Reviews

5.0 out of 5 5.0
10 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    November 30, 2016

    Bought a Honda last summer. It still runs great & everything works on it. Shawn the salesman was honest about new transmission. My payment plan was low... interest also

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks so much for your positive review! We appreciate your business! Please let us know how we can assist in the future.

  • 4.0 out of 5
    May 11, 2016

    Overall, our buying experience was very quick. They were honest about the condition of the vehicle, willing to work with us regarding the repais and were... bery fair about the price! If you are looking for a good used vehicle, these guys are great!!

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thanks so much for your positive review! We appreciate your business! Please let us know how we can assist in the future.

  • February 4, 2013

    A couple of weeks ago, I bought a Ford Contour from Centarl Autos. The salesman was great and very honest. The price was right. However, I have had to... turn the car in twice to get the heater fixed. They keep saying they will either fix it or get me anothe car. I'm trusting their integrity to do just that. I have a large family and many of them buy cars there also. The only other thing wrong is that they sold me the car and the glove box doesn't close. I will let you know how all this pans out. Stay tuned!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    4.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    February 5, 2013

    I had just bought a Ford Contour from the salesman, Jared Greene.But it turned out Central Autos could not fix the heater on the car. So, as promised Jared... put me into a different, much better car and my payments were only @21.00 more a month. Jared was fair with me and I am very pleased with his honesty. I highly recommend Central Autos to anyone who needs a car and wants good service, honest dealings and a company worth telling others about. I am very well pleased. All turned out well!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 27, 2012

    Went in and looked at a truck (the same truck I ended up buying 2 weeks later) and had a good initial experience. However, the first salesman I was working... with completely dropped the ball after my first visit and wouldn't even return my phone calls afterwards. He was apparently trying to find me a better loan than what my current credit union was offering. My only guess is that he couldn't find anything better and assumed I either wouldn't be able to purchase the truck, or that it was too much work for him to try so he never called me back. Regardless, I returned 2 weeks later, test drove the truck again, and decided I wanted it. Unfortunately for the first salesman, I had no interest in working with him anymore, and he was quite upset when I told him that. With that being said, this was my only problem with the dealership. I then worked with Jared (who I believe is the dealership owner) and everything was perfect! My credit union wouldn't up the amount of my loan so Jared gave me 3 weeks to come up with the additional $250 that I owed... but let me take the truck anyway. These guys rock, and now I have a vehicle that I absolutely love, for a price that didn't kill me! Thank you Jared for being the exception to the rule when it comes to used car salesmen. I will definitely do business with these guys again and recommend anyone to take a drive to Castle Rock. You will not be disappointed... unless you get the 1 bad egg of the group.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    October 30, 2012

    I purchased a VW Passat that I love even though I've already spent almost $800. on repairs. I'm expecting this dealership to honor the $1000. agreement... they gave me for repairs as I still have to have the transmission checked out. I drove it home and it's been in the shop all but 2 days since. I liked all the people there, and I will let you all know how this turns out.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 3 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hey Janni, thanks for your review. I got your package in the mail today. I forward it on to our service manager that will take a look at it. Sorry ...to hear you had to spend an additional $800 after you bought it. The $1000 agreement you are referring to is actually a warranty with a separate service company. If you want I can get you their phone #. Hopefully we can get this all resolved quickly for you and have you refer us to your friends! Thanks again for spending time with us and for your purchase! Jared

  • 5.0 out of 5
    May 26, 2012

    I recently bought a used vehicle from Central Autos and I could not be happier. The description listing the vehicle was accurate, the buying process was... simple, the dealer was accomodating, and gave me an extremely fair value on my trade. I reluctantly drove around 500 miles to get to the dealership, but once I walked in the door, it was well worth twice the distance and would do it again! Even placing several phone calls to the dealership beforehand was met with kindness! Thank you Jared and Daniel!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    3 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    March 15, 2012

    Called about a used Land Rover they had listed on the web. Asked a few questions and inquired if I could swing by in 20 to come look at it. They said sure... so I drove the 20 miles to find out they didn't have the car? The county borrowed it to go test the emissions test centers to make sure they're doing their job? I raise the BS flag.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    4 people out of 7 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    February 11, 2012

    I have not completed my purchase yet. Over all they are doing good. The only fault is that when I call and leave a message for the person I am working... with to call me. He does not get the message and of course he doesn't call me. I am sure this will change.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    1 people out of 3 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 30, 2011

    My son is on a fly fishing trip from Ft. Worth and hit a deer and totaled his jeep. He found Central Motors after the insurance company settled; they were... extremely cordial,fair and made him a great deal. Tommy is now on his way to the maountains to do what he has waited to do for so long, "Fly Fish"! Thank you for helping my son..."Central Motors"!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    4 people out of 5 found this review helpful. Did you?