[{"id":470124,"personPtyId":35937914,"firstName":"David","lastName":"Reed","titleText":"Sales","emailTxt":"carpro53@yahoo.com","combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":4,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/46f6d8768764.jpg","drDealerId":109219,"dealerEmpStartDtUtc":"1501545600","industryStartDtUtc":"704678400","certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"},{"id":550695,"personPtyId":51229478,"firstName":"Jose Luis","lastName":"Jimenez","titleText":"Sales Manager","shortBioText":"","emailTxt":"jjimenez327@yahoo.com","combinedRecentReviewCnt":1,"combinedEmpReviewCnt":1,"imageUrl":"https://cdn-user.dealerrater.com/images/0af6b5f0e822.jpg","drDealerId":109219,"certifiedEmployee":false,"deptDscrp":"Sales"}]
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 6:00 PM

300 Auto LLC Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 6:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 6:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 6:00 PM

Thursday

9:00 AM - 6:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since August 2017

300 Auto is dedicated to providing the ultimate automobile buying experience. 300 Auto is your #1 source for buying a qu

...

ality pre-owned vehicle. We have extensive relationships in the dealer community allowing us to purchase a wide variety of lease returns and new car trades at exceptional values. This enables 300 Auto to pass along huge savings on the highest quality vehicles of your choice. In addition, we offer a full array of financing options to meet your needs.

"65 years of combined experience where the customer is everything! We take care of you from start to finish!"

Reviews

4.6 out of 5 4.6
11 lifetime reviews. Includes reviews of 300 Auto LLC from DealerRater.com A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    September 27, 2018

    I purchased a 2006 Jeep Commander, paying cash after being told that the final price was the best they could do because of the work they had already done... on it to get it road ready. I understood that the vehicle was in premium condition and had been fully checked out. On the second day after I took it home, I had a flat tire on I-25 and found that AAA could not use the spare because it was flat and did not even have a valve stem in it! A few days later the radiato began to steam. I took it to my mechanic and was told that there was not an easy fix because of prior damage from a collision or off rotating that damaged the radiator and supports from underneath. I talked with Jose and David and was assured that they would help me and make it right. The damage was sever enough that it required welding that could be done only by a body shop. I kept the dealership apprised of the repairs while I was having them made. I understood they would repair the vehicle or pay for the repairs. The total cost of the radiato repair was over $1800. They told me to bring in the recipes, which I did in good faith. Over the next weeks, I stopped in several times to determine the status. Jose would tell me that it all was being reviewed by David, the manager, and i would need to talk with him. Over the following weeks, neither David or Jose were in the office. Today, I saw David, who told me that it was now in Jose???s hands to make a final decision. I received a call from Jose offering me only $500 to go away. My mechanic took pictures of the damage to the vehicle and has shown me how the vehicle should never have been placed on the lot for sale. Everything about the vechcle was a misrepresentation and about the repair was a lie! IF you look at a vehicle at this dealership, please take it to a trusted mechanic for an independent checkup before buying. Otherwise, you will get screwed too! I thought I was doing a good thing in supporting a neighborhood business, but, be aware that someone near your home will still rip you off

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    1.0 out of 5
    Overall Experience
    Does not recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    300 Auto

    Sorry that you feel that way Kirk. We stood behind the immediate need (flat tire) you had and were told that we were unlike any other dealer that you ...have experienced. Also my commitment to helping you months after the sale still applies. We never committed to paying 100% of the cost of the repair. We asked you to take the vehicle to our mechanic to help defray cost which you did not do. You are obviously frustrated for the personal reasons you alluded to when walking in the dealership. As a business in the age of reviews we pride ourselves on customer service as is indicated by our reviews. When a disgruntled customer threatens a negative review in lieu of resolution, we have no choice but to listen and learn. If you would like to reopen dialogue about this matter please call.


    Worked with:
    David Reed

    Sales

    NOT RATED

    Jose Luis Jimenez

    Sales Manager

    NOT RATED

  • 5.0 out of 5
    March 6, 2018

    April went above and beyond with ensuring I got the vehicle my children and I needed plus financing that was perfect!! The process was simple and if you... can imagine, fun. 300 Auto has gained a favorable voice with Us. Thank you April and 300 Auto! Peace, Patrina J and her tribe of 5

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 4, 2018

    I never thought I would find my dream car at such a good rate and I did all thanks to my wonderful dad .April was very welcoming and knows how to warm... her customers . Look forward to some new beginnings in my 2006 Range Rover

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 4, 2018

    The dealership was great and locally owned which I really like to see. Their service was great and we got out and Test drove our 2014 Kia Cadenza immediately... as we arrived! There was no pressuring into buying and they'll work with you on prices. They can also help to get things installed on your car if it is wanted like blind spot monitoring, etc. overall a great dealership and I'm very happy with our purchase!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.4 out of 5
    February 3, 2018

    I would highly recommend going to 300 Auto if you???re looking for a car! April was not only attentive to me as a customer but also a pleasure to work... with, thoroughly answering all questions with patience and detail.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    4.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 3, 2018

    We started car shopping online and found a vehicle that was sitting on their lot. When we went to take a look at it Jared was very open and inviting! He... was down right honest through the whole process, and wasn't pushing us to purchase. We ended up leaving to go look at another car the same day, and quickly came back because we enjoyed his honesty. I ended up purchasing my vehicle the next day with them! April who is wonderful was fast at making the paperwork understandable, and a breeze to get through. This is honestly the best car buying experience I've ever had. We plan on coming back soon to get my little sister a car as well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 29, 2018

    Dave was extremely helpful in getting me my new Chevy Impala. Any questions that I had or points in the process I was not certain about, David was able... to clarify and service my needs no problem! As it was my first time going through the car-buying process, I was not certain that everything would go smoothly, but I turned out to be worried for nothing! With Dave's knowledge, he made every step very simple and as smooth as possible. I would recommend Dave's services to anyone out there looking to acquire a new car, in the most comfortable and assured fashion that they can.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    David Reed

    Sales

    NOT RATED

  • 5.0 out of 5
    January 29, 2018

    David is very knowledgeable, professional, and extremely helpful. We were looking for a car for our son and David provided valuable guidance which made... the process simple and hassle-free. He is reliable and dependable which were important to us because we were out of state buyers. Our experience was very good and we would highly recommend David.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    David Reed

    Sales

    NOT RATED

  • 5.0 out of 5
    January 27, 2018

    April was very helpful to have my car good service 👍 if i need another vehicle iwill comeback with 300 auto the process was fast to be on the road... with my new bmw

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 19, 2018

    Met David Reed while playing golf over 11 years ago and have bought a total of 6 cars most recently in September 2017. In addition my older kids have purchased... multiple cars through him as well. He's the best and I'm a customer for life!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    5.0 out of 5
    Overall Experience
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Worked with:
    David Reed

    Sales

    NOT RATED

View More Reviews