McDonough Toyota

4.4 out of 5 4.4

Reviews

4.4 out of 5 4.4
233 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    February 17, 2020

    Everything was great when they fixed My car. No complaints from me. Car is running perfectly and I would return for any car needs. Very friendly people.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    January 1, 2020

    What a great guy! Toyota is lucky to have him! I walked away that day with two cars. My husband bought one as well. Toyota speaks for itself. But do yourself... a favor and talk to Richard.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new cars. Hope you are enjoying them . Thank you for such a great review, we appreciate your loyalty and your business. Welcom...e to the McDonough Toyota Family. McDonough Toyota Team

  • 1.0 out of 5
    July 6, 2019

    I wasn't exactly looking for a vehicle at the time but happened to drive by their used lot and saw a dodge challenger I really liked. I spoke with the... salesman and he said it wasn't sold and gave me his lowest price. I told him I banked somewhere and that I would go there get a loan and return. Apparently they work with a different bank send strongly urged me not to use my bank that I have been with for years. I went to the bank and got a loan despite that and called them to let them know I wanted to purchase it and had the check. I told them I had to work in the morning but I would be there by 12. They called me at 10 that morning and said they had sold it the day before. They have done the same thing to my cousin and the same thing to my wife's cousin. The salesman called me back the next day and said he was really sorry and said he would look for another car the same miles and price. I let it go and said sure, but to be truthful after my experience if that's the way they conduct business I wouldn't buy a car from them unless they were the last dealership on earth! Not to mention I left this review on another site and they took it down saying they haven't had a challenger on their site in over a year which is also a lie as I bought a Camaro the next day with the loan which was 3 months ago. Not only will they sell a car out from underneath of you they will also lie about it and call you a liar! Anyone would be crazy to buy anything from this awful car dealership!!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Chase, We are sorry to hear your experience on buying a used Challenger. It is McDonough Toyota's policy that we do not hold, or accept deposits on ...used vehicles. We are located in Staunton VA. Please feel free to contact me at 540-886-6201 if you have any questions. Nivia Tedesco Customer Service Manager

  • 1.0 out of 5
    July 5, 2019

    I wasn't exactly looking for a vehicle at the time but happened to drive by their used lot and saw a dodge challenger I really liked. I spoke with the... salesman and he said it wasn't sold and gave me his lowest price. I told him I banked somewhere and that I would go there get a loan and return. Apparently they work with a different bank send strongly urged me not to use my bank that I have been with for years. I went to the bank and got a loan despite that and called them to let them know I wanted to purchase it and had the check. I told them I had to work in the morning but I would be there by 12. They called me at 10 that morning and said they had sold it the day before. They have done the same thing to my cousin and the same thing to my wife's cousin. The salesman called me back the next day and said he was really sorry and said he would look for another car the same miles and price. I let it go and said sure, but to be truthful after my experience if that's the way they conduct business I wouldn't buy a car from them unless they were the last dealership on earth!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Chase, We are sorry to hear your experience on buying a used Challenger. It is McDonough Toyota's policy that we do not hold, or accept deposits on u...sed vehicles. We are located in Staunton VA. Please feel free to contact me at 540-886-6201 if you have any questions. Nivia TedescoCustomer Service Manager

  • 5.0 out of 5
    June 17, 2019

    Thank you Chris for making the deal happen. You used your skills to sell me the Avalon and I now call you my friend. Thank you again. TB

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    TB,Thank you so much for taking the time to write this review. Congratulations on your new Avalon, and Welcome to the McDonough Toyota FamilyMcDonoug...h Toyota Team

  • 5.0 out of 5
    May 18, 2019

    What a Great buying experience. Our salesman Chris was awesome! Very Honest and upfront about everything. He kept us informed every step of the way. Definitely... worth the trip. We were so Happy to drive off the lot on our new Tacoma TRD

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Derek, Thank you for taking the time to write this review. Congratulations on your new Tacoma, love having you as part of the McDonough Toyota Family.... McDonough Toyota Team

  • 5.0 out of 5
    May 2, 2019

    Mark and Nivia were wonderful to work with and I will recommend this dealership to anyone looking for a vehicle. Will defiantly come back to this dealership... I think it is the best in our area!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Collins,Thank you for taking the time to write this great review, we appreciate your loyalty. Love having you as part of the McDonough Toyota Family....Nivia TedescoCustomer Service Manager

  • 2.0 out of 5
    April 24, 2019

    I have no experience with the service department and doubt that I will, due to my purchasing experience. There was no pressure at all and the purchasing... and financing was fine. When we returned to take possession of the vehicle I was disappointed in the exterior cleanliness as I expected more from having an exterior protectant applied but, I was able to take care of it in an hour or so once we were home. The salesperson put us off on another salesperson to show us some of the features because he had another customer, and it was rather rushed. We never received a thank you note or call which we found surprising. I know it wasn't the most expensive vehicle as it was around 47K but, we've bought furniture and received more appreciation for the business than we received with this. I don't expect to be 'made over' but I would have expected more after the purchase of a vehicle. As a result we will be taking the vehicle thirty miles to a nearby town for service.

    Not Applicable
    Customer Service
    2.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    3.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Sonarman,We apologize for the misunderstanding during your car delivery. I spoke with Dave Woods and he assured me that he called and spoke with your ...wife and she said that you were very happy with the car and the dealership. The vehicle you purchased was a showroom vehicle; therefore it was very clean. Our sales reps help each other out with customers if they happen to be busy when their guests show up, this ensures that you are not standing around waiting for your sales rep to finish with the customer they are attending to. Please feel free to contact me at 540-886-6201 should you have any further concerns.Nivia TedescoCustomer Service Manager

  • 5.0 out of 5
    April 15, 2019

    From the time we drove onto the lot in January looking for a new Prius (it would be our third), we were treated with the utmost respect and concern for... our needs. Richard and Dave helped us when we were excited to find a low mileage 2018 on the lot in April, as Priuses are difficult to find these days. Richard sealed the deal on April 10 and Helen helped us with financing which was a breeze!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Blybro,Thank you for taking the time to write this review, we appreciate it very much. Congratulations on your new Prius. Glad you had a great car bu...ying experience. Welcome to McDonough Toyota FamilySincerely,McDonough Toyota Team

  • 5.0 out of 5
    April 2, 2019

    We worked with Richard Harlow on finding the perfect Highlander! He was incredibly patient and informative on all the models and the ins and outs of the... car. Richard was super personal, totally honest, and happy to answer any little question we had! It was so refreshing to check out cars without feeling the pressure from your typical car salesman and to just have a very sincere conversation with someone who has your best interest at heart. So happy we found the perfect car for our family with the tremendous help from Richard!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    geefamily,Congratulations on your new Highlander. Happy to hear that you had a great car buying experience. Thank you for taking the time to write t...his great review. Love having you as part of McDonough Toyota FamilySincerely,McDonough Toyota Team.

View More Reviews