NYC MOTORCARS

4.5 out of 5 4.5

Reviews

4.5 out of 5 4.5
91 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    July 8, 2020

    Don't use this dealer, they will never refund your check after you cancel. I have kept calling them for 3months for my refund and they just keep saying... they will write check on weekend but never did.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 21, 2020

    The prices advertised are a joke. They won't even tell you the price over the phone and make you go to the dealer just to tell you that the car actually... costs $4000 more.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 11, 2020

    False advertising...the prices of the cars are way more expensive that what the portrays...ridiculous

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    December 14, 2019

    I took an hour drive just to get joked by the price. I was looking for the infini q50 2015 listed at 13,995. When i arrived there the car was in good condition... but they wouldnt tell me the final price after 20 minutes of talking they started to talk prices. They added about 4,000$ up to fees and once i heard the price keep going up i just left. I called before i went asking about fees and the women told me if i come the price i see online is the price ill see in the store total BS. They add a lot of fees and the place is a liar i advise u don’t go here.

    3.0 out of 5
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    November 9, 2019

    Antoine was a great dealer he so helpful I appreciate is customer service I would recommend him to anyone any day so please go see Antoine if u need a... car

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 1, 2019

    The good reviews are written by dealer itself. Don’t even bother going to this dealer. They are liars and crooks the price they list is bait just to get... you to dealer. They priced a Honda Accord for $15.989 I called to make sure the price is write he confirmed the price and I told him I don’t want surprises since I am going to drive there for two hours, but he said the price is right just coming. When I arrived he said $3000 down $1999 for I don’t know what fee $500 documents fee certified fee and so many xxxxxxxx so the price came out to be around $23000 Unbelievable how can you add $7K to the price I told the guy I called you before I came and mentioned that I am going to drive there for two hours. He said it wasn’t him so he doesn’t care. I got really pissed after driving two hour there and left with a big disappointment

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    6 people out of 7 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, sorry for your disappointment. All reviews are done by actual customers and real buyers, the dealership cannot do their own reviews because ca...rs.com and other platforms will not allow that. We have customers come from all over even North Carolina and further and leave with a smile and a vehicle. The price of the car did not jump up to 23,000 as you say because I am looking at your guest sheet while responding to you. So, please do not lie! Also, we are not crooks nor liars. It is not our fault you did not read the disclaimer. Thank you and best of luck to you and your car shopping days!

  • 1.0 out of 5
    October 23, 2019

    Angel is a scammer jasdon the biggest scammer over the pho ne i asked soooooo many times about the fees and they said no hidden fees come."" I came and... is Price plus $2,995 Plus certification $ 2000 Prep $850 The finance little guy again more fees after fees Charging me for the transportation of their cars $2895 Loan processing fee $2000 And forcing me to buy additional warranty on a car with less than 20k :0 im even scared of imagining the victims here. Sorry guys but i am not falling on yur traps

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    7 people out of 7 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 11, 2019

    Shopped around for a Nissan Maxima went to dealerships and they were trying to charge insane amounts because I didn’t want to finance thru them. Went to... NYC Motorcars of WOODSIDE and get the car I wanted with the price I wanted!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 20, 2019

    We walked in looking for a car, but they were very dismissive and not helpful at all. It was as if they didn't even want to sell anything. It was very... weird and rude. No greeting at all. We asked them about a car we saw on their website, but they said it was sold. We asked if they have anything else in that price range. He asked us if we were financing or paying in cash. We told him cash and then he said he had nothing for us. All this was exchanged outside the office without him even checking his computer.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    September 18, 2019

    Don’t go by the price they have quoted as that is just to entice you in coming to their dealership !! I traveled 60miles all the way to Queens after talking... to their online sales lady and confirming that the price quoted ($14890$) is all inclusive except title, registration and taxes. Once I got there and after looking ar the car, the sales person told me that the price quoted was after a down payment of $3k and then their is another $2k for certification! Which meant thay the cost of car would be $20k title registration taxes I was getting better or equivalent deals in my neighbourhood so there was no point traveling all the way but this guy was not even apologetic. I left and when I called the online sales lady again she still didn’t understand the incorrect information she was providing and had no regret or shame for mis guiding me to the extent of cheating and ruining my whole day

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    5 people out of 5 found this review helpful. Did you?
View More Reviews