Center Motors

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(19 reviews)
Visit Center Motors
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–6:00pm
Friday 9:00am–5:00pm
Saturday 9:00am–4:00pm
Sunday Closed
(860) 288-5995 (860) 288-5995

Inventory

See all 8 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since August 2022.
Center Motors Inc. is family owned and operated and has been in business for over 29 years. We specialize in diesel trucks and carry a great selection of pre-owned trucks SUV's vans and diesel trucks. We'll gladly help you find finance and purchase your next vehicle. Please call or visit today!
Everyone Drives a Used Car

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(19 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Don't bother with a Deposit - means nothing!

If you are in the market for a dealer that will take a deposit on a truck and then sell it out from under you (while you are waiting for your commercial loan to be approved) - then this is the dealership for you!! We were in communication with them to let them know that the bank was processing it and they still sold it. Good LUCK!!!

Dealer response

Jessica, Your husband sent me an email on my F-550 dump truck and I responded on Dec 6th letting him know the truck was available. After sending him additional photos and videos of the truck we came to an agreement on price and I sent him a purchase agreement to take to his bank on Dec 9th. A $500 deposit was taken at that time. I was told he would have an answer on Monday Dec 13th. I called him Tuesday Dec 14th and he told me he would have the money Wednesday, Thursday or Friday. I called on Thursday and left him a message as he didn't answer my phone call. I also sent him an email which you responded to late Friday afternoon. I called again Friday Dec 17th and he said he had to send the "paper" to the bank and will have an answer Monday. This is a highly sought after truck which generates a lot of activity from the internet multiple times a day. Since I was holding this truck for him, I turned a lot of customers away from this truck, including repeat buyers and referrals. Seeing how you are 2 hours away I'm sure you know these trucks are not found on every street corner. I am trying to run a business here, just like you are. I never sell a truck that is under deposit without notifying the customer that it is time for me to forward. Did I sell this truck to someone else? Yes, I did and your husband knows exactly why I did. Deposit will be refunded as deposits have always been refundable in my 27 years in this position. Sorry for any inconvenience

5.0

Best truck eva long island brian

Art is a great guy .love my dodge .I couldn't find a better truck .and he fully serviced it before I picked up truck. Always recommend..long island brian

5.0

I've bought 3 vehicles from here..

Had a great experience buying: 1 car and 2 trucks from here..(3 separate times, years apart) They were quick to take care of any issues with the vehicles , and always polite.. I would definitely buy another vehicle from Art and Dan..

1.0

Not true

Art, you are clearly wrong. "I" did not crash my vehicle into anyone, someone used my vehicle and had an accident while driving it. There was no police vehicle involved in the accident, so clearly you are talking out of your xxx. I came to get my vehicle within hours of the accident. The extra charge for a days storage was thievery. Again are you able to sleep at night? BTW! I am planning on retiring very soon and am planning on buying a large pick up truck to tow a camper and see the country. You can be very sure I will not buy it from garbage like you! ( yea Art, I got that voice mail you left for me!)

5.0

Fantastic People

I recently bought a vehicle from them and I can honestly say it was the most pleasant car buying experience I've ever had. Responsive, friendly, and professional. I highly recommend.

5.0

Towed my car

On Friday, 4/26, I had serious car problems on I-84, far from home. My roadside assistance company sent Greg from Center Motors Inc to tow my car, and pick me up. Not only was he kind and courteous, but he even went the extra mile to drop me off at a hotel I was able to make a last minute reservation at. The next morning, he even towed my car to Volkswagen, free of charge. A service! Thanks!

1.0

Customer

CROOKS. Brought vehicle for repair. Spent weeks there, they told me they were looking at it when it hadn’t even been moved. Then tell me didn’t find problem but bill is $500. Then I get there and the bill is not 500 but 600. Should be shut down!

Dealer response

Terry, Our records do not indicate a 'Terry' coming here for service. I believe you are leaving a review for the wrong company. First, if you were my customer and left your car for service and we found nothing wrong with it, the bill would be $0. Secondly, we would have a diagnosis for you within the first 24 hours. Please call me ASAP. 860-649-4304 Thank you, Art

1.0

Horrible Service !!! Stay Away Thieves!!

I brought a truck in for repairs and for a diagnostic. They had my truck for more than ten days the mechanic Greg said he will call me back with the problem and never did. I called multiple times and he was never there. I got tired of the run around and go to pick up the truck charges me $400 dollars and never found the problem. The worst customer service experience ever !! Stay away !!

1.0

Never use this business! Thieves!

They towed my vehicle from an accident, it was at their place for under 6 hours when I had it removed! They charged me $26.00 for storage!!!!! Storage! I was sure to ask them if they slept at night!

Dealer response

Dear Really unhappy from Coventry, if you didn't smash your vehicle into a police officers vehicle we never would have had to tow your vehicle. Towing guide lines are set by the State of Connecticut. Storage fee is $26 per day, no exceptions. You are a Man, please stop your whining, you sound like a little xxxxx. Art

4.6

great service

Art and they employees at this dealership made me feel at home the entire buying process. They work with you over every detail to be sure the customer is always taken care of

See all 19 reviews