Win Chevrolet

3.7
(259 reviews)
Visit Win Chevrolet
Sales hours: 8:30am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 8:30am–9:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 8:30am–9:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 8:30am–9:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 8:30am–9:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 8:30am–9:00pm
Saturday 7:00am–4:00pm 8:30am–9:00pm
Sunday Closed 8:30am–9:00pm
New (888) 263-0569 (888) 263-0569
Used (888) 328-4920 (888) 328-4920
Service (888) 264-0076 (888) 264-0076

Reviews

3.7
(259 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Worst Car dealer

Worst car dealer....people here are crooks and rude. Beware...do not attempt to come here if you don’t want to be fooled. Customer Service are below poor quality. They will keep you in the dark until the last minute. Waste of time.

Dealer response

Hi there, we would like to get some more details about your experience with us. Please contact us at (310) 830-5100 when you have an opportunity, and we will be more than happy to try and turn your experience around.

4.7

Tahoe Service

Uber ride to pick me up from home yo bring back to dealership took an hour to finally arrive because the wrong address was given repeatedly to Uber Serivce from dealership customer service personnel.

Dealer response

Hello, thank you for your kind words and this wonderful review! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!

1.0

dishonesty, raging liars

Our experience has been horrible! What we encountered was the behavior of a sly used car sales person. They were all friendly to our face, but lied about so many things. First mistake they made was that the car we ordered to be made to our specific requests, did not come back the way we had ordered. We wanted a standard bed and the truck had a short bed. When we pointed this out they first told us we were wrong. After pulling out a tape measure they agreed they did make a mistake in the ordering process. Then they promised us a car that had been recently made and was on transport... nothing was delivered. We called several times after weeks of waiting and if we were able to reach a sales person or manager, they would promise to call back in a few minutes and we NEVER received a call back. After more than a month of this we ended up having to drive over to talk to someone and after waiting for 15 minutes without getting any help, we demanded to see a manager and he told us that they were having serious trouble getting the car they had promised. We ended up wanting our $11,000 back to which the manager that day Oscar said that wouldn't be a problem, standing next to him was the financial manager Daniel who told us he would write us a check on Monday. To give him some time he asked us to come at noon. I came at 2pm and Daniel had not looked at our file. He had me wait for 30 minutes without communicating with me. After I protested this poor treatment I was threatened to be physically removed from the property. He ended up lying, which was our general experience with WIN Chevy all around. He refused to write a check and was only willing to route the money back to our credit card. We had already paid that credit card off, so the bank account was pretty empty. Now we have $11,000 sitting as credit, but I can't pay my mortgage with a creditcard. We left WIN Chevy without a car and with a headache and heartburn... The complete disrespect, never actually calling back, being dishonest about what they could deliver, the screw over financially.... We would like to warn everyone about doing business with this branch.

Dealer response

Hi, thank you for taking the time to leave us feedback about your experience with us. If you'd be willing to provide more feedback, please reach out to us at (310) 830-5100 so we can assist you further. We hope to hear from you soon.

1.4

Our experience has been horrible! What we encountered was...

Our experience has been horrible! What we encountered was the behavior of a sly used car sales person. They were all friendly to our face, but lied about so many things. First mistake they made was that the car we ordered to be made to our specific requests, did not come back the way we had ordered. We wanted a standard bed and the truck had a short bed. When we pointed this out they first told us we were wrong. After pulling out a tape measure they agreed they did make a mistake in the ordering process. Then they promised us a car that had been recently made and was on transport... nothing was delivered. We called several times after weeks of waiting and if we were able to reach a sales person or manager, they would promise to call back in a few minutes and we NEVER received a call back. After more than a month of this we ended up having to drive over to talk to someone and after waiting for 15 minutes without getting any help, we demanded to see a manager and he told us that they were having serious trouble getting the car they had promised. We ended up wanting our $11,000 back to which the manager that day Oscar said that wouldn't be a problem, standing next to him was the financial manager Daniel who told us he would write us a check on Monday. To give him some time he asked us to come at noon. I came at 2pm and Daniel had not looked at our file. He had me wait for 30 minutes without communicating with me. After I protested this poor treatment I was threatened to be physically removed from the property. He ended up lying, which was our general experience with WIN Chevy all around. He refused to write a check and was only willing to route the money back to our credit card. We had already paid that credit card off, so the bank account was pretty empty. Now we have $11,000 sitting as credit, but I can't pay my mortgage with a creditcard. We left WIN Chevy without a car and with a headache and heartburn... The complete disrespect, never actually calling back, being dishonest about what they could deliver, the screw over financially.... We would like to warn everyone about doing business with this branch.

1.0

EWARE - Unethical Practices and Misleading - I...

EWARE - Unethical Practices and Misleading - I purchased a car at full advertised price thinking that I won't get ripped off. I was wrong. KB, Salesperson, didn't disclose that the 2020 car I purchase was missing one set of keys. I assumed they were in the envelope given to me after I signed the purchase papers but when I arrived home the second set of key was not there. I called KB numerous times to request key but said that it's 98% normal to only have one key so beware. I don't believe this is normal. I called Car Max and Enterprise Car Sales, both very large used-car dealers and they guarantee two keys with their cars. I also left message for general manager and no one returned my call now more than 3 weeks ago. The cost to purchase an additional key is $600 so it's no small matter. You don't win at "win", beware of their practices, otherwise, you will loose like we did.

1.0

Deceptive Sales Practices Dishonest Employees

Scam artists. Dishonesty sales practices they list one price and assure you that’s the final price excluding taxes but them they got you with 4K more in nonsense. No integrity to be found anywhere . They use the same old tired sales techniques they don’t know they’re inventory they lie and tell you something comes in a package that isn’t there. Had my car fully inspected to find a few major issues. No tracking device that I paid For reluctantly, no seat sealant or whatever nonsense is in their win package. Don’t waste your money your time your energy on this xxxx hole

Dealer response

Hi, we're disappointed to hear of the negative experience you had at our location. We'd like the opportunity to discuss this with you. Please reach out to us at (310) 830-5100 at your earliest convenience to discuss how we can turn your experience into a positive one. Thank you, and we hope to hear from you soon.

1.0

For those who don't want to read the entire story, stay...

For those who don't want to read the entire story, stay away or be aware of the $2,000 "mandatory protection plan" they add on without directly or deliberately telling you. Went in to purchase a vehicle and had to return because the truck wasn't there yet, 45 minute drive one way but was lured in but the unbearable advertised price. They told me it was physically there by the way. I was told it was there one day and then that it was 2 weeks out the next day by another person. So after complaining about wasting my time, Malik (I think) who said he was the internet sales manager told me if I would still come in he would take care of me that it wasn't his fault. He said it would be arriving today but he wasn't sure what time. I chose to go in a second time cause we really wanted this specific color. And the price was great! (This part is key) So after seeing the truck I realized Chevys version of ash is a light gray in everyone else's book. Ok whatever, but I commented on how It's gonna be hard to keep clean and maybe we'll put some seat covers. He said oh it's ok we can put a spray protection on it. I said no, I wouldn't want to purchase anything like that. He just kinda shrugged his shoulders and let it go. So after all the back and forth on pricing and figuring out the rebates and discounts, I was ok with the price and ready to purchase when I saw that they were adding $2,000 ON TOP of the price we were agreeing on for their WIN protection thing. I told them I didn't want it and I told him over an hour ago that I didn't want it and he said if I wanted to buy the truck (that wasn't even there yet) I had to purchase the WIN 13 PAGE SERVICE/PROTECTION AGREEMENT CONTRACT! I declined the offer and left. I thought about it and called to speak to the general manager to see if this was really the case because it doesn't seam like it would be possible for a franchised dealer to refuse to sell a somebody else's product without adding a protection plan/service agreement. If I was GM I'd be pissed to know they were losing potential customers this way. Anyways somebody with the last name Jackson answered claiming to be a sales manager and told me that the GM doesn't talk to people because he's too busy. I said ok but maybe I can talk with him tomorrow. He doubled down on the manager being in meetings. He refused to give me even a name in the beginning until I raised my voice. How would a general manager not want to speak with a customer who was just refused to let purchase an almost $30,000 product? How is this not a bait and switch if they advertise a price then when you get there they refuse to sell it to you at that price without adding on a $2,000 product.

1.0

If I could give this dealer a 0 star rating, I definitely...

If I could give this dealer a 0 star rating, I definitely would! I normally don't take time away from my busy life to write these type of reviews but this experience made me make some room to do so. I went in trying to purchase a customized vehicle and upon entering the dealer there was not one person to greet me or acknowledge my presence. I waited for like 20 minutes at the front desk and no one bothered to ask if I required assistance. I roamed around and kept asking for assistance and all they would do was pass the buck. They would tell me that someone would assist me and finally they told me to have a seat and they would bring a sales representative to come assist me. I waited 45 mins for an Internet Sales Manager named Brian. This guy knows not one thing about providing customer service. I had my order on hand and instead he insisted on selling me the inventory on stock and ignored my request. Finally, he initiated the process but took about 15-30 minutes each time to go in his office to try to build the vehicle. However, every time he came back with the pre-purchase order details the info was incorrect even after repeating myself. On top of his incompetence, he was very unprofessional. Even his gait, posture and demeanor portrayed his very little interest in his job duties. Even another customer who was sitting at a nearby table noticed the awful experience and made a comment out loud. I am extremely dissatisfied and disappointed and apparently, I wasn't the only one. I overheard a couple talking about their experience as well as I walked out. I would not recommend anyone to make their purchase here. Go elsewhere where they really take good care of their customers! Good thing I realize this before even finalizing my purchase.

1.0

False Advertising and Inappropriate Sales Tactics. The...

False Advertising and Inappropriate Sales Tactics. The salesperson and sales manager changed the price by removing discounts and adding on dealer fees. Facts: In searching for a Chevrolet Silverado 1500 vehicle on September 5, 2020, Win Chevrolet advertised far cheaper prices (via both of their websites) for the same vehicle configuration at other dealerships. They advertise the additional $3,985 discount as the "Win Price" or "Dealer Discount" depending on which website you view (see attachments). I found this dealership via the Costco Auto Referral Program (via Costco.com). The specific vehicle found on both of their websites and referred to in all conversations is VIN 1GCPYCEF5LZ372004 - Stock Number XTPXC1. I called the phone number for Win Chevrolet from the Costco Auto Referral Program and reached "K.B.," the salesperson. The Salesperson name on the purchase price summary sheet is Hamdi Kaboudi. "K.B." confirmed the advertised "Net Cost" of $38,480 - excluding taxes and fees. He also confirmed that was the Costco price. There was no mention of removing discounts or adding dealer fees. Upon attempting to purchase the vehicle in person at the dealership between 6:04 PM and 7:05 PM and asking for the "Costco Member-Only Price Sheet," I was presented with a purchase price summary that excluded the "Win Price" (or "Dealer Discount") and included an "Accessories" cost of $1,999 that was verbally described as the Win Protection Plan that had not been installed yet. I explained that I did not want the Win Protection Plan and asked that they do not install it just to charge me extra for something that I did not want. "K.B." had on his computer the exact vehicle in discussion showed on the WinChevrolet.com website which showed the Net Cost of $38,480. "K.B." then left the room and sent in the sales manager (I do not recall his name). The sales manager explained that I do not qualify for the "Dealer Discount" but did not offer a proper explanation why. The sales manager also explained that they purposely install the Win Protection Plan on all vehicles and that their business practice is to install it no matter whether it's already installed nor whether the customer refuses it. I asked the sales manager if he would sell me that vehicle for the advertised price that was on "K.B."'s computer screen. He responded that he could not. I told him that I only drove to that establishment because of that advertised price and "K.B."'s confirmation of that price over the phone. The sales manager said he would "call Chevy" to see if he could get the Dealer Discount for me. "K.B." returned without the sales manager and said they could not sell me the vehicle for the advertised price and that I should go to another dealership to purchase a vehicle. He also said that they are increasing their prices online to be reflected on their website tomorrow. Upon attempting to take a picture of the purchase price summary sheet, "K.B" quickly pulled that away from in front of me and told me that I was not allowed to take a picture but could not explain why. Opinions: There was no confusion between any party about the advertised price. There was no confusion between any party about "Win Price" or "Dealer Discount." There was no confusion between any party about the "Accessories" cost equating to the Win Protection Plan.

5.0

2020 Camaro from Malik

I went in looking for a great deal on a specific vehicle. Although I have a pretty high DTI ratio.and a second car loan, these guys got me a 4.99 interest rate. Malik was professional, personable and funny as xxxx. Never before this have I actually enjoyed shopping for a car, but the folks at WIN Chevrolet made it an enjoyable experience.!

Dealer response

Hi, congratulations on your new vehicle! We're pleased to know our team was able to exceed your expectations and really help you out. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. We're always happy to help. Have an awesome day!