Cobalt Cars

3.5 out of 5 3.5

Reviews

3.5 out of 5 3.5
12 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    September 9, 2019

    Almost 2 months purchased a 98 Jeep Cherokee Laredo from Chris and it was a very good experience. He even gave me a better deal than the original price.... He was honest and very much has a great sense of humor. Needless to say I got it up and running and did some major upgrades to it sense. Very happy with my purchase thanks to these guys.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 18, 2019

    SWEET AND short, the men at Cobalt used cars was the most honest people I had ever dealt with in the used and new car department. You see what you get,... I'm very satisfied with my purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • December 3, 2016

    The owner and his son were very kind and patient. They took their time to show us their inventory. We did not feel pressured to buy. We may go back and... purchase because of the way we were treated.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you Tonja for the kind words and the opportunity! God Bless!

  • 1.0 out of 5
    June 13, 2019

    The way they talk to customers is a joke. Insulting and demeaning. Avoid this company like the plague! You will regret doing business with them.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 10, 2019

    Good dealer honest and professional. Addressed all the questions I had about their inventory. It was nice because they have been in business for 25 years

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 29, 2019

    Purchasing process was simple. They offer a wide variety. The first visit I didn't see what I was looking for, they made an effort to find what I wanted... in my price range. Days later they called me up to let me know they had something I may like. And, I made the purchase.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 4, 2019

    Chris comes off nice but is a pure jerk. He jacks the prices up during tax time and is a habitual liar after he gets your money. He’ll tell you what you... want to get your money.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hmmmmmmmmm. I'm in Atlanta, You are in Miami..... I have a name and face and you are, well, You are clearly Nobodys Fool. Did I piss your little self ...off when you called for a $600 BROKEN car and I called you out because you DID NOT READ THE AD? ... oH WELL.Im glad that you are Nobody's Fool. But you have yet to convince me...

  • 5.0 out of 5
    January 14, 2019

    This as a great experience for me and my fiancé. Chris is real and down to earth he will tell you like it is without cutting any corners. Real recognize... real and these are some real people, who are honest and trustworthy. I bought two amazing vehicles for a amazing price.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Quess. It takes real to Know Real! You and your whole family have been totally straight up folks to deal with and people of your word. How can I be an...ything else as well. Thank You!

  • 1.0 out of 5
    November 8, 2018

    Racist people once I asked them about the best price on the car he said that I'm a cheap mf and assumed all my race has no money and is broke

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Make it racist. Stupid is stupid and ignorant is ignorant white black brown red or yellow. You is stupid... READ THE AD!!!

  • 1.0 out of 5
    December 7, 2016

    Well truly not impressed with this dealer. I called to inquire about a vehicle for my son, the guy answered and stated he was getting in his car and would... call me back, my phone number would be in his phone. Who does that and wants your business????¿¿ I never heard back from him either so I was definitely not impressed with the customer service. I took my business elsewhere and would not recommend.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Cobalt Cars tried to return your call just a short time later, you were calling from a Company phone line that went to a switchboard and could not con...nect to you.

View More Reviews