Mercedes Benz of Goldens Bridge

4.1 out of 5 4.1
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 5:00 PM
Service 8:00 AM - 2:00 PM

Mercedes Benz of Goldens Bridge Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

8:00 AM - 2:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since June 2012

Estate Motors Mercedes Benz has been a family owned and operated dealership, serving the community for over 50 years. You are guaranteed to speak with sales representatives who are highly trained and knowledgeable, and share your enthusiasm for Mercedes-Benz.

...



Our commitment is to deliver unrivaled customer service and quality vehicles. With our vast inventory of both new and pre-owned Mercedes best.

We are conveniently located at 321 Route 22, off of 684, or you can use our complimentary shuttle service from Golden's Bridge and Katonah train stations. Mercedes offers in photos apply!!

"Family owned and operated dealership, serving the community for over 50 years !!!"

Service

Tire Rotation

$29.95

Fluid Top-Off

Complimentary

Brake Inspection

Complimentary

Multi-Point Inspection

Complimentary

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.1 out of 5 4.1
16 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    November 3, 2019

    excellent customer service John service represented start to finish pleased on time clear explanation good communication would recommend to other customers... would purchase another vehicle

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Cynthia Demchuk, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Mercedes-Benz of Goldens Bridge!

  • 5.0 out of 5
    October 30, 2019

    I honestly stay with MB bec of this dealership. MB is a great brand and this dealership exemplifies their traditions of excellence in every way.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Northernwest, your wonderful feedback and rating mean a lot to us.

  • February 15, 2019

    John Chipman did and excellent job on diagnosing the issue with my 2016 MB E350 4 Matic..! It was corrected and returned to me cleaned! Great Job...Excellent... staff. I have to also thank Bill, Alberto and Brianna from the Superb Service Department!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 20, 2019

    I have been using GB Mercedes for 10 years. Even though ownership recently changed hands, they kept the same excellent service team in place. Spenser... and Nick greet you with a smile and are genuinely happy to see you arrive and set you up with a loaner or a ride. I worked with Rob Pierro on my most recent purchase and he was great... informative without being pushy. John Chipman is always great to work with with. Bill Thompson has been my main "go to" Service Advisor... he consistently goes above and beyond! He ensures I am updated, explains everything to me, and is an absolute pleasure to work with. I highly recommend this dealership for purchase and service.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 24, 2019

    I was greeted promptly and pleasantly by Spence who is always friendly and helpful. I was promptly signed in to service my car by William who was very... efficient and nice. I was directed to a very nice gentleman who set me up with a loner car which I needed for 2 days and service was completed as quickly as possible by early the next morning. Service area could be more comfortable and updated but it is never crowded or noisy. Always a pleasant experience at this dealership.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 18, 2019

    Car had many technical issues Sales department was not addressing my issues I would not recommend GOLDENS Bridge Dealership to any consumer. I am filing... a complaint to Better Business Bureau

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ms. Frey, Your vehicle had 2 warrantable repairs completed, after which you chose to purchase another vehicle, against advice, leaving you with signif...icant negative equity. You then trade that vehicle in for a Honda, contact our dealer and ask for $10,000 in cash or you will write negative reviews about our dealer, which you have obviously completed. Mercedes Benz of Goldens Bridge did all we could to accommodate you at every turn. It is unfair and incredibly unethical to threaten our company into providing compensation for decisions you made of your own volition and against our advice.

  • 5.0 out of 5
    July 25, 2018

    Worked with salesperson Adria - she was very thorough & great follow up! Made my shopping experience effortless! She is awesome & would highly recommend!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 27, 2018

    Went in and they treated me well. Need to fix my front bumper after a collision. The process was smooth and they gave me a loaner.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 19, 2018

    I worked with this dealership (Walter and Jose) for two weeks to iron out a price for a used Mercedes E-class. My wife and I took an hour and 45 mins train... ride from Manhattan to Golden’s Bridge for a test drive, while connecting with Jose the night before and the morning of our trip. At the dealership, we are told that the car has been committed to someone else, despite us agreeing to a price and taking the trek out to the dealership for the test drive. I’m not entirely sure that this wasn’t a ploy to renegotiate the price we had agreed to, since we walked out shortly after they told us they were holding the car for someone else, and would reach out if that sale fell through. This dealership clearly didn’t respect our time and effort, and was happy to pull the rug out from under us, wasting all the time I spent researching and communicating with them over the course of this process. If you value your time and customer service, I would suggest heading elsewhere for your next car purchase.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    June 27, 2016

    I went to change a tire. Thei did not honor the insurance policy that Mercedes sold me. I had to pay in advance . I went to replace a broken moon roof... that practically exploded. It happened while driving on a highway with no cars arroud me and no overpass in view. They claimed it was broken from some exterior factor because the corners were bent, witch is not true. They again asked me to pay in advance. I went to replace the sunroof to another dealer.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?
View More Reviews