Corinth Auto Group

2.3 out of 5 2.3
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM
Service 7:00 AM - 5:30 PM

Corinth Auto Group Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:00 AM - 5:30 PM

Tuesday

7:00 AM - 5:30 PM

Wednesday

7:00 AM - 5:30 PM

Thursday

7:00 AM - 5:30 PM

Friday

7:00 AM - 5:30 PM

Saturday

7:00 AM - 1:00 PM

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since November 2018

The team at CDJR of Corinth would like to welcome you to our dealership in Corinth, where we're confident you'll find the vehicles you're looking for at a price you can afford. Come and check out our full selection of new Chrysler, Dodge, Jeep, Ram vehicles, or get a great deal on a reliable pre-owned model. No matter which vehicle you decide on, our professional finance team will help you get settled with a competitive financing or lease plan.

...


When you're looking for quality auto maintenance and repairs near Corinth, you can always count on the professional technicians in our Chrysler, Dodge, Jeep, Ram service department as well, where we ha

""Where A Hand Shake Means A Great Deal""

Service

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

2.3 out of 5 2.3
3 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 1.0 out of 5
    September 29, 2019

    Attempted to purchase a vehicle here, they gave me the run around. Applied for credit on a car I wasn’t interested in because they thought it would be... better for my budget. Planned to deliver the car without me knowing. Sales and financing staff were terrible. Rude and unprofessional. They will tell you they can get you where you want to be and then change it all up in the end.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alida Mohlke, we apologized for any misunderstanding you may have with our company. As you recalled, we asked WHY are you contacting a dealership that...'s 500 miles away, when you have a local dealership has the vehicle you wanted. This resulted in a vehicle that cost too much for what you were budgeting. We ONLY may a suggestion to a vehicle that would get you to your monthly budget. As in delivering to you without you knowing, we would NEVER send a driver to delivery without directions, phone number and time to meet. We wish you the best in your vehicle purchase.

  • 1.0 out of 5
    September 10, 2019

    I want to file a complaint against one of your consultants Branden. He is a disgusting pig. I caught him trying to look down my shirt while showing me... a vehicle. No chance in xxxx I will ever be back. God forbid I test drive a vehicle with him. I will be contacting the BBB.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • August 16, 2019

    As it turns out, the owner, Craig Denney, is a very honest and humble philanthropist, who also happens to be an avid supporter of our nation's military... and veterans. He is a true patriot! When he learned that his business sold me a vehicle, unbeknownst to them to have severe safety problems, because they were extremely well hidden, by the previous owner, he offered to put any time and effort needed to fix the problem! He offered to trade me out of the vehicle at no cost to me, and when he didn't have a vehicle on the lot that would suit my needs, he showed me all the money invested and made on the vehicle, only to offer his time, his effort, services, and all profits on the vehicle to get it fixed! I agreed on this, as he surely went the extra mile to make sure, I was happy with my purchase, and that my family's safety was top priority! I promptly received a check in the mail, with no questions asked! I, as his customer, was more important and chosen over profits! He stands proudly by his name and both of his businesses Nissan of Gadsden and Nissan of Corinth, while exuberating honesty and integrity! Anyone should be honored to do business with this company, while knowing they are in honest safe hands!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?