Johnson Auto of Laramie

3.8 out of 5 3.8

Reviews

3.8 out of 5 3.8
13 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    May 9, 2019

    Alonzo diagnosed my Jeep the day after I brought it in. He also repaired it. The cost was fair. Customer service was fantastic. The dealer on Cheyenne... could not get to my Jeep for two weeks. Great job Snowy Range Jeep.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Patrick- Glad you're happy with the way we do business here. Hope you're satisfied with the service you received from Alonzo and your repairs! Please... don't hesitate to reach out in the future if you need any further auto-related assistance.

  • 5.0 out of 5
    April 13, 2019

    This was the easiest buying process I have ever had! No high pressure sales people. Luke Burgess was get to work with! The owner Josh was there and... was great to work with. Just a great down home dealer that wanted our business and made super easy.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are thrilled to hear that you had such a pleasant experience with our team! Thank you for choosing us, we truly appreciate your business and look f...orward to working with you again.

  • August 7, 2018

    The entire process was an awesome experience with meeting or going well and and above my expectations with nothing less than 100% integrity from Showy... Range Dodge family.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 6, 2019

    All good no problems and the people are very friendly and they give you perfect attention As soon as you walk into the building you feel a good vibe.... And they also give you different options.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the fantastic rating and review of our team and our dealership. We really appreciate the great feedback.

  • 5.0 out of 5
    March 2, 2019

    Fantastic service. From working up a deal to delivery and just casual conversation. I’ve dealt with dozens of dealerships over the years, the guys at Snowy... Range are among the best there is. Made the trade in and buying process quick and easy.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for sharing your wonderful experience! We take pride in making sure our customers are our priority, which is why we are truly happy ...to hear that you had a great experience during your time with us. Please know we appreciate your business and hope to see you again!

  • 5.0 out of 5
    December 2, 2017

    Everyone I dealt with is extremely kind and very helpful! I was helped in finding a car and after finding out the car didn't end up filling my needs they... were more than understanding and were still able to provide me with a car I liked! Highly recommend this dealership!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 29, 2017

    Bought a truck have had to sign 2 documents weeks after the deal was done. Truck has an issue and the service department is of no help and has not offered... to fix the issue. They won't call you back and ask you to call them back if you don't hear from them at a certain time!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    October 21, 2017

    Service department is terrible. No one has a clue what is going on. No one will ever call you back or tell you what is going on. It seems they have... no mechanics that can handle jobs bigger then an oil change. I spoke to the web guy for the dealership a few months back that assured me that the new owner has taken charge and got things on track. Obviously not.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 13, 2016

    I live 200 miles from this dealership, they had a truck I wanted to purchase. I called and asked them to fax the purchase amount to my bank because I had... been prequalified they needed a total with tax and licensing. They refused to send any information to my bank without me making a deposit on the vehicle which I had not seen. I told them I just wanted the info sent to my bank so Everything would be approved before I drove 3 hours. They refused no deposit no deal. So I am not buying from them the only thing I can think of is they lied about the price on vehicle so they didn't want me to go through my bank. I would not recommend them something is not right!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Amber, we are sorry that you were unsatisfied with your interactions with us. It is a company policy that we do not hold vehicles for customers withou...t a deposit. You explicitly told our general manager that you weren't sure that you were going to buy the truck but wanted us to hold it until Saturday. That is 5 days. We can't hold a vehicle on a promise and a prayer. That isn't fair to the other customers. Plus, you wanted us to send your purchase information to more than 1 bank but refused to fill out a credit application or start any of the buying process except for knowing the final price. Our sales manager gave the final price to you, including taxes and fees. There was no lying about the price. Just that we were unable to hold the car without a deposit. How would we have looked if you drove 200 miles to come and get the car with no deposit and it was already sold before you got here?

  • 1.0 out of 5
    July 13, 2016

    Waited there 5 hours for my truck to get worked on .theN when it was too late to rent a car anywhere.then they come out and tell me they can't get to it... tI'll the next day.it sat in there work bay for 4 hours and nothing got done.so I had to use my truck to get back up to the lake we were camping at and we're stranded 1/2 way up there for the night.had my 6 yr old grandson with me.all they did was waste my time and get me stranded.

    Not Applicable
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
View More Reviews