Antwerpen Volkswagen

4.3
(365 reviews)
Sales hours: 9:00am to 9:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Tuesday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Wednesday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Thursday 7:00am–6:00pm 9:00am–9:00pm
Friday 7:00am–6:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 7:30am–3:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
(410) 760-6300 (410) 760-6300

Reviews

4.3
(365 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews. Includes reviews of Antwerpen Volkswagen from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Made the stress of buying a car easy and fun. Explained...

Made the stress of buying a car easy and fun. Explained to me the different payment options and gave good recommendations. I appreciate someone who can put numbers in front of me that make sense.

5.0

Great experience! Sam was very knowledgeable, and...

Great experience! Sam was very knowledgeable, and informative. I am very happy with the purchase, and will definitely be coming back for my next one!

4.5

My experience with Antwerpin VW was wonderful as soon as...

My experience with Antwerpin VW was wonderful as soon as I walked in the door someone was there to greet me, my question was answered they took care of all my needs and put me in a brand new car

4.8

Really enjoyed getting my dream car with Nick. Super laid...

Really enjoyed getting my dream car with Nick. Super laid back, enjoyable experience. It was not a pressure sale, took the time to walk me through options and coincidentally found EXACTLY what I was looking for. Would recommend Nick 100%!

1.2

I kept asking over and over again to know what APRs were...

I kept asking over and over again to know what APRs were available. I had to wait 2 hours before I was taken back to the financing office and they already had the paperwork completely finished without ever consulting with me on APR or price. I have an 820 credit score and got screwed with a 4.4%. I got lowballed on my trade in. They "certified" my used car and charged me $3.3k. Obviously they did not run a single inspection on the car because it has a continous error message and the headlights don't work. I am missing a cabin light that was concealed by a sun visor. Even though I have 24 mo 24k miles all parts coverage, and I brought the car back hours after purchasing, the earliest I can get the car in is 3 weeks and they will charge me at least $140. What a xxxxing rip off! xxxx this place!

Dealer response

Sir I'm sorry you had a bad experience, however I am struggling to understand some of your statements. First we don't print paperwork we use the state of the art docupad that is a large tv screen that will not move forward until you agree to the stuff on the current screen. The head lights are a safety item, that I cant seem to understand how that could slip through the cracks. Please feel free to bring your car up to the dealership so I can address these concerns. Yancy Cobb

Consumer response

You did use a computer for the paperwork, but it was already drawn up. I didn't realize I had been charged $3,300 for my car to be certified. The man assured me they had throroughly inspected and tested the car but I get a headlight error message within 15 minutes of driving. I did bring my car in and was told they were going to charge me $140 just to inspect it. Didn't it just get inspected? Didn't they miss the headlight error and missing overhead cabin light in the first $3,300 inspection? Plus, I was told they would be able to fix it quickly. I arrived at 0900 and was told they wouldn't have time to even inspect my car until 1600 and in the meantime I would be without a car. I left there in a hurry. I don't trust a single thing from anyone there. You are crooks!

5.0

I was very impressed about the entire sales process, I...

I was very impressed about the entire sales process, I felt as if the staff was going to make sure that I would get a vehicle.

5.0

Exceptional work, perfect customer service and fast...

Exceptional work, perfect customer service and fast service. Max helped us with all our requests and explained everything. We got a great deal thanks to him. We are very happy with our purchase.

5.0

Sam was great helping me get into a new Tiguan! Very...

Sam was great helping me get into a new Tiguan! Very friendly and professional and he kept the process fun! He is incredibly knowledgeable about VWs and all of the features on the car. Great salesman!!

5.0

I love sam , he was brilliant he's is a excellent car...

I love sam , he was brilliant he's is a excellent car salesman and a comedian very funny he know his job and I would definitely come back .

4.5

Outstanding salesman broke everything down for me. Made...

Outstanding salesman broke everything down for me. Made my purchase all the more enjoyable and smooth. If anyone I know need a car I’m sending them too Nick Barnes for sure.