New 877-297-1317 Dealer Website
Used 888-702-5813 Email Dealer
Service 877-827-4609

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Reviews

Average Ratings

3.0
Average based on 12 reviews.
  • Service Department (pure excellence)

    No words can be put into a proper format that allows me to fully praise the Service Department on Rochambeau Drive in Williamsburg. I will only c...

    Dealer Response

    Thank you for the review Kandis! We are ecstatic to hear that we could provide you with an excellent 5 star worthy service and that the entire exp...


    Show Full Review

    No words can be put into a proper format that allows me to fully praise the Service Department on Rochambeau Drive in Williamsburg. I will only continue to purchase cars from this location because of the Service Department. Corey Sparrow, Richard Price and the entire department displayed not only a full knowledge of customer service skills but also added a sense of humor bringing a smile to my face. I will continue til the end of time to bring in my cars to this particular location. If only they were allowed to teach a customer service class to the salesman on the other side what a wonderful world it would truly be.

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the review Kandis! We are ecstatic to hear that we could provide you with an excellent 5 star worthy service and that the entire experience was one of a kind. Customer satisfaction is our goal and we do all we can to go above and beyond to assure that. Knowing we could accomplish that here is wonderful news. If you have any automotive needs in the future we are more than happy to be of service. Thank you for your time and we hope you have a wonderful day!


    Hide Full Review
  • Not sure what's going on here....

    I went to the service center of this dealership for a minor repair that should have been covered under the warranty. I called the dealership I had...

    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We are sorry to hear your recent visit to our service center did not leave you completely satisfied. Our entire staff...


    Show Full Review

    I went to the service center of this dealership for a minor repair that should have been covered under the warranty. I called the dealership I had bought the car from, and they confirmed there shouldn't be a charge - it was Toyota warrantied, "best in the business, because the dealer gets payment right away." I went in, and the first customer service representative told me there should be no charge (hadn't stated yet that I'd investigated) ... but then a second representative came over and said he was charging, he didn't care!!! I then told him about the phone call. He disregarded it. Charged me for clips that cost him nothing, and a labor rate that was ridiculous. Took him all of a couple of minutes to complete the job. When I went to pick the car up, he tried to rationalize it with the fact he had to walk a few steps to get the clips. Wow. Guess what ... in a few months I will be in need of another car. Know who I'll be avoiding CASEY TOYOTA????????

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your feedback. We are sorry to hear your recent visit to our service center did not leave you completely satisfied. Our entire staff is dedicated to the complete satisfaction of you and the rest of our customers. We are not happy until you are happy. We encourage all of our customers to share their feedback. We take all feedback seriously as it helps us improve our processes to make sure our customers leave our dealership completely satisfied. We have passed along this issue to the proper management, and we would very much like to speak with you further. Please contact our General Manager, Ron Smith, at 757-259-1000 at your earliest convenience. We truly do appreciate your business, and hope to have an opportunity to earn back your business.


    Hide Full Review
  • Poor and Unprofessional Customer Service

    Poor customer service provided by Casey Toyota, especially Carlos Sandi and Rob Franklin. I have never been spoken to by a general manager in a mo...

    Dealer Response

    Thank you for your comments. It is very unfortunate this is issue had initially did not leave you satisfied. We are glad though, that we were able...


    Show Full Review

    Poor customer service provided by Casey Toyota, especially Carlos Sandi and Rob Franklin. I have never been spoken to by a general manager in a more disrespectful manner than I was by Rob Franklin. I was trying to obtain my new license plates as they were to expire that very same day. I had been calling the dealership weeks prior to verify the process had be moving along and indeed the plates were obtained the day of the expiration. I live out of town and they then could not be send via the ups. Rob Franklin got very nasty on the phone and basically told me it wasn't his problem. I will NEVER recommend this dealership to any friends, family or coworkers. What poor and unprofessional customer service. I will be taking my vehicle to another dealership for service. Please don't make the mistake of choosing this dealership!!!!!!

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your comments. It is very unfortunate this is issue had initially did not leave you satisfied. We are glad though, that we were able to work with you to make sure we made things right by you. Please do not hesitate to let us know if there is anything else you need. We truly do appreciate your business, and look forward to an opportunity to work with you again in the future.


    Hide Full Review
  • Great customer service

    General manager Ron smith and salesman John Ogden are the BEST. We appreciated everything they did for us and made us feel very comfortable. Thank...

    Dealer Response

    Thank you so much for sharing your great feedback, Tara! It is fantastic Ron and John made sure your buying experience at our dealership left you ...


    Show Full Review

    General manager Ron smith and salesman John Ogden are the BEST. We appreciated everything they did for us and made us feel very comfortable. Thanks again!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for sharing your great feedback, Tara! It is fantastic Ron and John made sure your buying experience at our dealership left you completely satisfied. Our sales team strive to make sure our customers always feel welcome and comfortable from the moment they drive onto our lot. We truly appreciate your business, and please let us know if there is anything else you need. Enjoy your new Toyota!


    Hide Full Review
  • freckin awesome

    the best in my 61 years of life. new Casey! Awesome!!!!

    Dealer Response

    Wow, thank you so much for your feedback! We happy to hear that your recent visit to our dealership was the absolute best one so far. Thank you fo...


    Show Full Review

    the best in my 61 years of life. new Casey! Awesome!!!!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Wow, thank you so much for your feedback! We happy to hear that your recent visit to our dealership was the absolute best one so far. Thank you for your business. Hopefully your next visit will be even better!


    Hide Full Review
  • Great service!

    I've never had anything but a great experience with Casey Toyota! Thanks again!

    Dealer Response

    Thank you, Lucia, for taking the time to share your comments. We are happy to hear that you always have such great visits to our dealership. We tr...


    Show Full Review

    I've never had anything but a great experience with Casey Toyota! Thanks again!

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you, Lucia, for taking the time to share your comments. We are happy to hear that you always have such great visits to our dealership. We truly appreciate your continued business and look forward to seeing you again in the future!


    Hide Full Review
  • Fantastic experience!

    I went in to Casey Toyota this past weekend with my mom to look at a few used vehicles I had seen online. Nothing matched me and my driving style,...

    Dealer Response

    Thank you for taking the time share your comments Breanna. We know that it is tough to find the car that is perfect for you, and we are glad to he...


    Show Full Review

    I went in to Casey Toyota this past weekend with my mom to look at a few used vehicles I had seen online. Nothing matched me and my driving style, so Zack, my salesman, convinced me to test drive a 2015 Corolla. Man am I glad he did! I ended up walking away with a new lease on what is going to be my most favorite car so far!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for taking the time share your comments Breanna. We know that it is tough to find the car that is perfect for you, and we are glad to hear that Zack was able to show you how great the 2015 Corolla is. We hope you fully enjoy your new Corolla. Please let us know if you need anything else!


    Hide Full Review
  • Cost of Services

    I have always been happy with the quality of services and the cost. I did notice however that in a recent monthly circular mailed to me, regular m...

    Dealer Response

    Thank you for your comments and recommendation! If you would like to discuss any issues further, please do no hesitate to call CW Fitzgerald at 75...


    Show Full Review

    I have always been happy with the quality of services and the cost. I did notice however that in a recent monthly circular mailed to me, regular maintenance including oil, tire rotation, etc. was specially priced at $39.00 but the actual cost applied at the time of service was $51.00. I could not find any difference in services to account for the roughly $11.00 difference after I got home. It was not worth my time to pursue but I'm wondering why the difference. Sorry - I had already thrown away the circular and cannot quote the actual price, so figures are approximate. Vern Stocker

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your comments and recommendation! If you would like to discuss any issues further, please do no hesitate to call CW Fitzgerald at 757-259-1000. We truly appreciate your business and look forward to working with you again soon!


    Hide Full Review
  • I was not supplied with requested info!!

    I asked for pictures but none were provided!! what value added is get NO respnse from the dealer?

    Dealer Response

    Thank you for sharing your feedback with us. At Casey Toyota our number one goal is customer satisfaction and we never want a customer to feel tha...


    Show Full Review

    I asked for pictures but none were provided!! what value added is get NO respnse from the dealer?

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for sharing your feedback with us. At Casey Toyota our number one goal is customer satisfaction and we never want a customer to feel that they were not properly taken care of. It is unacceptable that we were not able to provide you with the pictures and information you requested. Please call Ellen Stilwell at (757) 259-1000 and she would be more than happy to provide you with the information you requested. Again, we apologize for the poor experience you have had and we hope you give us a chance to earn back your business in the future.


    Hide Full Review
  • Dont Go here...

    Bought a car at Casey Toyota a year ago and had nothing but problems with it. Went and got my free inspection done on it, just to have it fail for...


    Show Full Review

    Bought a car at Casey Toyota a year ago and had nothing but problems with it. Went and got my free inspection done on it, just to have it fail for illegal tint in rear window. The tint was on the car when I bought it and drove it off the lot and they were the ones who did the inspection prior to me buying the car. They admit to marking up parts by 40%. This place is a joke. I wouldn't recommend doing anything here.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review