Jeep Cherokee for Sale in Honesdale, PA

Get the latest listings by email

You have created an alert for this search

When a new relevant car is added to our site, we will email you!

Currently in stock: New CPO Used
PRICE DROP
See all 16 photos
Used
$13,995 $14,995 71,276 mi.

2014 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: Red
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Montage Motors
() -
(570) 445-2077
4.7 (47 reviews)
25 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
f 150 xlt
by ford fan from scranton pa
November 6, 2018
5 5 5 5 5 4.7 (47 reviews)
i recently purchased a ford f 150 pickup truck from montage motors & was very impressed with the whole team there. from start to finish they were great to deal with. no pressure to buy and they try to answer any questions that may arise. even immediately after the purchase something they could not have known about happened and they were very quick & responsive to address the situation. i'm very happy with my purchase there & think you will be too.
Familiar with Jeep Product
by Ken M from Fall River, Ma
April 27, 2019
5
Great second vehicle with style and comfort. Have owned many Jeeps, one of my last jeeps had over 250,000 miles and was still running well.
See all 27 photos
Used
$25,995 4,664 mi.

2019 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Wayne County Ford
() -
(570) 647-4716
3 (20 reviews)
4 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Didn't have what I was looking for but good experi
by Scott from Walnutport, pa
November 6, 2018
5 5 5 5 5 3 (20 reviews)
Nice people to deal with, didn't have what I was looking for and didn't try to push anything else
4th Jeep I’ve owned and I’m loving it
by Kayd44129 from Parma, Ohio
May 10, 2019
5
Roomy with a nice ride. Lots of great tech features. I have the TrailHawk edition and the exterior detailing is sharp. I love this ride.
See all 27 photos
Used
$25,842 15,043 mi.

2019 Jeep Cherokee Trailhawk

Good Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Feel Good Motors Inc
() -
(570) 483-5093
5 (377 reviews)
21 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Never Again... will I go anywhere else!
by BPDavies from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 5 (377 reviews)
That's right, NEVER AGAIN will I even consider buying a used car ANYWHERE ELSE! I've been buying new and used cars for over 30 years now, and I'll tell you straight: Feel Good Motors is in a league all of its own. I stumbled in to Feel Good Motors the day after unexpectedly totalling my car because I was interested in a jeep I saw on their lot. My credit score was far from stellar and I really didn't have quite enough to put down but I needed a new (used) car, and I needed one fast. That's when I found out that Feel Good Motors is a different kind of used car dealership. Frank, Joe and especially Paul, literally jumped through hoops to get me into the car that I really wanted, and at an interest rate about 5 points lower than I probably would have gotten anywhere else. I was in a real pickle, and they helped me out in ways that no other dealer has EVER even offered to, despite the fact that I was far from the ideal customer. Seriously, if you need a quality used car, don't even waste your time going anywhere else because the staff at Feel Good Motors will absolutely bust their humps to get you in the vehicle that you really want, at the best possible price. Thanks SO MUCH, Frank, Joe and Paul! I love my new 2014 Amp'd Wrangler (with only 17,000 miles on it, are you kidding me??!!), and after everything you guys did to help me out, you can be sure that I'll be back when it's time for another one!
Spacious, gorgeous, perfect!
by PennyK from Chicago, IL
May 9, 2019
5
Plenty of interior room, looks great, drives like a dream! Highly recommended. The jeep brand, to me, is the best value for your money. I was a Ford girl until I bought my first Jeep!
See all 29 photos
Used
$17,400 30,799 mi.

2018 Jeep Cherokee Latitude Plus

Good Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: FWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Carvana
() -
(888) 411-4624
4.2 (427 reviews)
Online seller
Check Availability
Call

Vehicle available to be shipped to your home. Contact the dealership for details.

Dealer Review
BEST car buying experience EVER!!!!
by kat300 from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (427 reviews)
My husband told me about Carvana from a commercial ad he heard/saw. I laughed about it and said 'yah right, there's gotta be a hitch somewhere'. A few weeks later, he brought up Carvana again....curious, I decided to check it out online. The key words there was 'check it out'. I ended up buying a vehicle a couple hours later. Yeup, it was just like that. No hassle, no hidden costs or agendas. So after reviewing everything on the site, I started looking at minivans....I started falling in love with minivans....I started buying minivans....all through carvana. Once I locked in the one I wanted, I went through the credit process, documentation process, and pick up date (I chose pick up - because at this point, I still felt a little 'leary' about the whole deal'. It was so simple, and so honest, and so real. Over the course of the next 24 hours, all my submitted documents were approved and we just had two days to go to pick up the new mininvan. When we got to the store, it's not like a dealership with a lot, but it had three beautiful, well lit, very clean, showroom like bays that your vehicle is sitting in for your to do a complete inspection of it. It was very classy. Please note, our particular location does not have the car vending machine just yet. After passing our over check, I hopped in the car and drove it 65 miles home. She ran like a charm and I knew I had 7 days to decide if I wanted to keep her not. At day 3, although I loved her, she didn't have all the bells and whistles I truly wanted so that evening, I was back on the Carvana site, shopping for a replacement minivan....it's so easy to do when it gives you results based on your financial settings....I found the new 'her' a few hours later. I ordered her up and made the quick call explaining I was swapping and chose to have the vehicle delivered instead of going there to save time. The whole swap process took 2 days...they pulled up right to my house with my next new minivan. In my eyes, she was perfect, but I found a flaw before she was even off the truck. There was a huge bolt in the back tire. I was so disappointed. But Carvana took care of that so amazingly over the top.....they still brought her off the truck so I can check out the interior, test drive it, etc. We found a few more things that we felt should be fixed...minor things. Carvana took note of the items, and took the vehicle back on the truck but promised me (because I really wanted her that day) they would bring her back with a new tire....they kept their promise, three hours later she was back with a brand new tire, not one, but TWO brand new back tires. And they put an extra Carvana cup in the car for me. They swapped the minivans and off the old one went and there I sat with the new one. Smile ear to ear. I worked with Carvana on 6 items that we believed needed repair before committing to keep the vehicle. Carvana went above and beyond. I got an estimate for the repairs at a local shop, Carvana approved it, and within a few weeks, all repairs were completed through Carvana and I have the perfect vehicle, no hassle, no hidden agendas. And every person I dealt with on the phone or in person were ABSOLUTELY AMAZING, FRIENDLY, HELPFUL, AND JUST THE BEST!! My Carvana experience was the absolute best. I will never go back to buying a car the old 'car dealership' way. And ironically, we had bought our other vehicle from a dealership just 3 months before being introduced to Carvana. I will give one warning about buying a vehicle through Carvana this way....it can be addicting..lol :-) Yes, I still shop Carvana cars every now and then....I don't even need a car, I just love seeing what Carvana has because it was sooo simple :-) Thank you Carvana for a trememdously wonderful experience.
So far so good no complaints
by Lenny(9ERFAN) from Reseda,C.A.
April 19, 2019
5
Plenty of room for a family of 4 also very reliable. It’s good on gas it fits all the family needs money well spent I would definitely recommend this car
PRICE DROP
See all 23 photos
Used
$15,498 $15,998 64,602 mi.

2014 Jeep Cherokee Sport

Good Deal
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
Gaughan Auto Store
() -
(570) 565-3086
4.2 (127 reviews)
26 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Great place!
by Phillip from Scranton, PA
November 5, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (127 reviews)
I have purchased four cars for myself, wife, son and daughter in the past two years. I have had nothing less than exceptional customer service and am extremely happy with all of my purchases. They made the financing quick and easy. I purchased an extended warranty with each car knowing full well that I was buying a used car and nobody has a crystal ball to know if it'll break down. Thankfully, I have not had one single issue with any of the four cars. I will buy all of my cars here in the future and will make sure my family and friends give them the business in stead of some franchise place.
Love it!!
by Louisarob from MarysvilleMa,wa
April 21, 2019
5
We have the limited and we love all the features.gonna sell the cadillac!this jeep is very comfortable and nice to drive.Would buy another one,love it!
See all 21 photos
Used
$15,998 64,292 mi.

2014 Jeep Cherokee Sport

Good Deal
  • Ext. Color: Gold
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
Gaughan Auto Store
() -
(570) 565-3086
4.2 (127 reviews)
26 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Great people,
by LilBear from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (127 reviews)
If anyone is looking for a great car or truck,go see these guys.Affordable prices,great customer service, they make shopping for a vehicle fun.Great job guys😎
Very comfy!!
by imgrace2 from Indianapolis, IN
April 19, 2019
4
The interior was nice and very comfy from what I saw. I think it was a good car overall. 4/5 stars because it was nice and comfy.
See all 32 photos
Used
$16,995 48,690 mi.

2016 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: AWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Keyser Avenue Auto Sales
() -
(570) 471-0290
5 (16 reviews)
26 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Satisfied with Inquiry and follow-up
by Doug from Montrose, PA
November 5, 2018
5 5 5 5 5 5 (16 reviews)
I had been looking for a used 4WD Honda Element for about a year and hadn't really seen one for sale in this area. When I searched online and saw that Keyser Ave Auto Sales had one that was in really good shape...Ed contacted me by email for me to visit the dealership. I couldn't visit right away, as I was waiting for funds to arrive later in the month. In the meantime, a dealer closer to my residency had found a 2010 Honda Element in New York and we both agreed that it was the one to go after. Later, I learned that the Element at Keyser Ave had already been sold.
Sturdy vehicle that's not boxy
by AnJMom from Fords, NJ
May 5, 2019
4
Nice sized SUV with lots of amenities. Solid interior to stow all my stuff. Comfortable for the adult family of four. A great upgrade from my 200K ride. Looking forward to beach season.
See all 30 photos
Used
$21,975 22,591 mi.

2018 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Gray
  • Transmission: Automanual
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Gibbons Ford
() -
(570) 483-5079
3.9 (479 reviews)
21 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Best there is
by Amanda from Dickinson city Pa
November 5, 2018
5 5 5 5 5 3.9 (479 reviews)
When I walked onto the Gibbons Ford lot I was a little iffy due to previous experiences I have had, then I met Matt.I had already found a car online tgat I loved and wanted to take home. Unfortunately the car was not on the lot. Someone was driving it whike they waited for there new car to arrive. That was upsetting but ok, because I had some questions about it. Matt was willing to sit with me until all of them where answered. By the end of my questions I wanted my dream car more than anything else. Matt and his manager made some phone calls. By time I left I had an answer if I was getting the car I dreamed about since being 8 years old. They had the answer they can have the car there on a Saturday, and I cleared my schedule to be there. 4 days later I came back to the lot and there was the cars the let me take it for a test drive. When the test drive was over it was a done deal. By time 530 pm came around I was driving off the lot in a Mustang and probably the happiest girl in the world at that point. I loved that Matt listened to me and what I wanted, he didn't try to change my mind on what I wanted and was always ready to help. I highly recommend going to Gibbons where they will treat you like family and steer you straight.
Worst car I have ever owned
by Disappointed Customer from Virginia
April 16, 2019
3
I have had so many problems with this car. I have had in 5 times for the same issue. Shutting off at 65 mph or 25 mph. They can't seem to figure out why. Up date computer to changing parts out. I'm not getting anywhere with Chrysler or the dealer ship. Very, very disappointed with everyone I have had to deal with over this vehichle. Would recommend never buy a jeep.
See all 32 photos
Used
$20,525 40,290 mi.

2016 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: Green
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Hornbeck Chevrolet
() -
(866) 475-4522
3.3 (5 reviews)
11 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Great service
by Siobhan from Kingston, pa
December 3, 2018
4 4 4 4 4 3.3 (5 reviews)
Fast service response from dealers, on how to trade in an find my next winter car. I thought was impossible until I contacted them via email.
Great car
by David from Laguna Niguel
April 28, 2019
5
Is fun and good on gas mileage and a lot of fun. I would definitely recommend it to everyone. I hope you have fun also.
See all 29 photos
Used
$21,700 53,572 mi.

2019 Jeep Cherokee Limited

Great Deal
  • Ext. Color: Gray
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Carvana
() -
(888) 411-4624
4.2 (427 reviews)
Online seller
Check Availability
Call

Vehicle available to be shipped to your home. Contact the dealership for details.

Dealer Review
Taking the Stress and Pain out of Car Shopping
by Captain Nemo from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (427 reviews)
Buying a car is stressful even if you have a lot of experience. Historically, it has been time consuming, emotionally taxing and most of us go into a dealership with far less knowledge than we ought for a purchase of the magnitude of a car. Salespeople have (understandable) pressures to move inventory and even the most fair-minded is looking to get the highest price they can get away with. It is harrowing at best. With my experience with Carvana, all of these stresses were eliminated. I browsed inventory as widely or narrowly as I wanted, for as long as I needed. I could dictate pricing ranges that were suitable for me. The car I received was *exactly* the car I examined online, right down to some inconsequential bumper scuffs. Beyond this, and *absolutely unlike* any other online business, I could speak to a *real human being* within a few minutes of calling (I had six or seven conversations with Carvana agents over the 3 1/2 weeks from car selection to car receipt). They either had the answers at hand, or researched them and replied promptly with a follow up call. Delivery coordination and drop off (and test drive) were *painless no pressure* experiences???all preparatory contract paperwork was prepared in advance leaving only title transfer stuff to take care of. It took 45 minutes, tops. (I transacted entirely in cash, so I cannot speak to the process when there is financing.) Honestly, the biggest delay was on *my* end getting the insurance transferred (having to wait on hold with my insurance company for 15 minutes). The car was 100% was described???absolutely no surprises. The images on the web site for my car were not stock images. What I saw was what I got. Naturally, it was clean, filled up with a full tank, with new tires and the whole nine yards. Even got a ???free??? Carvana reusable coffee cup and key chain. Nice touch. The part that I found the most extraordinary was the 7-day money-back guarantee, which pretty much covers a change of mind unless you get into an accident or drive it a ton (over 400 miles, and even then, they???ll take it back after a modest per-mile-over-400 charge). All in all, I was dreading buying a car (and selling my used one) and Carvana made it pleasurable. I am absolutely recommending them to all of my friends and coworkers and I hope (as a relatively new company) they keep up the excellent work.
Only has 200 miles so check with me in a few month
by Johnson J from Auburndale MA
May 8, 2019
5
The car is Brand new. Hard not to like. Ask me in a few months but so far I am very pleased with look and performance
PRICE DROP
See all 18 photos
Used
$21,675 $22,475 15,806 mi.

2017 Jeep Cherokee Sport

Good Deal
  • Ext. Color: Black
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
B And B Dodge Incorporated
() -
(570) 647-4713
2 mi. from 18431
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
So far so good, only had it for two days barely.
by Star75 from Oklahoma City
May 16, 2019
5
Great car! It has a lot of space. I never imagined myself in an SUV. I have always been a sedan woman. I love it, it’s very comfortable, spacious and drives just like a brand new car!
See all 16 photos
Used
$26,800 31,900 mi.

2018 Jeep Cherokee Trailhawk

Good Deal
HOT CAR
  • Ext. Color: Blue
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
B And B Dodge Incorporated
() -
(570) 647-4713
2 mi. from 18431
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Best SUV I Have Ever Owned
by Howardawac from West RIver, MD
April 7, 2019
5
I have the Jeep Cherokee Limited with the V6 engine. Has plenty of power and has great safety perks. It has lane assist, emergency stopping etc. UConnect is great technology. I can start, stop, unlock, or lock the car from my cell phone. The car is very comfortable and the sound is great.
See all 17 photos
Used
$29,400 1,000 mi.

2019 Jeep Cherokee Limited

Fair Price
  • Ext. Color: Red
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
Edw. J. Schwarz, Inc.
() -
(570) 647-4683
4.8 (21 reviews)
1 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Edward Osnick
by Edward Osnick from Atco, Pa.
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.8 (21 reviews)
Excellent service as always. Totally satisfied and plan to return for service as needed.
Absolutely love my jeep!
by Hal_pmb from Wilmington NC
May 8, 2019
5
Had no intention of buying a jeep Cherokee. However after first test drive I was hooked. I currently have two other jeeps. I also own a jeep wrangler and a Jeep patriot about the Cherokee is by far the most fun to drive.
Used
$19,995 47,853 mi.

2016 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Hornbeck Chevrolet
() -
(866) 475-4522
3.3 (5 reviews)
11 mi. from 18431
Check Availability
Call
Best vehicle ever!
by Beth@1955 from Trenton, NJ
April 27, 2019
5
Met all of our wants and needs, beautifully maintained, clean as a whistle. Has all the bells and whistles I never thought I wanted! Comfort, value and reliability.
See all 30 photos
Used
$21,995 60,119 mi.

2015 Jeep Cherokee Trailhawk

Good Deal
  • Ext. Color: Orange
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Wayne County Ford
() -
(570) 647-4716
3 (20 reviews)
4 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Impeccable Service
by Nancy S. from Dunmore, Pa
November 6, 2018
5 5 5 5 5 3 (20 reviews)
I must say Wayne County Ford is a 5 star dealership. I purchased 2 vehicles from Howard Jr. One was new in 2002 & recently a 2015 Lincoln MKC. The service was great then & even better now. Incredible deals but the service after the sale is what counts. I had a few questions after the sale & Howard was right there at my place of employment to help. That is amazing!!! My coworkers are very impressed ¿¿¿
So impressed with my Jeep!
by sminor from Rose Hill, VA
May 14, 2019
5
I’m a nurse living in an area with unpredictable winter weather, so I prioritized getting an SUV. I loved the look of the Cherokee and the interior design! I bought a 4 cyl model and have been so impressed with the vehicle! Excellent gas mileage, averaging at 27 mpg. I am 4 years in now, and love it as much as the day I bought it! I have never had any problems with it and have already placed nearly 100,000 miles on it. Would recommend this vehicle to anyone!
See all 15 photos
Used
$24,700 13,900 mi.

2019 Jeep Cherokee Latitude Plus

Good Deal
HOT CAR
  • Ext. Color: Silver
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
B And B Dodge Incorporated
() -
(570) 647-4713
2 mi. from 18431
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
My very first car
by FrancesK from Forest park IL
May 4, 2019
5
This car met all my expectations. It has heated seats, steering wheel, it drives very smooth it also has heated seats back up cam and various modes such as sports mode, sand,and snow.
PRICE DROP
See all 18 photos
Used
$21,650 $22,300 31,799 mi.

2016 Jeep Cherokee Latitude

Good Deal
  • Ext. Color: Brown
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • CARFAX Report
B And B Dodge Incorporated
() -
(570) 647-4713
2 mi. from 18431
Authorized Jeep Dealer
Check Availability
Call
Most Car Dependable Jeep
by Jeep Cherokee from Georgetown,Sc
April 27, 2019
5
This Jeep Meet My Needs,My Son Loves it,I Love My Jeep It Rides So Smooth .I'm Finally At Peace Cause I finally Got What Always Wanted!!!
See all 28 photos
Used
$26,994 18,761 mi.

2019 Jeep Cherokee Trailhawk

Good Deal
  • Ext. Color: Red
  • Int. Color: Other
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Feel Good Motors Inc
() -
(570) 483-5093
5 (377 reviews)
21 mi. from 18431
Check Availability
Call
Dealer Review
Simple and quick
by Dkustomz from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 5 (377 reviews)
Top notch dealership with Top notch cars and service! This is the 3rd car I???ve bought here👍 Thanks again for all the help guys👍
I love the interior and exterior design.
by JeepJayhawk from Santa Monica, Ca
May 2, 2019
5
The Jeep has everything I’ve always wanted in a car. The functions inside are easy to use and safe when driving. The exterior is very modern and the all black rims and body are perfect.
See all 29 photos
Used
$20,600 19,149 mi.

2019 Jeep Cherokee Latitude Plus

Great Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: FWD
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Carvana
() -
(888) 411-4624
4.2 (427 reviews)
Online seller
Check Availability
Call

Vehicle available to be shipped to your home. Contact the dealership for details.

Dealer Review
Where Do I Start . . .
by TheMartins1998 from DealerRater.com
December 3, 2018
5 5 5 5 5 4.2 (427 reviews)
Yes, where do I start. Do I start with this being the best car buying experience I've ever had? That would be too obvious. But it would be the absolute honest truth. I think that everyone is so used to going to the dealership. Being there for 8 hours (you should get paid for being there you're there so long). Sales people trying to up-sell you on every little thing that you didn't ask for. Just an all around miserable experience. Then you go to carvana.com. You put in exactly what you're looking for. Exactly what you want to pay and presto you have a wonderful car. I believe it took me 45 minutes to do this entire transaction. From first going on the site and finding my 2016 Chervolet Equinox (maybe 15 minutes). To uploading my paperwork (5 minutes). To being approved (5 minutes). To having the car delivered, taking a test drive and signing the papers (20 minutes). It was the best transactions I've done since finding my husband. I've told everyone I know about this. We've watched videos of other people getting their cars. Too funny. Thank you Carvana for this wonderful experience. Can't wait to get my Husband a car now.
Nice ride. Good mileage
by Larry B from Muskegon mi
May 2, 2019
5
I love my new Cherokee it is comfortable to drive on the highway and still does well off road. I’m looking forward to the Gladiator
See all 12 photos
Used
$18,495 23,075 mi.

2016 Jeep Cherokee Latitude

Great Deal
  • Ext. Color: White
  • Int. Color: Black
  • Transmission: Automatic
  • Drivetrain: 4x4/4-wheel drive
Save
  • Free CARFAX 1-Owner Report
Pine Line Auto Sales
() -
(570) 230-6446
17 mi. from 18431
Check Availability
Call
Below Expectations
by Gearhead from Boston, MA
April 25, 2019
3
My Jeep was a real looker. Black on black. Very comfortable. Needed more options, especially a 6 instead of a 4. The 4 strained too much, and mileage was not good, as well as a buzz from the engine. I didn't keep the Jeep very long.
* Title, other fees, and incentives are not included in this calculation, which is an estimate only. Monthly payment estimates are for illustrative purposes only and do not represent a financing offer from the seller. Other taxes may apply.
The information on vehicles provided in this service is supplied by the seller or other third parties; Cars.com is not responsible for the accuracy of such information. Cars.com provides this service and materials without representations or warranties of any kind, either expressed or implied. See our terms of service for more details.
26 results
Save Search
  • Back
    Location
    • Search within
    • ?
  • Back
    New/Used
  • Back
    Year
    Min
     
    to
    Max
  • Back
    Model
  • Back
    Trim
  • Back
    Price
    Min
     
    to
    Max
  • Back
    Mileage
  • Back
    Deal Rating
  • Back
    Features
  • Back
    Body Style
  • Back
    Exterior Color
  • Back
    Interior Color
  • Back
    Drivetrain
  • Back
    Transmission
  • Back
    Cylinders
  • Back
    Photos
  • Back
    Fuel
  • Back
    Door Count
  • Back
    Dealer Ratings
  • Back
    Listing Date
  • Back
    Seller Type
  • Back
    Keywords
New Search