Cincinnati Automotive Group Inc

3.6 out of 5 3.6
Rectangle 48
Sales 10:00 AM - 7:30 PM

Cincinnati Automotive Group Inc Hours

Sales

Monday

10:00 AM - 7:30 PM

Tuesday

10:00 AM - 7:30 PM

Wednesday

10:00 AM - 7:30 PM

Thursday

10:00 AM - 7:30 PM

Friday

10:00 AM - 7:30 PM

Saturday

10:00 AM - 6:00 PM

Sunday

11:00 AM - 3:00 PM

Reviews

3.6 out of 5 3.6
69 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    November 4, 2019

    We bought a 2008 Honda Ridgeline for our son 2 weeks ago from this dealership. He was very excited about this truck. When I signed the paperwork, I was... advised that a final inspection had just been done on the truck and there were no issues. On the test drive and the drive home the check engine light did not come on. The next day it did. Soon after light smoke started appearing from the muffler which continued to get worse. We have brought it to the shop and they are now stating that the head gasket is blown, there is scarring in cylinder walls and pistons, its burning oil and antifreeze, and it has bad valve seams. I understand I signed the As Is paperwork. My son is without a vehicle since we sold his other one and is very disappointed. We also have a loan that needs to be paid. Why does this dealer’s website state they get the best cars from auctions and they are thoroughly inspected before selling? If we would have read the reviews of others in this situation we would have NEVER bought a car there. Unbelievable that this would even have to be explained to our son why he does not have his truck to drive now for who knows how long. Unable to send message through website. Do not recommend buying here or you may need a loan on top of your car loan to pay for repairs.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    September 16, 2019

    I'm glad I went the extra distace to test drive Lexus. Scott and the entire staff were friendly, helpful and efficient. We ran into a few snags with... my credit union but we got it all ironed out and I was very satisfied with my buying expierence at Cincinnati Auto Group.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • February 8, 2019

    I am VERY satisfied with my experience here. I was in need of a good reliable vehicle quickly and i wouldn’t have went anywhere else. Scott Landers was... very informative and professional so if you come here I suggest asking for him! Thanks for the Saab guys!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 20, 2019

    xxxxty dealership flat out and was treated like a bum and didn't hear anything for 4 days but I was calling everyday and the finace manager knew my info... the whole time without contacting me or offering any options or solutions and that's with 4,000$ down on a 8,000$ car.this place is your typical down trodden place I've heard of or talked too

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Steven, Thank you for your feedback. I've spoken with my staff about your experience with us. It would have appeared we were unable to secure f...inancing for you on the vehicle you were looking at, for multiple different reasons. While we do work with over forty different finance lenders, we are at the mercy of what they are willing to approve. We are not a buy-here pay-here lot so, in the instance we are unable to secure financing through one of our lenders you'll have to secure financing on your own or complete the transaction by cash or check. My apologies for any miscommunication you encountered with us and I hope one day you might give us the opportunity to do business again. Once again thank you for your feedback. Your Friends at Cincinnati Automotive Group

  • 1.0 out of 5
    July 15, 2019

    Bought a car from this dealership drove it home and it broke down in my driveway. Called the salesman and left many messages to the General manager and... no response. Salesman are rude. Look at the other reviews if you think I'm making this up. Many people unsatisfied with this dealership. Don't get xxxx like us. Go somewhere else. You been warned!!! I would not recommend this place to my worst enemy

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Thank you for your feedback. I am sorry for the experience you had with us. Just to inform you, all of our vehicles are represented and sold i...n an AS-IS condition. Once you take delivery of the vehicle we are not liable to fulfill any service on it. Prior to purchasing a vehicle we offer all our customers the option to have a pre-purchase inspection completed by a third party and we offer service contracts. If any concerns are brought to our attention prior to purchasing the vehicle we will do our best to address them. Thank you for your feedback and I'll speak to our staff about ways we can avoid situations like this in the future. Thank you, Your Friends at Cincinnati Automotive Group

  • 1.0 out of 5
    April 11, 2019

    My son purchased a mustang that the engine didn't last 4 months. They will lie to you and they will trick you on the financing. Stay away from them. ... I cought them in several lies. Definitely don't let your young drivers go there.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    5 people out of 5 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Thank you for your feedback. If there was anything you or your son did not understand during the finance process questions are always welcomed... and encouraged by our finance staff. To ensure we can avoid any confusion in the future I will sit down with my finance staff and discuss better ways we can explain the process to our customers. Once again thank you for your feedback. Your friends at Cincinnati Automotive Group

  • 1.0 out of 5
    February 22, 2019

    Went there to look at a car. They didnt have it. The car was on there website but not the lot. Wasted time and fuel to look at nothing. Not worth the time.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    5 people out of 7 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 7, 2019

    They had a great service , and they were really friendly . I bought a 2008 Chrysler sebring it was in a great condition Recommend them

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    January 30, 2019

    This place is a joke seriously a total joke once they get your money it’s over from there! I recommend anyone to buy a car from this place i bought a 2009... Audi a month and half ago and my motor went bad i called the place to talk about my warranty they kept saying their going to call me back and never do they do a lot of run around and lying i REPEAT DO NOT GO SPEND YOUR MONEY THERE

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    6 people out of 7 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello Mr. Sylla, I read your review and reviewed your paperwork. It would appear that you did not purchase a vehicle service contract, we even have a... "Waiver of Service Contract" form that you signed stating that you know the benefits of purchasing a service contract but you declined to purchase one. In that situation, all our vehicles are sold as-is without a dealer provided warranty. We also have multiple documents signed by you stating that you are aware the vehicle is sold as-is without a warranty. To say we are lying and giving you the run around is unfair, we were completely transparent with you through the buying and financing process and gave you every opportunity to protect your investment from situations likes this. Thank you, Your friends at Cincinnati Automotive Group

  • 1.0 out of 5
    January 27, 2019

    This is most likely one of The Worst Used Car Dealers in the Country. They will Lie, and are Corrupt and Decietful . Go Elsewhere.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    11 people out of 12 found this review helpful. Did you?
View More Reviews