Capital Motors

3.0 out of 5 3.0

Reviews

3.0 out of 5 3.0
22 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    May 14, 2018

    Lying pill heads dont do business with them wont give you a title dont fix xxxx dodge calls all around xxxx people save your money and your time

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 18, 2018

    I love this dealership! They have decent cars and they work with you if u have bad or no credit. I recommend this dealership 100% to anyone. Everyone here... is very honest. I bought my first vehicle here and i had NO problems. Thank you, Capital Motors!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • August 25, 2016

    I wanted to write a review because it is what brought me to Capital Motors. I wanted to stay local to purchase a used car and their reviews were great,... I did NOT get disappointed in away what so ever! Homer and Erin (the owners) were awesome and seemed to truly care about me and my payment. Thank you for financing me thru a bank and taking that shopping for a car terrible feeling away! Thank you again i will send people your way.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mrs Bowman like we said no matter what the credit we can start you building it again. Thank you for those great words.

  • 5.0 out of 5
    May 7, 2017

    Best Family Ever!!! Very helpful,honest, knowledgeable, and very confident in answering my questions, although i did not qualify for a car on their lot... they helped me to the best of their ability over a couple of days until they heard from every bank!! Would recommend to friends and family and will be back with more money down.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 11, 2016

    Very nice people. They really helped me out with my financing cause of my divorce my credit isnt the best. I love my car and thank you guys very much!... I will tell everyone i know to come see you guys.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you ENJOY!!

  • 5.0 out of 5
    September 15, 2016

    Homer was very helpful in getting me my new Nissan Armada which I love.Everything was done quickly and professionally. I will go back again and highly... recommend them. Thanks Homer!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you Lena! We are very happy that you are happy! Thanks again!

  • 5.0 out of 5
    September 7, 2016

    Homer was pleasant and honest, all the cars on the lot looked great no rust anywhere, I got my dream SUV way cheaper than I thought; his prices are... GREAT we will be back!! A pleasure to do business with and it was quick too

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you !

  • 5.0 out of 5
    July 27, 2016

    Love!, Love! Love! my suv. Thank you very much! I never thought i could get financed after my divorce but you said i could and thank you again!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sending us other people.. Repeat and referrals are awesome!

  • 5.0 out of 5
    July 27, 2016

    People that understand that life gets in the way sometimes! Great people to deal with and stick to their word! Thank you very much I love my car and thank... you for doing everything you promised!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr Bloom thank you very much for all the kind words!

  • 1.0 out of 5
    January 29, 2016

    Made a call for pricing on a car. Called back and forth all day to wait to hear from the banks. They told us the quotes, so we replied back with an offer.... They told us they were going to talk to the owner and call us back about the offer we made them. Going on 4 days now and still no reply. A call back to kindly decline the offer would have been appreciated. Were nice people on the phone but was not willing to work with you. It was like a take it or leave it with us already offering $4,000 down.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I'm sorry we couldn't come to terms on the specific vehicle you wanted. It was too much car the bank said and I asked you if there was another vehicle... you were interested in that wasn't so expensive. You said you would check our website and then we never heard from you again til this.

View More Reviews