Garber Automall

3.7 out of 5 3.7

Reviews

3.7 out of 5 3.7
232 lifetime reviews.

Read reviews that mention:

  • 4.0 out of 5
    February 7, 2021

    It was a Long time since buying car from dealership and was pleasantly surprised. I would buy from there again. Thank You Harris and John

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    4.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new car, Kat! It is great to hear our Staff was knowledgeable and pleasant to work with. We hope to see you again!

  • 1.0 out of 5
    December 21, 2020

    I had my Doge Ram serviced on December 16. It was a very cold environment and no one had on mask. While I was sitting in the waiting room I heard the staff... making racist jokes. They stopped when I turned around and looked at them. I called to report it to a supervisor but he never returned my call!!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    3.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • July 3, 2019

    Placed an order and it came in better than expected.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Our entire team works hard to work with your budget and get you the best deal. We're always here with the same great service whenever you need service... or another vehicle! Enjoy your new vehicle and if you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!

  • 1.0 out of 5
    December 17, 2020

    I was working with an online sales man. We worked out a price for the truck. I went by later to finish the purchase and the truck I wanted had been sold... the night before. I left the business unhappy and I am still unhappy.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your visit with us was anything less than satisfactory.... Here at Garber Chevrolet Buick GMC, Inc., we are always looking for ways to improve; we appreciate your input. If you would be willing, we would like to have you contact our manager, Zach Swarthout, at (904) 264-2442 to discuss ways we can better serve you in the future.

  • 5.0 out of 5
    December 3, 2020

    Carlos and the staff were very helpful and made my experience wonderful. I bought a 2018 Ford Raptor. I would definitely purchase a vehicle again with... Carlos.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Congratulations on your new Raptor, David! It is great to hear our Staff was knowledgeable and pleasant to work with. We hope to see you again!

  • 5.0 out of 5
    November 28, 2020

    Mason Kirkham at Garber Ford was very polite, took care of what we were looking for. A very professional gentleman. Will gladly do business with them... anytime.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Friendliness
    5.0 out of 5
    Pricing
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 20, 2020

    Excellent buying experience, would do again. The whole process was mostly done online. The dealership met all my needs and made the buying very easy.

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 4.0 out of 5
    July 12, 2020

    The service I received was excellent, quick, and efficient. I have never had a bad interaction concerning my vehicle. I look forward to continuing our... relationship.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 10, 2020

    Just got my oil change on my F150. I made an appointment and they took the truck right on time. The dealership was spotless and everyone was very nice,... The truck was ready in a very reasonable amount of time. I chatted with the service advisor and was on my way. I got my brakes replaced here last month. I will be coming back! They are just right for me!

    Not Applicable
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Friendliness
    Not Applicable
    Pricing
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    May 9, 2020

    Buying from Garber Jeep in Green Cove Springs was the worst car buying experience we've ever endured. Our time spent with their team was frustrating and... very disappointing to say the least. We knew the exact vehicle we wanted so they didn't even have to spend any time selling us on buying a car from them. All we expected was for them to deliver us a clean vehicle, ensure all paperwork was correct, communicate with us, and keep their word on things they told us they would do. They delivered a dirty vehicle to us twice, paperwork continued to be wrong countless times, and Frank & Moose (Mustafa) would go back on what was told to us on several occasions. It was difficult getting them to explain anything properly (everyone was just the middle man and couldn't answer any of our questions/concerns). All they wanted us to do was not ask any questions and sign the erroneous paperwork. It was also extremely unsettling that once we finally signed all revised contracts they refused to return any of our phone calls about new issues they continued to mess up on. Overall, our dealings with Garber were anything but positive.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Friendliness
    1.0 out of 5
    Pricing
    Does not recommend this dealer
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Garber Auto Mall

    Mrs. Hollenback, We are very sorry to see this review from you. Unfortunately when the vehicle was brought to your home for home-delivery, it was not ...cleaned to your satisfaction. It was not "dirty" by any means. We brought the vehicle back and re-cleaned it again for you. There was an error on the paperwork with the VIN, and that did require us to resign a few of the documents one time. For that inconvenience, we did compensate your car deal with an additional $500 in savings and additional free oil change services. We offered numerous times to take the car back and cancel the deal altogether, but you did not want that to happen. We have never not returned any of your phone calls. All of the phone calls/texts are recorded in our system. Again, I'm sorry that you are so dissatisfied with us. That was never our intention. Good luck to you in the future. We hope your new Jeep Grand Cherokee gives you many years of good service.

View More Reviews