New 855-616-3886
Used 855-616-3886 Email Dealer
Service 855-687-7971

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.7
Average based on 46 reviews.
  • Great day!

    What a great experience. I found the car I wanted, a Hyundai Sonata on Cars.com and went to the dealership. They had the car at the advertised pri...

    Dealer Response

    Thanks for the feedback, Sue. We strive to provide excellent service to our customers at Coggin DeLand Hyundai. Congrats on your Hyundai Sonata an...


    Show Full Review

    What a great experience. I found the car I wanted, a Hyundai Sonata on Cars.com and went to the dealership. They had the car at the advertised price and even gave me more for my trade-in than I ever imagined. I worked with Sean and he got me a great deal on finance, way better than my credit union. Thank you.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the feedback, Sue. We strive to provide excellent service to our customers at Coggin DeLand Hyundai. Congrats on your Hyundai Sonata and we look forward to assisting you in the future. Jose Fernandez, General Manager


    Hide Full Review
  • Awesome Service

    Very friendly and knowledgeable staff. Eric always explains what needs to be done and how long it will take. They always goes the extra mile to m...


    Show Full Review

    Very friendly and knowledgeable staff. Eric always explains what needs to be done and how long it will take. They always goes the extra mile to make sure that I am satisfied. Best service that I have received.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • They DONT deliver on agreement

    Went with wife and son to look at a used car,located one at another one of there dealerships,spent 2.5 hrs as they were "negotiating" to get c...

    Dealer Response

    Vincenzo, we regret that you had a negative experience with us, but are glad you brought this to our attention. Thank you for allowing me to speak...


    Show Full Review

    Went with wife and son to look at a used car,located one at another one of there dealerships,spent 2.5 hrs as they were "negotiating" to get car from other location.We were told would have car there on monday. Monday came and went no phone call.Tuesday I called my salesperson was off ,spoke with manager who negotiated the deal.Surprise vehicle not at dealership as they saidit would be.He stated he would call me back to find out status as was unable to go to pick vehicle up.Surprise number 2 no call back.I called him again and was "in a meeting".Wednesday morning received a call from salesperson who did his job in locating vehicle for us ,he said that vehicle was NOT available as it failed there inspection,not satisfied I asked for the manager and again in a meeting with no call back.I called again and was told to speak with Jose who is the GM.Here is best part I called the other dealership as I was told where they were getting it from ,I actually called them twice and both times I was told the vehicle HAD BEEN SOLD,so much for the failed inspection .I then called Jose again we spoke for about a hour ,he gave me the GM lingo and even asked me about locating another car which I declined ,I asked him numerous times why did the dealership lie to me in getting the car and not getting the car and then the lie about the failed inspection which never happened as car had been sold on saturday as I also had the name of the salesperson who said it had been sold.Again no response to my question and no response to the lies keep in mind that on saturday I gave them a $1k cash down payment.This is not the way to do business and how can you trust the transaction and the service of the dealership if they lie on why they could not get the car and we were assured it was to be delivered to dealership monday.Bottom line the people at the helm of the dealership are about turning over the sale not about the service they promise

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Vincenzo, we regret that you had a negative experience with us, but are glad you brought this to our attention. Thank you for allowing me to speak with you. Jose Fernandez, General Manager


    Hide Full Review
  • Happy with service

    I came here for an oil change and was not disappointed. They got me in and out quickly for a great price.

    Dealer Response

    Thank you, Happygirl, for reaching out to us. Your opinion plays an integral part in our customer service. Jose Fernandez, General Manager


    Show Full Review

    I came here for an oil change and was not disappointed. They got me in and out quickly for a great price.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Happygirl, for reaching out to us. Your opinion plays an integral part in our customer service. Jose Fernandez, General Manager


    Hide Full Review
  • Not Happy

    The used car buying experience I thought was nice. Peter and Roman were great. Less than one mile from the dealership driving home the check engi...

    Dealer Response

    Pete, it is very disappointing to learn of your experience with us. We strive to operate by high standards of professionalism and any lesser behav...


    Show Full Review

    The used car buying experience I thought was nice. Peter and Roman were great. Less than one mile from the dealership driving home the check engine light comes on, I called them and they said we will look at it. Turns out the car needs a 800.00 repair. I know a used car is sold as is but really, one mile from the dealership! The service manager said he will see what he can do, and to call him. Four weeks later of no one returning my calls and the run around nothing has been done. How can you do business this way and stay in business? I need another used car for my daughter and this dealership will not be considered. Thank you.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Pete, it is very disappointing to learn of your experience with us. We strive to operate by high standards of professionalism and any lesser behavior is unacceptable. We apologize for the inconvenience and frustration you may have endured during your sales visit. I assure you that you are a valued customer and we certainly do not want to lose your business. Most importantly, we do not want to lose your respect. I would appreciate the opportunity to speak with you regarding your experience. Please contact me at 404-713-0514. Roman Byczek, General Sales Manager


    Hide Full Review
  • Phone number on repair invoice is wrong, 386-675-0

    Our Hyundai is just 3 years old and the battery died. This is the first new car we have had that has a 3 year warranty on the battery. We purchase...

    Dealer Response

    I apologize for the lack of organization on our behalf. I would greatly appreciate the opportunity to learn more information regarding your experi...


    Show Full Review

    Our Hyundai is just 3 years old and the battery died. This is the first new car we have had that has a 3 year warranty on the battery. We purchased a new battery and nowhere on the sales invoice does it show the warranty on the new battery. $175.15 for the service bill, wrong phone number on invoice and no information on battery on invoice. I feel like I was at Sears Auto!

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I apologize for the lack of organization on our behalf. I would greatly appreciate the opportunity to learn more information regarding your experience so that we may work together to find the best resolution for your issue. Please contact me at 386-742-1626. Tam Pham General Manager


    Hide Full Review
  • Best service ever!

    I went to this dealership because of my salesperson Mohammad Karim. I have purchased my last two Hyundai Elantras from Mohammad. He always goes ab...


    Show Full Review

    I went to this dealership because of my salesperson Mohammad Karim. I have purchased my last two Hyundai Elantras from Mohammad. He always goes above and beyond to make sure that I purchase the car that best suits my needs. I recommend Coggin Deland Hyundai and Mohammad Karim to anyone seeking a pressure-free, pleasant car-buying experience!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Sante fe sport2015

    From start to finish great experience salesperson Karim could not be more helpful sales manager accomodated our needs would definitely recommend t...

    Dealer Response

    KJ, Thank you for the great review of Coggin Deland Hyundai. We strive to ensure that everyone receives an excellent dealership experience and I ...


    Show Full Review

    From start to finish great experience salesperson Karim could not be more helpful sales manager accomodated our needs would definitely recommend this dealer ship

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    KJ, Thank you for the great review of Coggin Deland Hyundai. We strive to ensure that everyone receives an excellent dealership experience and I am pleased that Karim and my team provided you with great service. Congratulations no your purchase and we look forward to serving you again. Tam Pham General Manager


    Hide Full Review
  • Bought a Vehicle

    Coggin Deland Hyundai had many vehicles to choose from. I was fortunate to have Mohammed K. as a salesman. He was knowledgeable on all the cars th...


    Show Full Review

    Coggin Deland Hyundai had many vehicles to choose from. I was fortunate to have Mohammed K. as a salesman. He was knowledgeable on all the cars that were available. He was honest, patient, and helpful during the car buying process. He showed me all options available. After buying my car, he took the time to make sure I understood how to work all the new bells and whistles my vehicle carried. His follow up call graciously informing me if I had any further questions, I could call him. That's service above and beyond!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • My Hyundai Experience

    This was the VERY best experience I have ever remembered having with a dealership in my lifetime! The Salesman (Jorge) was wonderful. He was very ...


    Show Full Review

    This was the VERY best experience I have ever remembered having with a dealership in my lifetime! The Salesman (Jorge) was wonderful. He was very polite, "gentle" in persuading me to look at a couple of the cars {not pushy as so many salesmen are!) that I might be interested in, since I was considering buying a new car, as my old car had high mileage and was in the shop. I was very hesitant in the beginning, expecting it to be an unpleasant experience, as it has been in the past,, to purchase their vehicle. He asked me to just drive a couple of the cars he thought I might like and let him know how I liked them. No pressure. He then asked me what I "couldn't live without" in my "new car" and produced that very car in just 2 AMAZING days. I love the dealership--it's all about the customer. The financing part was very easy, fast, and non tedious. I got an extremely low rate, much better than I expected, and a lot more than I had anticipated in perks, such as 7 years free maintenance/100,000 miles and even a voucher for a free fill up on gas, as I had just filled my previous car up that very morning. They made me feel comfortable from the the instant we walked through their doors, like close friends or family, and not stressed out about the whole car buying experience. I can never say enough about how impressed I was with the salesman, the dealership and my continued relationship with them to maintain my vehicle, and I strongly believe my next vehicle will definitely be purchased with them!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review