Central Florida Chrysler Jeep Dodge RAM

Reviews

Average Ratings

3.6
241 lifetime reviews. Includes reviews of Central Florida Chrysler Jeep Dodge RAM from DealerRater.com
  • Mr james

    They are absolutely awesome great treated me awesome got my vehicle and got it out give me informed along the whole time and Jr my service writer ...

    Dealer Response

    Thanks for the great review!


    Show Full Review

    They are absolutely awesome great treated me awesome got my vehicle and got it out give me informed along the whole time and Jr my service writer was phenomenal I would recommend them with your Dodge Chrysler Jeep or around the apartment anytime they do an awesome job and Cheechoo great like you want to be treated

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks for the great review!


    Hide Full Review
  • Purchased a car that was sold days before, without knowing
    August 18, 2017

    Worst experience I've ever had with a car dealership to date. I went in looking for a 2017 Jeep Grand Cherokee Overland in Granite and was helped ...


    Show Full Review

    Worst experience I've ever had with a car dealership to date. I went in looking for a 2017 Jeep Grand Cherokee Overland in Granite and was helped by a person named Dani. After pressuring me to sign a hand-written note on the back of a sticker (in his hand writing) that read, "If the price & terms are agreeable, I will buy today" , I tell Dani multiple times for over the course of 15 mins that I wouldn't sign his hand-written note, he continued to pressure me and said it's company policy, all salesman have to do this or they are fired. I left with a quote on that vehicle that night after some more back & forth. After reviewing the price, I went in to give them one last try. This time, they came down on the price and met me at my max. budget (awesome!) and spent the next 1-2 hours going through the paperwork. They mentioned that they would retrieve it in Gainesville (later to find out it was in Jax) the next day. Next day rolls around and I get a call from Josh (Manager) who claims the Jax dealership sold the car last night and that their rep put the wrong VIN into the system (one digit off) so my car was sold even after I had signed for it. They then try to offer me a different colored car (on their lot) which I decline. They call me back and said they found the right color in Tampa but it would cost me $1K MORE. After back & forth, I decline that offer. I then called the Gainesville dealership to find out and they tell me they haven't sold an Overland in over 2 days, Dani apologizes and says it's in Jax and they sold it last night. I give the Jax dealership a ring, who informs me that the car was sold days ago. Central Florida Chrysler Jeep Dodge Ram didn't do anything other than try and charge me more for the vehicle.

    Does not recommend this dealer

    Hide Full Review
  • Car I purchased was sold days before I went to buy

    Worst experience I've ever had with a car dealership to date. I went in looking for a 2017 Jeep Grand Cherokee Overland in Granite and was helped ...

    Dealer Response

    Matt, first let me thank you for taking the time to provide feedback. I am deeply sorry to hear about your experience. The situation you described...


    Show Full Review

    Worst experience I've ever had with a car dealership to date. I went in looking for a 2017 Jeep Grand Cherokee Overland in Granite and was helped by a person named Dani. After pressuring me to sign a hand-written note on the back of a sticker (in his hand writing) that read, "If the price & terms are agreeable, I will buy today" , I tell Dani multiple times for over the course of 15 mins that I wouldn't sign his hand-written note, he continued to pressure me and said it's company policy, all salesman have to do this or they are fired. I left with a quote on that vehicle that night after some more back & forth. After reviewing the price, I went in to give them one last try. This time, they came down on the price and met me at my max. budget (awesome!) and spent the next 1-2 hours going through the paperwork. They mentioned that they would retrieve it in Gainesville (later to find out it was in Jax) the next day. Next day rolls around and I get a call from Josh (Manager) who claims the Jax dealership sold the car last night and that their rep put the wrong VIN into the system (one digit off) so my car was sold even after I had signed for it. They then try to offer me a different colored car (on their lot) which I decline. They call me back and said they found the right color in Tampa but it would cost me $1K MORE. After back & forth, I decline that offer. I then called the Gainesville dealership to find out and they tell me they haven't sold an Overland in over 2 days, Dani apologizes and says it's in Jax and they sold it last night. I give the Jax dealership a ring, who informs me that the car was sold days ago. Central Florida Chrysler Jeep Dodge Ram didn't do anything other than try and charge me more for the vehicle.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Matt, first let me thank you for taking the time to provide feedback. I am deeply sorry to hear about your experience. The situation you described does not reflect our commitment to transparent communication and excellent customer service standards. I would love the opportunity to speak with you directly to further discuss your situation, and hopefully restore your faith in us. Please contact me at 407-351-9940 x 4151 at your earliest convenience. I hope to hear from you soon. Sincerely, Jeff


    Hide Full Review
  • Really nice people, no pressure

    First, this is a beautiful dealership and immaculate inside and out. We were shopping for a car for my daughter, she was very undecided on what s...

    Dealer Response

    Thank you for the five-star review! We're glad that we were able to find the right car for your daughter! I hope she enjoys her new Patriot, and w...


    Show Full Review

    First, this is a beautiful dealership and immaculate inside and out. We were shopping for a car for my daughter, she was very undecided on what she wanted so I am sure the salespeople were getting impatient with her but they never showed it. The manager Steve was very kind when he showed her the options within her budget and helped her figure out exactly what it was she wanted. She is super happy with her Patriot. Thank you very much.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the five-star review! We're glad that we were able to find the right car for your daughter! I hope she enjoys her new Patriot, and we look forward to taking care of you down the road.


    Hide Full Review
  • The Best in Excellence!

    I have been using Central Florida Chrysler Dodge Jeep and Ram for over 10 years. Bought my cars from them. Will never go anywhere else for any rea...

    Dealer Response

    Ray, thank you for the awesome review! We look forward to seeing you again soon!


    Show Full Review

    I have been using Central Florida Chrysler Dodge Jeep and Ram for over 10 years. Bought my cars from them. Will never go anywhere else for any reason. They do it all! Perfectly! Professionally! All The time! They are the Best around!!!!!!!

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ray, thank you for the awesome review! We look forward to seeing you again soon!


    Hide Full Review
  • Horrible service department
    July 26, 2017

    Have nad my cR for almost 5 months. Actually had it towed back to my home unfixed and said " fix it yourself". Have gone against Magnuson- Moss ...

    Central Florida Chrysler Jeep Dodge

    First, I would like to thank you for taking the time to give us your feedback. I am sorry that you had an experience with us that was anything les...


    Show Full Review

    Have nad my cR for almost 5 months. Actually had it towed back to my home unfixed and said " fix it yourself". Have gone against Magnuson- Moss law and voided warranty due to after market parts without showing proof. WAnt me to pick up my car although it is unsafe to drive. Dodge not willing to resolve the issue. Dealership was not even aware of a covered warranty on my clutch repair. Have had to turn to National Center for Disputes. Nasty people, no communication, all about money.

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Central Florida Chrysler Jeep Dodge

    First, I would like to thank you for taking the time to give us your feedback. I am sorry that you had an experience with us that was anything less than stellar. Communication and customer satisfaction are important to us, and I apologize that you did not receive the utmost care in those departments. Please contact me directly at 407-351-9940 x 4174 to discuss your experience further. Sincerely, Collin


    Hide Full Review
  • Thanks for fitting me in
    July 20, 2017

    Called in the morning for an alignment on my truck , and they fit me in that afternoon. This is one of the classiest dealers around. Very impressi...

    Central Florida Chrysler Jeep Dodge

    Thank you so much for the compliments and five-star review! I am happy to hear that our service team was able to provide you with such excellent c...


    Show Full Review

    Called in the morning for an alignment on my truck , and they fit me in that afternoon. This is one of the classiest dealers around. Very impressive and took good care of my new RAM

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Central Florida Chrysler Jeep Dodge

    Thank you so much for the compliments and five-star review! I am happy to hear that our service team was able to provide you with such excellent customer service. Thanks again for the review!


    Hide Full Review
  • One Great Dealership

    I have purchased five vehicles from this dealership. I always return because I great service in a professional environment. I kept upgrading vehic...

    Dealer Response

    Thank you so much for the kind words and five-stars, Robert! I am so happy to hear about your loyalty to the dealership, and I hope you'll think o...


    Show Full Review

    I have purchased five vehicles from this dealership. I always return because I great service in a professional environment. I kept upgrading vehicles till I finally got the vehicle of my dreams..a shinney, red SRT....My salesman, Japp, was able to get me the deal I wanted. I truly want to thank all employees involved in this deal. I am a customer for life!!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you so much for the kind words and five-stars, Robert! I am so happy to hear about your loyalty to the dealership, and I hope you'll think of us again for your next car buying experience.


    Hide Full Review
  • I usually have some issue!

    I have been going here for 10+ years and it has been very average. This time the customer service was exceptional. Jeff was my service guy and he ...

    Dealer Response

    Cindy, thank you so much for taking the time to leave a review! I am happy to hear that Jose and Jeff were able to provide you with such excellent...


    Show Full Review

    I have been going here for 10+ years and it has been very average. This time the customer service was exceptional. Jeff was my service guy and he was great. Personable and quick. Jose was also excellent for he drove me home and picked me up once my jeep was finished. Polite and very respectful. The only thing I saw wrong is when Jeff brought me to the waiting room the trash was overflowing with cream and junk on the floor. Other than that a positive experience.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Cindy, thank you so much for taking the time to leave a review! I am happy to hear that Jose and Jeff were able to provide you with such excellent customer service. Thanks again, and come see us again soon!


    Hide Full Review
  • GO SEE NICHOLAS ARCHBALD IN SERVICE

    Nicholas is one of the best service writers in the business. His professionalism, demeanor and customer service keeps us coming back. We drive pas...

    Dealer Response

    Kevin, thanks so much for the five-star review! I will be sure to pass along your compliments to Nicholas and our entire service team. Thanks agai...


    Show Full Review

    Nicholas is one of the best service writers in the business. His professionalism, demeanor and customer service keeps us coming back. We drive past numerous other dealerships in Clermont for our 45 minute journey to Central Florida Chrysler Jeep Dodge in order to get our vehicle serviced.

    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Kevin, thanks so much for the five-star review! I will be sure to pass along your compliments to Nicholas and our entire service team. Thanks again for the review, and come see us again soon!


    Hide Full Review