Bill Seidle's Nissan

Reviews

2.3 out of 5 2.3
23 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 1.0 out of 5
    December 1, 2018

    Please do yourself a favor and do not under any circumstances buy a vehicle at this dealership. We bought our vehicle and our sales rep was great. However,... after countless issues with the service manager and then recently with the finance manager, we will NEVER purchase a Nissan vehicle, ever again. One thing is perfectly clear, this dealership and their corporate office, do not value or respect their customers. We had to fight to have our transmission replaced and after it was, the service department continuously aggravated us with their negligence and incompetence. Furthermore, our vehicle continued to have problems after it was repaired. I notified Nissan Consumer Affairs and they could not care less. To add insult to injury, we had to escalate matters just to receive our refunds after our car was totaled. Absolutely atrocious all around. The main owner is only truly concerned with his company's reputation and therefore replies with the same generic reply to each negative review. If you actually do decide to contact him, you will be wasting your valuable time. No one cares however they do enjoy inconveniencing their loyal customers especially when they mess up.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    October 25, 2018

    Awesome dealership to do business with. Thanks as always and see you next time!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • July 31, 2016

    It is difficult to find a place to have your vehicle serviced in Miami, FL without feeling like you are being robbed or lied to. From the moment that my... girlfriend and I walked through that door to the moment that we left, we felt like family. My 2 year old daughter is potty training and asked to use the bathroom...and they were SPOTLESS. The repairs made to the vehicle were of the greatest quality and we felt like we were in good hands, (which in Miami, is very difficult). Ariel Perera and his team are very knowledgeable and masters of their craft. I recommend Bill Seidle's Service center to anyone, no matter what they need.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for this stellar review, Xavier! We are thrilled to hear that Bill Seidle's Nissan was just right for your family. Honestly, integrity, and ...customer care is what you can expect from us everytime. We are happy to hear that you were happy with the service and our amenities. We will be sure to pass on your compliments to Ariel. Come back anytime!

  • 2.0 out of 5
    October 23, 2018

    Two years ago I leased a Sentra and everything went good. At the time I asked the Finance Manager if there are any special fees when buying out the car... and he said no. (First lie) Today I went to buy out the car, they tell me there's a $300 fee. The current Finance Manager Jose, told me to call Nissan Finance about the fee because he couldn't do anything about it. (Second lie) The $300 is their DEALER fee that they could have waived. Because of the lying Finance Managers, I will never buy a car from any Bill Seidle dealership ever AGAIN!

    2.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    July 12, 2018

    Stay away from Bill Seidle NISSAN. The customer service I have received today from a manager at that is atrocious and unprofessional. This person offered... not a single solution or consideration for my time and unconvince made on their part. Not only was there no solution, no apology.. nothing this man was patronizing and a jerk. Be aware that they’re all nice when you’re making a deal but once they hook you in payments the customer service goes out the window. The sales person who helped me Darion was great, effective and quick I hope he finds another dealership to provide services that are more fit than Nissans I will never return to this dealership and will be posting reviews on every site I can find to warn others who value customer service and appreciation. This was an issue that could have easily been resolved, or at the least handled differently. I’m hersooo was one gentleman I think his name was Jesus who was very kind and helpful but he didn’t have the authority to resolve my issue. Also be adviced this dealer offers no 30day money back guarantee so if you’re unsatisfed with your purchase you are stuck. Lucky for them because I would have turned this car in so quick It would make there head spin.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    2.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 8, 2016

    I have a problem with the leader drive sit of a new Rogue, it has been already one month in a have waiting for the approbal from Nissan to change the sit,... now they tell me to wait another couple of weeks. That is a terrible service for a new customer. I am starting to regret to have purchased a Nissan car. Fabian Aranda

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hi Fabian, we are aware of your situation and have been in consistent communication with you. We are still processing your specific issue and will do... everything we can to help get a resolution. We apologies about the amount of time it is taking. As explained we are researching options and waiting for a reply from the manufacturer. Your point person is Ariel, our Service Manager. He can be reached at 305-637-5222. Thank you!

  • 5.0 out of 5
    April 2, 2016

    Ileana help me a lot more than anyone else have help me and rodrigo the finance men

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for writing in to share your experience! We're glad to see you had a great time working with our team!

  • 1.0 out of 5
    April 1, 2016

    Worst experience ever. Service department gave to me,if i know i going to waste my time there to have just oil change I spend 1hrs and 20mm then I left... the service dept.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are very sorry to have not met your expectations of time for your service visit. As discussed that day between you and our Service Manager Ariel, t...his was our error and we had hoped to correct it during your visit. Although we did understand that you were out of time that day, we would like to offer to correct the issue if you are so inclined to use our services again. If so, please contact Ariel directly at 305-637-5222 to schedule an appoint and discuss in detail and we can assure you a top notch customer service experience!

  • 5.0 out of 5
    July 23, 2015

    Excellent experience. All staff was courteous and professional. Special thanks to Javier Torres, who took the time to explain us the problem and kept us... in the loop all the time. Definitely we will come back.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you very much for the kind words! If you need us in the future, we'll be there for you.

  • 5.0 out of 5
    September 24, 2014

    I have been to a few other dealers to trade in my car, I had negative equity and they all made me feel like I was stuck and had limited options and was... going to have to buy a car I didn't want. Until we came to BIll Seidle's! Edwin Caldera was so straightforward, he made sure we were comfortable and happy and really helped us get a fantastic deal on a used Acura RDX that I was in love with. Thank you, Edwin !!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We are happy you had a pleasant experience at Bill Seidle Nissan! We make sure each and every customer walks out feeling they got a good deal on the c...ar they wanted. Thank you for the kind comments!

View More Reviews