Jaguar Land Rover Porsche Volvo Cars of Greenville

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

3.9
(497 reviews)
Visit Jaguar Land Rover Porsche Volvo Cars of Greenville
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
Service hours: 8:00am to 2:00pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–6:00pm 9:00am–7:00pm
Tuesday 7:30am–6:00pm 9:00am–7:00pm
Wednesday 7:30am–6:00pm 9:00am–7:00pm
Thursday 7:30am–6:00pm 9:00am–7:00pm
Friday 7:30am–6:00pm 9:00am–7:00pm
Saturday 8:00am–2:00pm 9:00am–6:00pm
Sunday Closed Closed
New (866) 748-9321 (866) 748-9321
Used (866) 725-1783 (866) 725-1783
Service (866) 766-5751 (866) 766-5751

Inventory

See all 151 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since February 2012.
Greenville Volvo Land Rover Jaguar and Porsche proudly serving South Carolina and clients throughout the U.S. With four luxury brands and hundreds of quality pre-owned vehicles in one location Greenville Luxury streamlines the buying process while delivering outstanding customer service.
Greenville Volvo Land Rover Jaguar and Porsche Four Luxury Brands & Hundreds of Pre-Owned at One Location

Service center

Phone number (866) 766-5751

Service hours

Monday
7:30am–6:00pm
Tuesday
7:30am–6:00pm
Wednesday
7:30am–6:00pm
Thursday
7:30am–6:00pm
Friday
7:30am–6:00pm
Saturday
8:00am–2:00pm
Sunday
Closed

Reviews

3.9
(497 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

First time buying online and they made the experience

First time buying online and they made the experience super easy even though we had a million questions.

1.0

recently inquired about an aston martin advertised on

recently inquired about an aston martin advertised on line was quickly contacted by nafe abl ali by email , i responde with a few questions about a repair being done and also why the price was higher than most 2010's on the market . My answer ? crickets , completely ghosted . If they wont answer legit questions before a sale i can only imagine what it would be like getting service done if i had a complaint !

2.0

Service staffing issues

Service is polite but they don’t have proper staffing. Leased a Volvo but an oil change needs to be scheduled 3 weeks out and takes over 3 hours. I could not lease from here because I don’t have that much time to dedicate

Dealer response

William, We thank you for sharing your review with our team. I regret to hear that you chose not to lease from us due to lengthy delays in servicing a vehicle. I would be happy to discuss this with you further, if you would please reach out to me at your convenience. Matt Woolsey, General Manager, 864-754-0934

5.0

Dennis Filchak is an excellent SA, worked with me for the...

Dennis Filchak is an excellent SA, worked with me for the several months it took to order a GT4, from allocation to delivery. No BS, straight shooter, did what he said. Plan to be a return customer.

4.0

Bought a used Lexus told the rear bumper had been tapped...

Bought a used Lexus told the rear bumper had been tapped was the only damage, turned out entire top and driver side had been painted and looked terrible. Lee the salesman was much less than honest during the entire transaction, in my opinion, Fimally got to the GM of the dealership, He reversed the deal100%, which was all that was asked in the first place. Look over any used car in detail prior to buying here. In the bright sunlight. Watch out!

1.0

I purchased a 2013 Evoque from Landrover Greenville and...

I purchased a 2013 Evoque from Landrover Greenville and starting in 2015 I had 3x to take my car back for supposedly a bad batch of bulbs and was treated very unkindly multiple times. Once told they didn't have me in the system and once was told I and to pick up the lights from service? Then 9/2021 my car turbo broke down in VA. I ahd it looked at in VA and was told by a mechanice from DC that it needed turbo repair for 2800.00 Instead we contacted LR of Gvlle and told me to have car towed back to Gvlle 750$ that cost then on 9/21 was emailed confirmation from LR of Gvlle that they were expecting my car. On 9/23 was told by LR they didn't have this order in their system then an hour later finally accepted?? Then later that day was told it would be 9K for the repair? I could have had it fixed in DC but LR Gvlle told me they could fix it. Then after speaking with Don Ledbetter at LR was told they could only give my 6500 for my care was work 13K minus 2800 repair should have gotten more. Then on 10/2 went to LR Gvlle was told only 1300 and they showed me the wrong person personal info and had me mixed up with another person and I could see that other persons personal info. Later said would issue check Mon and overnite me the 6500. Then that following Tues told they forgot my DL copy so I emailed it and again was to be overnited a check instead I had to drive 45 mins up to Gvlle to get my check and then had to wait while Don saw me never acknowledged me talked with 2 other people then gave me a check. Then the following week I had to wait for over an hour to get a bill of sale faxed to the county to get part of my 2021 taxes back on my car. This was very UNPROFESSIONAL with the way I was treated MANY times and should have gotten at least 4K more for my car. Instead now I have to find another car and am out 750 for the tow plus 300 for rental car and all the aggravation. A Luxury dealership?? They are not. I expect at least to get 2500 more from LR now. BAD CAR DEALER LR Consumer’s Desired Resolution: 2500 at least in a check from Landrover overnighted to me for all the rude behavior and the fact that I could ahve had my car fixed in DC for 2800 now without a car treated badly and only got 6500...wow what else to say about Landrover of Greenville and Don Ledbetter.

1.0

Cant get anyone to call me back .

Been by this dealer several times to get a part . That was weeks ago and still do not have the part and cant get anyone to return my calls . Needed service work done on my Porsche . Have called 4 times and cant get anyone to return my calls . I am really tired of talking to answering machines . Seems to me they don't want my business . I found another place that did want my business and I will use them for any future service business . Don't waist your time with This dealership . They for sure make you feel they don't want to waist their time with you .

Dealer response

Fred, We thank you for taking the time to leave your review. We strive to provide exceptional customer service, therefore I do apologize for the lack of communication that occurred on our behalf and that you have lost faith in us. I would like the opportunity to earn your business back. Please reach out to me at your convenience. Matt Woolsey, General Manager, 864-754-0934

5.0

Great experience with the Sales team Micah, Matt, Amael,...

Great experience with the Sales team Micah, Matt, Amael, and Caitlin were nothing short of amazing very professional. My wife got the car she wanted at a price I was good with and a better rate than we expected. Highly recommend you go see this crew for your next car!!

5.0

Sobhi had his work cut out for a client like myself. I...

Sobhi had his work cut out for a client like myself. I wanted what I wanted for a price I wanted to pay and he did it! He was patient, kind and went out of his way to make sure I was happy with my purchase. I will definitely be coming back to see Sobhi and will be recommending him to anyone I know who wants to purchase a Land River.

Dealer response

Hi, we are delighted to see this rating! Have a great day!

5.0

Sohbi is a wonderful salesman! He truly understands his...

Sohbi is a wonderful salesman! He truly understands his customers and his products. He was so helpful! He made the entire process a pleasurable experience! We love our new land rover!

Dealer response

Hello Traebanks, thank you for taking the time to post your rating. Your review is very important to us, and we are really pleased that you had a positive customer experience with us. Kind regards!

See all 497 reviews