Platinum Auto Sales LLC

Reviews

3.7 out of 5 3.7
8 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    January 15, 2018

    I'm very pleased with my 99 vw Jetta. Purchased it Saturday and I absolutely love it. Great people. Will gladly tell my friend who is looking for a car.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 18, 2017

    Explained to the sealer we were traveling two hours to see this car. It was below market value so i thought it wasn't going to be in great condition.... Part of the bumper was putting off, the giate in the back of the truck was broker, the fron bumber was screwed in with the screw. Even thought the car fax stated all repairs were dealer repairs. The tires were shot and the test drive the car rattled because of the back damage and pulled way to the side. All tires need to be replaced, car smelled like smoke wan't clean, if one of the seat and something sticky all over it. I purchased the exact same car from another dealer for the exact same price in mint condition. This car need a minim of 2,500 of work plus the clost of detialing to be that car. I wouldn't have written this but i travel far to see it, i told the salesman that and asked about the condition! He was super nice, but could have expressed one of any of the things that were wrong and i would not have made the drive.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    5 people out of 6 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 15, 2017

    No stress dealership. Like buying from a friend. I got a fantastic used Chrysler Town & Country touring van at a couple thousand under the competition.... Highly recommended.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 6, 2017

    Nice little spot got my tuck from there it runs great

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    March 1, 2017

    It was okay I mean I couldn't say it was terrible but it wasn't good eirther the mans let's you drive the car by yourself and he takes a picture of your... drivers license

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 16, 2017

    Thank you for a great buying experience. My daughter loves the 05 Honda Accord you sold us. She can't stop saying "It's my car!". We came to look at a... lower price car and left with a better car at a great price. Wonderful family to deal with. Best wishes on your upcoming baby.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    It brings us great joy to know you left here satisfied customers. Thank you for your business, your review, and your kind words!

  • 2.0 out of 5
    December 23, 2016

    This dealer is a bare bones operation. They do not service, clean or repair vehicles and appear to do very little in the way of inspection. I gave customer... service three stars based on the friendliness of the staff. Their "lead sales" person didn't want to accept a cashier's check and insisted on cash. The car I bought had a tire with only 16 psi air in it and I drove it almost 80 miles like that to get home. Also, the heater doesn't work. They do no warranty work and buyers must purchase a third party warranty contract. The only upside to my experience is that I got a good price on the car. This may be true for their other cars considering the very low overhead. I had to drive several miles to a notary to complete the transaction - not very convenient. Again, bare bones but good price.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    There must have been some miss understanding, we never insisted on cash but we said it was an option to make it easier on you since you were coming fr...om out of state. We do accept cashier's check and we tell this to all our customer's; however due to high fraud especially from out of state buyers, we insist on the check to clear first before the vehicle can leave our lot and that is just to protect ourselves. We filled the gas tank up for you for no extra charge, the low tire pressure on a single tire is something that must have been missed. You got a supercharged Buick with only 70k miles on the odometer. This car was easily valued at $3500 according to KBB pricing guide lines. Seeing as though we sold you the car for only $2600, you got a very good deal on the car with mileage that is hard to find. Thank you for the review and thank you for your business.

  • 5.0 out of 5
    August 8, 2016

    Beautiful cars, great customer service. Definitely visit Platinum if you are looking for a great price, clean car, and responsive dealer.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?