New 866-627-1643 Dealer Website
Used 888-489-9544 Email Dealer
Service 866-315-8845

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

4.9
Average based on 781 reviews
  • Bait and switch

    I called to get information on a truck advertisedriver in that morningseat paper to learn that it was sold 3 weeks prior and no longer available....

    Dealer Response

    I am sorry to hear that you had a negative experience with our dealership. We assure you that we absolutely never instruct our staff to "bait and ...


    Show Full Review

    I called to get information on a truck advertisedriver in that morningseat paper to learn that it was sold 3 weeks prior and no longer available. Then sale person went into a pitch on another truck. Low handed business practice

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I am sorry to hear that you had a negative experience with our dealership. We assure you that we absolutely never instruct our staff to "bait and switch" any of our customers, nor do we condone the practice at all. We would be more than happy to discuss a specific car in our inventory with you or answer any other questions that you may have. Please contact me directly so that we may begin to build a trustworthy business relationship. I look forward to hearing from you. Sincerely, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • I had a wonderful time at porter dealer shops

    MY WIFE IN I GOT A 2015 CHEVY FROM PORTER CHEVY ONE OF THE MOST FRIENDLY-SIT DEALER SHIP'S TO BYE OR FINANCE .....THANKS FOR THE MONNKY

    Dealer Response

    Omere, thank you for taking the time to submit this amazing feedback. Our team takes pride in their friendly customer service and will be ecstatic...


    Show Full Review

    MY WIFE IN I GOT A 2015 CHEVY FROM PORTER CHEVY ONE OF THE MOST FRIENDLY-SIT DEALER SHIP'S TO BYE OR FINANCE .....THANKS FOR THE MONNKY

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Omere, thank you for taking the time to submit this amazing feedback. Our team takes pride in their friendly customer service and will be ecstatic to hear that you left our dealership satisfied. We are very appreciative of your 5-star review. Thank you for trusting us with your car buying needs and we hope you enjoy your new vehicle! Sincerely, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • 1st impression is everything

    I've always read the Yelp reviews and trusted, and appreciated the candor of the people who took the time to write them. This however is my 1st. ...

    Dealer Response

    Curtis, we've read your review and we'd like you to know that we take your feedback very seriously. It was most certainly not our intention to giv...


    Show Full Review

    I've always read the Yelp reviews and trusted, and appreciated the candor of the people who took the time to write them. This however is my 1st. I drove down from Baltimore after working 12hrs, with the belief that it would be a pleasurable experience. My sales rep(I'll give him a slight pass, and won't divulge his name) I generally feel was a pleasant individual. However after negotiating the price he asked if I could leave a few $hundred dollar with him in good faith to show that I was serious about my interest, so I did. Fast forward to the fact that it's now been a week and a half of "making constant phone calls and leaving unreturned messages, which oddly...suddenly I can no longer seem to get someone on the phone. In addition, the 2 gentleman who extended their phone#s to me, that sought to lend a hand while I was there, to help with the transaction have also not return my phone calls. The times in which I am able to speak with someone, I receive the same seemingly empathetic...but pathetic response of, "Sure we understand, and no Sir no one is trying to take your money". To which my reply is "PUT YOURSELF IN MY POSITION, YOU'VE WORKED 12HRS, THEN DROVE FOR 2HRS, NEGOTIATED WITH SOMEONE YOU'VE ONLY KNOWN FOR ABOUT AN HOUR, AND TAKING THEIR WORD IN GOOD FAITH, YOU'VE GIVEN THEM A FEW $100 DOLLARS IN THE HOPES OF GOOD BUSINESS. HOWEVER ALMOST 2WEEKS LATER YOUR STILL WITHOUT ACCESS TO YOUR OWN MONEY FOR A CAR YOU DON'T HAVE!!!!!!!. "WITHOUT A DOUBT I WILL NEVER COME BACK, AND BEYOND A SHADOW OF A DOUBT, I WOULD NOT RECOMMEND THIS ESTABLISHMENT TO ANOTHER LIVING INDIVIDUAL.

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Curtis, we've read your review and we'd like you to know that we take your feedback very seriously. It was most certainly not our intention to give you a bad experience on buying your new vehicle with us. Again, we apologize for the unpleasant experience. This is not how we operate our business and your feedback is very seriously taken. We would really appreciate the chance to speak with you regarding this matter. Please contact us at your earliest convenience. We look forward to speaking with you and regaining your trust in our business. Sincerely, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • Dishonest - TOO MANY GAMES

    Very bad service! Salesman told me someone was coming to view the truck that had my interest in the morning so I need to decide now. I really like...


    Show Full Review

    Very bad service! Salesman told me someone was coming to view the truck that had my interest in the morning so I need to decide now. I really liked the truck so I gave my info., he ran my credit, he said I was approved and that he would call me right back with the details of my loan. After 4 hours he called me back and informed me that his colleague had sold the truck to someone else. I find it hard to believe that he had no knowledge that someone else was in the dealership attempting to purchase the same vehicle. That's why he took so long to call back! If I'm approved then the vehicle should no longer be for sale, OR if someone else is in the process of purchasing the vehicle, then I should not have my credit checked or be given loan approval until the current buyer's outcome has been determined. TOO MANY GAMES!!!

    Shopped for a used car
    Does not recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Another perfect buying experience!

    Another great car buying experience. Great prices, great service, top notch dealership in every respect. My salesman Rich Donges was called out of...

    Dealer Response

    Alan, thank you for taking the time to share your feedback! I am very pleased to hear our consistent professionalism and great customer service h...


    Show Full Review

    Another great car buying experience. Great prices, great service, top notch dealership in every respect. My salesman Rich Donges was called out of town but he answered all my questions on his personal time and went above and beyond to set me up with Rich Binder who did a fantastic job in the dealership. Great professional and family atmosphere and also great job by Tim Mauser hooking me up with phenomenal financing. This is my 5th Porter purchase for both business and personal and once again they knocked it out of the park.

    Shopped for a used car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Alan, thank you for taking the time to share your feedback! I am very pleased to hear our consistent professionalism and great customer service has earned your repeat business. I hope you are continuing to enjoy your purchase from Porter Chevrolet-Hyundai. We can't wait to see you for your next visit; be sure to check out our latest deals on Facebook before you drop by! Regards, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • Oil Change Service

    Typically, I have a great experience with Porter Chevy. However, I recently took my car in for a simple oil change and was "recommended" to get a ...

    Dealer Response

    Steve, I am concerned by your review and would love the opportunity to address it for you. Your satisfaction is extremely important to me and our ...


    Show Full Review

    Typically, I have a great experience with Porter Chevy. However, I recently took my car in for a simple oil change and was "recommended" to get a few extra maintenance items completed. I agreed with the rep there but when I returned I was told some type of switch was broken in my glove compartment when they were completing the additional recommended maintenance. This was upsetting as I had to bring my car back again, and it was an inconvenience since I have to do without having my car (which is needed daily since my work doesn't have a cafeteria). This experience has made me kind of hesitant to get any additional work done outside what is NEEDED as I do not want to risk something else going wrong. As stated before, I typically have a good experience, hopefully this was just a hiccup, I just prefer a little extra care to my vehicle next time. Thanks!

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Steve, I am concerned by your review and would love the opportunity to address it for you. Your satisfaction is extremely important to me and our company. Please contact me at your earliest convenience. I would love the chance to talk with you more about this. Hope to hear from you soon. Regards, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • Porter Chevy

    Great job, competitive price right off the bat. In and out, and I love my new truck.

    Dealer Response

    Thank you for this review, Mike. We really appreciate you leaving us your input. We are very pleased to hear that we could make your truck shoppin...


    Show Full Review

    Great job, competitive price right off the bat. In and out, and I love my new truck.

    Shopped for a new car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for this review, Mike. We really appreciate you leaving us your input. We are very pleased to hear that we could make your truck shopping experience so pleasurable and stress free. We are glad to hear you a loving your new truck. If you need anything else in the future please feel free to come back and visit us any time! We hope to see you back in again soon! Warm regards, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • Great Service, free rental car

    I was greeted immediately upon arrival. The service and the recall inspection were done quickly; I was given a rental car to use.

    Dealer Response

    Thanks Robert for the outstanding review! We are very happy that we completed your service quickly. We understand that servicing your car takes va...


    Show Full Review

    I was greeted immediately upon arrival. The service and the recall inspection were done quickly; I was given a rental car to use.

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks Robert for the outstanding review! We are very happy that we completed your service quickly. We understand that servicing your car takes valuable time out of your day and we never want to waste our customers' time. We are very happy to hear that your service was completed in a timely manner and we look forward to servicing you again. Be sure to follow us on Twitter and like us on Facebook to get exclusive specials! Best regards, Lyle Price Service Manager 302-453-6800 x3366


    Hide Full Review
  • Front Brakes

    Being able to speak to JT Thomas about my Genesis. He's a very knowledgeable mechanic and a Definiet asset to your Team!!

    Dealer Response

    Thank you for the excellent review, Chris! It is great to know that JT was able to provide you with pressure-free and knowledgeable service. Pleas...


    Show Full Review

    Being able to speak to JT Thomas about my Genesis. He's a very knowledgeable mechanic and a Definiet asset to your Team!!

    Came in for service or repair
    Does recommend this dealer
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the excellent review, Chris! It is great to know that JT was able to provide you with pressure-free and knowledgeable service. Please feel free to call or stop by if there is anything else we can do to help you. Also, make sure to visit us on Facebook to take advantage of our exclusive specials. Warm regards, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review
  • Could not ask for better service.

    Gary made the process quick and easy. The staff was great! Great customer service. Everyone was very pleasant no pressure.

    Dealer Response

    Thank you for this review, Jolene. We really appreciate you leaving us your input. We are very pleased to hear that Gary could make your car shopp...


    Show Full Review

    Gary made the process quick and easy. The staff was great! Great customer service. Everyone was very pleasant no pressure.

    Shopped for a new car
    Does recommend this dealer
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for this review, Jolene. We really appreciate you leaving us your input. We are very pleased to hear that Gary could make your car shopping experience so pleasurable and stress free. If you need anything else in the future please feel free to come back and visit us any time! We hope to see you back in again soon! Best regards, Bob Karstetter General Sales Manager 302.453-6800 x.3321 rkarstetter@porterautomotive.com


    Hide Full Review