congratulations on your Jeep Renegade, we appreciate your business!


    Hide Full Review
  • Purchased a Cherokee Trailhawk

    Purchased a Cherokee Trailhawk from Shelly Karl, she made us feel like we were family in purchasing this vehicle....very detailed on her explanati...

    Dealer Response

    Joe and Kelsey- Congratulations on your new Cherokee Trailhawk! I am happy to hear that you were pleased with Shelly and her service. Thank you fo...


    Show Full Review

    Purchased a Cherokee Trailhawk from Shelly Karl, she made us feel like we were family in purchasing this vehicle....very detailed on her explanation of how everything worked and also checked in after the sale to make sure we were 100% satisfied all over again. That is customer service at its best. Give her a call at 915-539-4216 if you have any reason to be looking for a vehicle as I feel she knows her product and is so EASY to work with also.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Joe and Kelsey- Congratulations on your new Cherokee Trailhawk! I am happy to hear that you were pleased with Shelly and her service. Thank you for your many recommendations!


    Hide Full Review
  • front desk ladys bad Customer service!!!

    Front desk ladys bad Customer service!!! I enter the dealership and needed a sells man and the lady's where just talking to each other and laughin...

    Dealer Response

    Hello, Mrs. Terrazas. It's our goal to make all of our customers feel welcome and respected at our dealership. It's concerning to hear that you fe...


    Show Full Review

    Front desk ladys bad Customer service!!! I enter the dealership and needed a sells man and the lady's where just talking to each other and laughing. So I ask if in the dealership they had any sells man so they where like" oh yeah somewhere else outside ", so rude from them instead of calling any sells man .had to look for one my self. BAD FRONT DESK CUSTOMER SERVICE!!!!

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Mrs. Terrazas. It's our goal to make all of our customers feel welcome and respected at our dealership. It's concerning to hear that you feel you were treated in a manner that didn't reflect this. I would like to discuss this further with you in order to see if we can increase your satisfaction. Please feel free to contact me at your earliest convenience. Best, Trevor Wolf, Customer Care Manager, (915)231-4132, twolf73@hotmail.com


    Hide Full Review
  • Unprofessional

    We are from out of town and found two vehicles my husband and I both wanted. We contacted them a week before we were heading down to get the proce...

    Dealer Response

    Hi, Samantha. Thank you for taking the time to post your feedback and bring this situation to my attention. It's our goal to provide our customers...


    Show Full Review

    We are from out of town and found two vehicles my husband and I both wanted. We contacted them a week before we were heading down to get the process started. When trying to get information on how the process was going we were never able to get a hold of the salesman. So the day before we were heading down we got in touch with the sales manager and it seemed like everything was moving along. When we arrived on Friday evening the salesman told us we got him "in trouble" when we called the sales manager and was told "NOW" we can start the process. Called and texted the salesman the following morning with no answer, so we decided to go across town from the Eastside of El Paso to the dealership. We were told there was no answer yet but to be on stand by. We called later that evening and AGAIN no answer from the salesman. On Monday on our way out of town we stopped by and were greeted by the surprised salesman by " oh you are still in town." After they frantically ran around we were told we weren't approved. Three days wasted rather than spending it with family. WE WILL ADVISE EVERYONE WE KNOW NOT TO GO THERE! You'd think selling two vehicles in one deal would be good enough to be taken serious.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, Samantha. Thank you for taking the time to post your feedback and bring this situation to my attention. It's our goal to provide our customers an excellent experience and clear communication. It's concerning to hear that you feel you were treated in a manner that didn't reflect this. I would like to discuss this further with you in order to see if we can improve your satisfaction. Please feel free to contact me at your earliest convenience. Thank you, Trevor Wolf, Customer Care Manager, (915)231-4132, twolf73@hotmail.com


    Hide Full Review
  • Go! Shop! Now!

    Excellent service overall. Store definitely has great management to be have exceptional service from their employees. Happy employees equal happy ...

    Dealer Response

    Thank you for the great review, Jessica! It's wonderful to hear that you had such a positive experience with us. We hope to see you again, we ap...


    Show Full Review

    Excellent service overall. Store definitely has great management to be have exceptional service from their employees. Happy employees equal happy customers. Definitely recommend this store.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the great review, Jessica! It's wonderful to hear that you had such a positive experience with us. We hope to see you again, we appreciate your business and your recommendation!


    Hide Full Review
  • EXCELLENCE

    I enjoyed my vehicle purchase alot , thanks so much to managment , sales, finance and service , they all did a great job , purchased was easy and...

    Dealer Response

    Abel - thank you for taking the time to leave us such a great review. We are delighted to hear about your positive experience with our team. We ho...


    Show Full Review

    I enjoyed my vehicle purchase alot , thanks so much to managment , sales, finance and service , they all did a great job , purchased was easy and no confrontation at any point . Great experience and my family is so happy with our new vehicle

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Abel - thank you for taking the time to leave us such a great review. We are delighted to hear about your positive experience with our team. We hope you and your family enjoy your new vehicle! Have a wonderful day!


    Hide Full Review
  • Oil Change & Tire Rotation

    I got the bumper to bumper warranty, it's covered all my oil changes and tire rotations. I always get notified immediately with updates and when m...

    Dealer Response

    Hi, Reggie! We appreciate you taking the time to recognize Maria for her hard work and great customer service! She will be happy to hear your kind...


    Show Full Review

    I got the bumper to bumper warranty, it's covered all my oil changes and tire rotations. I always get notified immediately with updates and when my car is ready. Maria Ordaz was very very attentive and made sure everything was taken care of as soon as possible, thank you Maria!

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi, Reggie! We appreciate you taking the time to recognize Maria for her hard work and great customer service! She will be happy to hear your kind words. Please let us know if we can be of any help in the future!


    Hide Full Review
  • EXCELLENT PRE OWNED INVENTORY

    MY WIFE AND I BOTH PURCHASED VEHICLE AT SUNLAND PARK DODGE LAST MONTH.. MY WIFE WANTED A NEW JEEP RENEGADE AND GOT THE BEST TRADE VALUE FOR HER M...

    Dealer Response

    Thanks for the awesome review, Angie! We are happy to hear Bill and the team were able to provide you with an excellent buying experience. We will...


    Show Full Review

    MY WIFE AND I BOTH PURCHASED VEHICLE AT SUNLAND PARK DODGE LAST MONTH.. MY WIFE WANTED A NEW JEEP RENEGADE AND GOT THE BEST TRADE VALUE FOR HER MINI COUNTRYMAN THERE. WHILE BUYING HER RENEGADE I SPOTTED A 201 CHRYSLER 300C WITH ONLY 16K MILES. THE CAR WAS LIKE BRAND NEW, I COULDN'T QUIT THINKING ABOUT IT AND RETURNED AND PURCHASED IT. IT'S MY EVERYDAY CAR AND I AM REALLY ENJOYING IT. THANK YOU BILL AND YOU CAN COUNT ON US COMING BACK. ANGIE H.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the awesome review, Angie! We are happy to hear Bill and the team were able to provide you with an excellent buying experience. We will pass along your compliments to them! Enjoy your new 201 Chrysler, and let us know if we can be of any help in the future!


    Hide Full Review