Lia Hyundai of Enfield

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.0
(257 reviews)
Visit Lia Hyundai of Enfield
Sales hours: 9:00am to 5:00pm
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–5:30pm 9:00am–6:00pm
Tuesday 7:30am–5:30pm 9:00am–6:00pm
Wednesday 7:30am–5:30pm 9:00am–6:00pm
Thursday 7:30am–5:30pm 9:00am–6:00pm
Friday 7:30am–5:30pm 9:00am–5:00pm
Saturday Closed 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (866) 490-1314 (866) 490-1314
Used (866) 490-1465 (866) 490-1465
Service (866) 495-3426 (866) 495-3426

Inventory

See all 43 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since March 2021.
Lia Hyundai of Enfield offers a large selection of New and Used inventory with full value reports and in market data. Visit us today at LiaCars.com!

BEST PRICE GUARANTEE
(New car purchases only. Find a lower price on the same vehicle with the same benefits and options and we'll meet or beat any advertised price from our competitors. Limited to dealerships within a 50 mile radius of purchase location.)

COMPLIMENTARY SHUTTLE SERVICE

FREE LOANER FOR OVER NIGHT SERVICE
(Major services only.)
Lia Cars For Life

Service center

Phone number (866) 495-3426

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.0
(257 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Sharif Bilodeau helped me get my car and made it quick

Sharif Bilodeau helped me get my car and made it quick and easy. Love my new Sonata. Sharif got me the deal I wanted.

Dealer response

Congrats on your new Sonata from Lia Hyundai! We're delighted to hear of your complete satisfaction with the helpful and convenient dealership experience Sharif provided for you. Please give us a call if you ever have any questions. Best wishes to you on all the upcoming travels you will enjoy!

1.0

They are not real mechanics there they oy care about

They are not real mechanics there they oy care about engine codes which is lazy amd pathetic. Even though I told the service department to look at Cataylitic converter by Manifold. Their other service department in Hartford, CT. found the Cataylitic converter problem in one hour.

1.0

Horrible dealership

They are not real mechanics there. They only care about trouble codes. Couldn't find the issue even though I told them to look at Cataylitic converter by front Manifold. Took vehicle to their other service department in Hartford, CT they found issue in one hour. Don't ever go to Enfield Hyundai period for anything.

5.0

Great Service

Michael Lockard was very helpful when I needed repairs on my Tucson. He explained everything and saw that I got a loaner while my car was being repaired. When I picked up my car he showed me what was done in pictures never had anyone do that before. If you need service see Michael Lockard.

5.0

Lisa Caputo helped me with the purchase of our new

Lisa Caputo helped me with the purchase of our new Tuscon, she is professional and totally knows what she is talking about. I'm not privy to many of the latest technology and features in the car, Lisa made it easy for us with the explanation and education on this new and wonderful vehicle.

1.0

I bought a car found them .

I bought a car found them . It had a couple of broken buttons in it. I was told they had to order parts , 2 years later still not fixed every time I bring it in for service they say the need to order parts. I brought the car in for service, and recall they didn’t fix recall. When I called the service depart for 4 days some one finally answered and said they need to order the part. Then I got a letter stating my warranty was in jeopardy because I didn’t get service done and that I had declined services. Called them again. No answer. I’m going to different dealer from now on.

4.0

Experience was adequate

Nick Archer the general manager was great. Very attentive.Carlos the finance manager was very friendly. We did have issues with our paperwork. But that was because the system was down . Not his fault. Our salesperson did some things ok Others not. Went it was time to go through the vehicle, he rushed through it. He paired my phone to the Car but said he did not know how to do my wife's. He did not even try. He set up things before we got into the vehicle and said he set it up the way he liked it. Did not ask how we wanted it.He did not go over Blue Link With us . Just handed us a stack of papers about it. Maybe that's the way it's done at the dealership. But if not This salesperson needs training.

5.0

My wife and I found the car we were looking for without

My wife and I found the car we were looking for without the unnecessary up-charges some dealerships are adding. The sales and finance team were great. Anthony Zalowski really knew the vehicles and showed us all of the options and how to navigate all of the high tech functions of the new Ioniq plugin. They showed us buying option that could work for what we work looking to do, some I’ve never considered. We got the most competitive price and are happy with the vehicle. They were able to take care of all of Connecticut’s discounts a rebates for EVs as well. Thanks to the great team Anthony Zalowski, Joron Stimage and Michael Lockard!

5.0

Michael Lockard was my service writer and i was in a...

Michael Lockard was my service writer and i was in a panic when my brand new Tuscon’s engine light came on. I was very upset because I had a family emergency at the same time. Michael took my car in, got me a loaner and kept me updated on the process. He is an asset to Lia Hyundai. We had a rough start, but in the end, it all worked out. Kudos!

Consumer response

Michael continues to be a great asset at Lia Hyundai of Enfield

1.0

Disgusting

If I could give this place 0 stars, I would. Nicole in service was one of the most unprofessional, arrogant, person I have ever encountered. Her threatening tone, and lack of sympathy showed me how much this place really “cares” for their customer. They sold me a bran new car, and a month later the engine blew. I brought my car in, NO ONE contacted us regarding the car, even with MULTIPLE messages left. mike the service manager, REFUSED, to allow us to speak to a higher up. Nicole and Mike deserve to be at a job that does not deal with people. They said they were going to fill my tank and clean my car, and the car was an absolute mess and the tank was on E. Nicole REFUSED to speak to us regarding our cars process. I hope head of Hyundai reads this and not only release these two people of their duties, but never allow them to do sales or customer service work again. I will never in my life recommend this location to ANYONE. They should be ashamed to have hired such incompetent employees.

Dealer response

Mr. Kotler, I am very confused and disheartened by this review. I spoke to you last Saturday for 45 minutes from my home, and again on Monday, at no time has anyone refused to speak to you, by your admission, you never asked to speak to the manager. Per our conversation on Saturday, we agreed to fill your gas tank even though that is not protocol. We have tried to the best of our abilities to accommodate you during this very frustrating time of dealing with manufacturing delays. Please feel free to contact me as you have been with any further questions or concerns. Thank you, Nikole Goodman Service Manager Lia Hyundai of Enfield

See all 257 reviews