Nissan of Las Cruces

2.7 out of 5 2.7

Reviews

2.7 out of 5 2.7
7 lifetime reviews.
  • 1.0 out of 5
    October 16, 2020

    Purchased a used Jeep there with warranty. Service had my vehicle for months . Ended up never being fixed. They never even called warranty place. Every... week they would come up with lies that it was being checked in to. Decided to go pick up vehicle and when I opened vehicle it was trashed. Someone went through all my personal belonging and left everything trashed ! Of course they denied it. All I got from them was sorry. Still haven’t even received my referral check for referring my daughter to purchase a vehicle there. That was a huge mistake! Worse service from service department and management. Never got anything solved from them. Had to pay to fix my vehicle and had to pay to tow it back and forth. Very disappointed! I could write more but I rather not .

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Good afternoon Diana, this is Sophia with Nissan of Las Cruces. I have tried to reach out to you regarding this matter. Please call back when you get ...a chance. Regarding your Jeep, we did not go through your personal belongings. We wouldnt have a reason to, from my understanding the vehicle was towed here. There could be a possibility this happened in transit to our facility? We try to help all our customers but if the issue is not covered under warranty, we cannot change anything on the contract you signed. If you would like to review what is covered under the warranty you purchased, please feel free to come to our dealership and ask for Gabriel.

  • 1.0 out of 5
    August 1, 2020

    Went in to see a 2017 Nissan Titan clean and in good shape not once was the rear truck damage mentioned until i went and saw it for myself, the truck was... filled with dirt aswell, and management had the nerve to offer me a laughable amount on my trade in, and keep the price of the truck the same as others in better condition that it was, absolutely dumbfounded by this experience, ‘owned by management or owners apparently’ not recommending visiting the dealership...

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • March 20, 2017

    I was just comparing SUV's with all the dealers in town and happened to stop by Nissan of Las Cruces. We were met by Phillip McDonald and he showed us... the Rogue SUV's. Since we did not have enough time to test drive the vehicle, we returned to the the following day. Phil had the car ready for us to test drive and then showed us different SUV's with different options. I was very impressed with Phil - he was not pushy or insistent that we needed to buy the vehicle. He went above and beyond what we expected and made the transaction easy and also saved us money. We were never able to deal with Nissan before but this time it was easy and enjoyable to buy a car from Phil. I would refer him to any of my friends who are in the market for a car. Thank you Phil!!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    June 7, 2020

    Rude, made snarky remarks the whole time!!!! Made me wait more than 2 hours. When I asked to reschedule he said no. Don’t recommend !!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Bobby, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not ...a positive one. We would like to work towards a resolution, please reach out to us at (575) 523-5571 to discuss this further.

  • 1.0 out of 5
    March 2, 2019

    I found a used Nissan Armada and got in contact with a salesman at Nissan of Las Cruces. He proceeded to hassle me to fill out the online credit report... and drive up there to do “other paperwork” even though the car wasn’t even there yet. Come to find out the car was at the airport because the owners wife had been driving it. I insisted on pictures of the car when it got back to the dealership. This was after 4 days of being constantly called and texted by the salesman, even though they still didn’t even have the car. When the pictures were sent it was inside only and had double the miles I was told it had on the documents sent to me. We finally go up to Las Cruces all the way from Carlsbad, NM. When we got there the car wasn’t even the one pictured online on their website or on cars.com. Also they neglected to tell me there was a huge, down to the metal gouge on the back hatch. They then told me they wouldn’t be taking any money off of the car or fixing the scratch because “the owners wife drove it that way.” They were very pushy, uncooperative, and rude! I would never buy a car from here! I suggest driving down to El Paso to Charlie Clark Nissan which is where I ended up buying my Armada.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 14, 2017

    I had an excellent experience here at Nissan and will purchase my next car here.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    March 13, 2017

    My experience at Las Cruces Nissan was excellent. Phillip was very friendly, helpful, and honest. Phillip went above and beyond to make sure I purchased... the vehicle I was most comfortable with. He gave me suggestions and his advice, but was in no way pushy what-so-ever. After I decided on a car the process was absolutely painless. So quick and professional. I would recommend Phillip McDonald. He worked with me on my first buy and gave me a great deal on the car we got. he was awsome!! I'm so happy with my purchase! Thanks!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?