Carvana-Touchless Delivery To Your Home-Algonquin

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

Inventory

Swipe left to see cars from this dealership.

Reviews

4.1
(9,413 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Carvana-Touchless Delivery To Your Home-Algonquin from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

I love buying a car this way!

I love buying a car this way! Super simple and there's no hassle of salesperson. I know whati wanted and was able to choose myself without having someone try to ignore me as a female and talk to my husband. This is my second vehicle and I just love Carvana!!

1.0

This has already been a nightmare I purchased a SUV last

This has already been a nightmare I purchased a SUV last Friday was told it would be here this past Monday it was not received a message about a logistic issue and was then assured it would be here Thursday 12/1/2022 yet i get another text telling me again another logistic issue this is horrible i already told them the first time i am going to be out of the country this coming weekend and further more i purchase a vehicle to actually have and drive now not weeks later i tried these folks out and at this time wish i just went with the dealership i was going with in the first place haven't been offered not one thing for the continued inconvenience at all not one thing so I'm waiting to here the next reason it wont be delivered now one more time and i will cancel this out and will never use this company again this will be my first and last time ever.

5.0

They were open honest and worked with me until I finally

They were open honest and worked with me until I finally purchased my car great job

5.0

Nice and easy ….

Nice and easy …. Fast delivery….. car look the same at the pictures on the app great 👍

2.0

Difficult communication, confusing process, differing

Difficult communication, confusing process, differing info between app, website, and customer service. Had a hard time finding the answers to my questions and an even harder time talking to a real human. Carvana rescheduled the delivery of my vehicle twice. And upon delivery found additional exterior damages that wasn’t shown on the listing, and it only had a half tank of gas. I appreciate the ease of finding the exact vehicle I wanted without having to scour through my local dealer lots, but the issues stated above would make me debate if it was actually worth it.

Dealer response

Thank you for taking the time to share your feedback with us. Carvana aims to provide customers with an exceptional car buying process coupled with high quality pre-owned vehicles. We are truly sorry that your vehicle arrived with more wear than anticipated. A 150-point inspection is conducted on every car to ensure that it meets our high standards and we do notate the 3-5 most prominent cosmetic blemishes that reflect the vehicle’s years on the road. It pains us to know that we let you down and did not meet your expectations. Our team of dedicated advocates is always here to answer any of your questions, so please don’t hesitate to reach out via our chat service 24/7. We hope you enjoy many years of adventures with your new ride!

2.0

Car came with a lot of undisclosed damage; yes warranty

Car came with a lot of undisclosed damage; yes warranty is covering it, but I am out my time and effort dealing with it. Should receive the vehicle in the same condition as the site photos . Also am told title will be delayed. I PAID CASH , send the title

Dealer response

Carvana prides itself on providing our customers an exceptional car buying experience coupled with high quality pre-owned vehicles. We know that many customers select to purchase from Carvana because of the convenience, and we want to be sure that convenience is lasting far past the 7-Day Money Back Guarantee, however it seems like we missed the mark with your vehicle while completing our 150-point inspection. All of our vehicles come with a 100 day/4,189 mile warranty for an additional peace of mind, but we are very sorry for the frustration we have caused you. After reviewing your account, we do see you are working with our warranty provider SilverRock to address your concerns. If you have any further questions, please don’t hesitate to contact us at (800) 333-4554.

3.0

I don’t understand why I was told that the registration

I don’t understand why I was told that the registration would take longer because of COVID 19 AFTER my 7 days money back guarantee .

1.0

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY.

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY. They offered me $14k for my vehicle. I was told that the offer would not change as long at the mileage was within 1k of the reported number. My daughter drove the vehicle home from college (500 miles). Trying to be up front, I made the mistake of reporting the add'l 500 miles - my offer dropped over $4,000 !!!!! Liars and crooks - stay away!

1.0

Gave me a crap offer for my car that was in tip tip

Gave me a crap offer for my car that was in tip tip shape. 249 dollars to be exact. A buddy of mine has same car make, model and same year they offered him 10,000. My car had no issues, even had a hitch added and brand new tires no accidents or scratches.

Dealer response

Thank you for taking the time to share your concerns with us. We are always looking for ways to improve. We are sorry to hear your trade in experience did not reflect the stress-free process we hope for. Our vehicle appraisals are based on the following: Kelly Blue Book current fair market value, vehicle features, current mileage, and the VIN inspection. Each of those factors help to determine a fair value for your vehicle. We are sorry it sounds like this offer did not meet your needs. Should you like to consider moving forward, please note all Carvana trade values are good for 7 days.

1.0

When purchasing the vehicle we had no issues, that

When purchasing the vehicle we had no issues, that process was relatively simple. However, be prepared to reach out to Carvana because they do not reach out to you for updates. I waited almost a week after purchasing the vehicle, finally called and they began to work on the shipment. The main headache is the registration. I purchased the vehicle back in August, and my temporary tag’s expired today (11/25). I still don’t have permanent tags for my vehicle. I call weekly and they continue to say “I don’t see any issues.” Today I called and let them know my tags expire and they told me to go down to my local tax office and get a temporary tag extension. They literally acted like they didn’t care. I asked when I should expect to have my permanent tags and they said “you can get three extensions in your state, so we will cross that bridge when we get there.” Avoid this place. Use your local dealers, or someone you know you can trust and that has good customer service. This place doesn’t.

Dealer response

Thank you for bringing your concerns to our attention. Carvana’s goal is to create a stress-free car buying experience and it looks like we missed the mark. We are working very closely with our third-party vendors to process our customers’ registration. Every state has different policies and procedures we must adhere to. We sincerely appreciate your feedback and patience as we work diligently in completing your registration. You can follow the progress of your registration by logging into your Post Sale Dashboard for updates. Thank you again for your feedback. As this can be painful to read, we are always looking for ways to improve.

See all 9,413 reviews