Seeger Toyota of St. Robert

Contact seller

Select a Salesperson (optional)

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.9
(911 reviews)
Visit Seeger Toyota of St. Robert
Sales hours:
Service hours:
View all hours
Service Sales
Monday 8:00am–5:00pm 9:00am–6:00pm
Tuesday 8:00am–5:00pm 9:00am–6:00pm
Wednesday 8:00am–5:00pm 9:00am–6:00pm
Thursday 8:00am–5:00pm 9:00am–6:00pm
Friday 8:00am–5:00pm 9:00am–6:00pm
Saturday 8:00am–4:00pm 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (573) 586-4125 (573) 586-4125
Used (573) 232-1692 (573) 232-1692
Service (573) 232-1338 (573) 232-1338

Inventory

See all 73 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2015.
Seeger Toyota of St. Robert has a large selection of New Used or Certified Used Toyota vehicles like the CamryCorolla Rav4and 4Runner. We service St Robert Waynesville Ft Leonard Wood Dixon Rolla St James Richland Lebanon and the surrounding communities. If you are looking to purchase finance lease or service a new certified pre-ownedor pre-owned vehicle you have come to the right place. This state-of-the-art facility is located in St. Robert MO and their highly experienced staff is ready to take care of your Toyota needs.
Come Out and See Us! Seeger Toyota Of St Robert the Fun Place!

Service center

Phone number (573) 232-1338

Service hours

Monday
8:00am–5:00pm
Tuesday
8:00am–5:00pm
Wednesday
8:00am–5:00pm
Thursday
8:00am–5:00pm
Friday
8:00am–5:00pm
Saturday
8:00am–4:00pm
Sunday
Closed

Meet our employees

View all 12 employees View less employees

Reviews

4.9
(911 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews. Includes reviews of Seeger Toyota of St. Robert from DealerRater.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Chuck Rodgers is definitely the main person of sales at

Chuck Rodgers is definitely the main person of sales at Seeger! Sold two cars and gave me fair prices for the two and then I came back two days later to pick up a GR86 since his service was top notch. Thanks Chuck and definitely will be buying more cars from you!

5.0

Chuck did an amazing job as a salesman.

Chuck did an amazing job as a salesman. He was able to make the process completely smooth and provided excellent communication. This was the easiest car buying experience I had and a fun one as well. Chuck has a great personality and goes above and beyond for his clients to make sure they are 100% satisfied. I’m more than happy with my experience with Chuck Rogers. If you’re looking to buy or sell… talk to my man Chuck.

5.0

Dealt with them for since the 80's, never a problem.

Dealt with them for since the 80's, never a problem. Jackie Brothers was excellent to work with, thank you.

Dealer response

We couldn’t be happier that Jackie provided you with a great car buying experience. She is a real asset, and we are lucky to have her on the Seeger Toyota Of St. Robert team. We hope you are enjoying your new vehicle, please come back to visit anytime!

5.0

Love it!

Love it! Thank you! I would recommend all my friends buy their vehicles there! Thanks

Dealer response

We are happy to hear that you got exactly what you wanted out of your car-buying experience with us at Seeger Toyota Of St. Robert. We wish you safe travels in your new Toyota Tundra and look forward to seeing you again soon!

5.0

Jackie has gone above and beyond to help us get out of

Jackie has gone above and beyond to help us get out of horrible situation with a vehicle into a problem free car

Dealer response

We couldn’t be happier that Jackie provided you with a great car buying experience. She is a real asset, and we are lucky to have her on the Seeger team. We hope you are enjoying your new Camry, please come back to visit anytime!

5.0

If we could give Jackie a 10 star review, we would!

If we could give Jackie a 10 star review, we would! We were wanting a 2023 4Runner, and she made it happen. The process was super easy and she kept us updated through the whole thing. Thank you Jackie! Jordan was also great with the financing! That process took 1/2 the time of other dealerships we’ve had experience with.

Dealer response

We would like to thank you for your recommendations and this fantastic review. Our team of professionals is dedicated to providing you and everyone else who visits Seeger Toyota with only the best there is to offer. It’s so lovely to hear that Jackie and Jordan helped to make your experience such a positive one. Enjoy your new Toyota 4Runner!

5.0

Jackie is the best of all… cooler than a frozen snowman!

Jackie is the best of all… cooler than a frozen snowman! I will be back!!!

Dealer response

We couldn’t be happier that Jackie provided you with a great car buying experience. She is a real asset, and we are lucky to have her on the Seeger Toyota team. We hope you are enjoying your new vehicle, please come back to visit anytime!

5.0

This is the third vehicle that I’ve bought from Seeger.

This is the third vehicle that I’ve bought from Seeger. From sales to service to finance, everyone is amazing. I keep going back to them because they have excellent customer service and they aren’t pushy. I’ve always seen Chuck in there anytime I’m waiting to get my oil changed, and he has always been super nice and friendly to me. That’s why i chose him this time to help me purchase a van. I’m very happy with my new mom ride.

Dealer response

We couldn’t be happier that Chuck provided you with a great car buying experience. He is a real asset, and we are lucky to have him on the Seeger team. We hope you are enjoying your new Toyota Sienna, please come back to visit anytime!

1.0

Warning St. Robert Missouri Toyota.

Don’tusestroberttoyota I took my truck in last week to have it checked over and a tire sensor changed, not a scratch on it inside or out, I just bought it, owned less than two weeks. Did a full walk around before I walked in with my keys. After several days past when we were told it would be done, we were told it was ready. Upon arrival the person working the service desk, walked out on us. We found someone willing to help get us the keys and paperwork. Finally after a whole lot of drama and excuses we were able to get what we were supposed to in order to leave. I went to get in my truck and noticed the mint condition driver door panel looked as if someone took there keys to it and the seat had oil and dirt like someone had been climbing in and out after being underneath on the shop floor. Red mud on tires I was told came from the shop door. I have low jack, according to my low jack this truck did more than travel in and out of the shop. The passenger seat also has oil stains. The dealer offered to fix it and I took them up on the offer, they took the truck in The shop and wiped the seats, still didn’t get it all, I don’t know what the white crusty stuff was on the seats but that they got, when I said the door was still just as bad as it was, the manager standing over my shoulder was nice enough to tell me that they are scratches not dirt and that there is nothing they can do to fix them. I need a new interior door panel and as is, I’m going to have to go to another shop just to get the doors to shut correctly. Plenty of other service centers and dealers around, don’t let them do to you what they have done to us. I feel that if your going to use this dealer for anything that you should think twice and make sure you get full photo documentation before letting them near it.

Dealer response

Thank you for the candid feedback on your experience with my staff at Seeger Toyota Of St. Robert. I sincerely apologize for the level of service you received. I realize we are not perfect, and feedback like you have provided is one of the only ways we can improve. I have already set up a meeting with the involved parties to review your experience with them, and see how we can prevent this from happening in the future. I apologize that you had an unpleasant experience. Thank you for taking the time to provide us with this feedback. The frustration you encountered due to the service department is understandable and your experience is unacceptable. We would like to discuss this further with you, please do not hesitate to contact us at your convenience.

1.0

I took my truck in last week to have it checked over and

I took my truck in last week to have it checked over and a tire sensor changed, not a scratch on it inside or out, I just bought it, owned less than two weeks. Did a full walk around before I walked in with my keys. After several days past when we were told it would be done, we were told it was ready. Upon arrival the person working the service desk, walked out on us. We found someone willing to help get us the keys and paperwork. Finally after a whole lot of drama and excuses we were able to get what we were supposed to in order to leave. I went to get in my truck and noticed the mint condition driver door panel looked as if someone took there keys to it and the seat had oil and dirt like someone had been climbing in and out after being underneath on the shop floor. Red mud on tires I was told came from the shop door. I have low jack, according to my low jack this truck did more than travel in and out of the shop. The passenger seat also has oil stains. The dealer offered to fix it and I took them up on the offer, they took the truck I. The shop and wiped the seats, still didn’t get it all, when I said the door was still just as bad as it was, the manager standing over my shoulder was nice enough to tell me that they are scratches not dirt and that there is nothing they can do to fix them. I need a new interior door panel and as is, I’m going to have to go to another shop just to get the doors to shut correctly. I feel that if your going to use this dealer for anything that you should think twice and make sure you get full photo documentation before letting them near it.

Dealer response

Thank you for the candid feedback on your experience with my staff at Seeger Toyota Of St. Robert. I sincerely apologize for the level of service you received. I realize we are not perfect, and feedback like you have provided is one of the only ways we can improve. I have already set up a meeting with the involved parties to review your experience with them, and see how we can prevent this from happening in the future. I apologize that you had an unpleasant experience. Thank you for taking the time to provide us with this feedback. The frustration you encountered due to the service department is understandable and your experience is unacceptable. We would like to discuss this further with you, please do not hesitate to contact us at your convenience.

See all 911 reviews