Hall Chrysler Dodge Jeep Ram Virginia Beach

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be pre-recorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.7
(1,122 reviews)
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:30am to 7:00am
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–7:00pm 9:00am–9:00pm
Tuesday 7:30am–7:00pm 9:00am–9:00pm
Wednesday 7:30am–7:00pm 9:00am–9:00pm
Thursday 7:30am–7:00am 9:00am–9:00pm
Friday 7:30am–7:00pm 9:00am–9:00pm
Saturday 8:00am–5:00pm 9:00am–8:00pm
Sunday Closed Closed
(866) 324-4613 (866) 324-4613

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2008.
Hall Rewards an exclusive rewards program from Hall a part of MileOne Autogroup puts you in the driver's seat. Rewards points are easy to earn and simple to redeem. Earn points for purchasing a new or used vehicle as well as for service and body shop repairs. You decide how to use your points for discounts on your next vehicle purchase or toward service or repairs. Exclusive Hall Customer Benefits include a $500 trade credit 7-day or 500 mile vehicle exchange lifetime Virginia & North Carolina State Safety Inspections complimentary shuttle service and more! Certain terms and conditions apply. See dealer for details.
We will not be undersold.....More Cars Great People!

Service center

Phone number (866) 324-4613

Service hours

Monday
7:30am–7:00pm
Tuesday
7:30am–7:00pm
Wednesday
7:30am–7:00pm
Thursday
7:30am–7:00am
Friday
7:30am–7:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 44 employees View less employees

Reviews

4.7
(1,122 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews of Hall Chrysler Dodge Jeep Ram Virginia Beach from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

SALESMAN OF THE YEAR - ERIC OSBORNE

The best experience ever. Eric Osborne and Team Hall VB gave me more for my trade in (over $2K) and put me in a Jeep that I wanted at MY price. Gotta give a Bravo Zulu to the management. Great leaders produce great employees. The greatest is at this dealership. Go see him; Eric Osborne! You wont regret it!

Dealer response

Hello Charles, congratulations on your new vehicle and thank you for your feedback. We're glad you found our team member Eric to be supportive and the whole experience to be pleasant and easy. If you have any additional questions about your new vehicle, we will be more than happy to assist you! Safe travels and have a great day!

5.0

Working with Hall Chrysler Jeep has been wonderful. I...

Working with Hall Chrysler Jeep has been wonderful. I won't ever take my car elsewhere to be serviced. Phil Causey, on their team, is always honest, up front, and easy to get ahold of. I trust them with my car and they always over deliver! They truly care about my experience as a customer and help in every way they can. Thank you Hall Chrysler Jeep!!

Dealer response

Hi, thanks for your great review, and for giving our dealership such a high star rating! We hope you continue to choose us for all your automotive needs! Take care!

5.0

Awesome quick service, Phillip Causey was very helpful. I...

Awesome quick service, Phillip Causey was very helpful. I will always bring my vehicle to Hall!

Dealer response

Hello, thanks for your great review, and for giving our dealership such a high star rating! We hope to be of service to you again! Take care!

1.0

Irritated beyond belief

I wouldn't give one star. We have taken our truck here 4 different times since June 28th. The first time they said nothing was wrong and cleared our check engine light. 2 weeks later back again same issue but they came up with another issue wrong. Fixed that back again and now they are saying that back on June 28th the warranty company was contacted for the same issue we are still having. Why did you contact the warranty company when we were told nothing is wrong? I am livid and we want the truck fixed properly. We left another dealership for this because they said they didn't know how to fix a ram.

Dealer response

Erinn, thank you for your feedback. We are sorry to hear you feel you?ve had a less than positive experience with our service department. In June your vehicle had a stored history code for loss of communication with the TCM, upon your return in July that code was now active and a TCM failure was confirmed. It?s our understanding that your service advisor reached out to your warranty company and was able to get the repair covered even with your warranty being expired due to your previous visit with a similar concern. If we may be of further assistance please do not hesitate to contact our Service Manager, Jason Mays, at 757.818.9475. Thank you.

1.0

Service department is dishonest. Sales department is...

Service department is dishonest. Sales department is fantastic and is not included in this rating. Mechanic and service department worked together to scam my husband and I out of almost $700 for what amounted to maybe 30 minutes worth of “work” that seems to have been done after I asked them to stop work (a few hours after authorizing) because I was uncomfortable with their salesman antics with my car repairs. Their “work” further damaged my car, while fixing nothing. I guess it worked because they got almost $700 for damaging my truck. Do not come here. Dishonest department only concerned with how much money they can get out of people.

Dealer response

Michelle, thank you for taking the time to speak with our Service Manager, Jason Mays, about your concerns. It's our understanding we were able to work towards an amenable solution and we do hope you will give us another opportunity in the future to earn your confidence back. If we may be of further assistance, please do not hesitate to contact Jason at 757.818.9475. Thank you.

5.0

Eric Osborne did an amazing job in making the car buying...

Eric Osborne did an amazing job in making the car buying process easy and made us feel like family. Great man and rep! Will come back if I ever need a car thanks to him!

Consumer response

Thanks Eric!

2.0

Email communication could be improved. Freight charge...

Email communication could be improved. Freight charge $1,495 on price quote twice! , once in the market value selling price and then again separate. Wouldn't acknowledge their mistake. Went to dealership to negotiate a better price and was given a higher price than a previous quote. They also tried to rip me off with added options such as nitrogen in my tires and Chrysler fusion stuff they put on windshields. It's all pure profit for the dealership and does nothing for the car. Look it up. Other Jeep dealerships also wanted to add etching and GPS in the price quote. Avoid excessive scam charges. Don't fall for it. Couldn't work out a deal so I walked out.

Dealer response

Thank you for your feedback. Unfortunately, we have been unable to locate any records in our database for the name provided in this review. Our General Manager, Abby Meeks, would like to speak with you personally regarding your experience and review how we price our vehicles online (after all applicable rebate plus freight). We we do offer nitrogen and Crystal Fusion as added options and apologize if that was not properly explained during your visit. At your convenience, please contact Abby directly at 757-498-2255; she would be more than happy to address your concerns. We hope to speak with you soon. Thank you.

1.6

Put the same switch for my cruise control in 3 times and...

Put the same switch for my cruise control in 3 times and still only works intermittently! After being told they had to keep my car overnight and then taking it back 2 more times I’m tired of dealing with them but Tim the service manager asked me to give a good review- I wish I could Phil C- owner of local gyms

Dealer response

Thank you for reaching out to us, Phil. We truly appreciate you taking the time to speak with our Service Manager, Jason Mays, and understand that you've scheduled an appointment next week for our team to re-check your vehicle concerns. If you have any questions before then, please do not hesitate to contact Jason directly at 757.818.9475. Thank you.

5.0

Eric Osborne and the rest of the staff gave me a great...

Eric Osborne and the rest of the staff gave me a great deal and STELLAR service. I highly recommend Eric AND this dealership! Thank you!

Dealer response

Hello, thank you for your support! We're happy Eric could help.

1.2

The service department cannot be trusted. I took my Jeep...

The service department cannot be trusted. I took my Jeep Wrangler in for repair when the engine hydro-locked after an off roading adventure. Their diagnostic efforts involved trying to turn the motor over and looking at the air filter (something that takes 5 minutes at the most ... and was charged $150) and from that diagnosis their only remedy was to replace the engine for around $7,600. Even after I asked several times that they pull the spark plugs and turn the engine over to get the water out of the cylinders all they would say was that "it won't work because it is hydro-locked". Even I know what causes this condition and that if you remove the spark plugs the pressure/lock will be relieved. Locking an engine up due to over heating is something totally different and not the case here. Even after I told her how the water got into the engine (off roading) the service rep then told me at least three times that I should call my insurance company to see if they would pay for it because Hall replaced many hydro-locked motors that were caused by the "flash flooding that was common in the area" (promoting insurance fraud?). After a lengthy discussion with the service rep I decided to pick up the Jeep and take it to an independent mechanic. After he pulled the plugs and flushed/filled the engine with oil, it was repaired ... $200 later I am back on the road. Making a mistake is one thing but not listening to and losing the trust of your customers is something else.

Dealer response

Thank you for your feedback, dnashold. It's our understanding that you've spoken with our Service Manager, Jason Mays, about your concerns and were able to come to an amenable solution. We apologize for any miscommunication with our team during your visit and the resulting time inconvenience. We hope that you will give us another opportunity to earn your confidence back in the future. Thank you.

Read all 1,122 reviews