My Auto Inc

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(68 reviews)
Visit My Auto Inc
Sales hours: 9:00am to 6:00pm
View all hours
Sales
Monday 9:00am–6:00pm
Tuesday 9:00am–6:00pm
Wednesday 9:00am–6:00pm
Thursday 9:00am–6:00pm
Friday 9:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–5:00pm
Sunday 12:00pm–5:00pm

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

(631) 498-8497 (631) 498-8497

Inventory

See all 50 vehicles from this dealership.

About our dealership

This seller has been on Cars.com since January 2005.
Welcome to My Auto Inc.. We are a full service New York used car dealer located in Huntington Station serving the towns of Elwood Melville Northport Syosset Dix Hills Plainview Commack Deer Park Jericho Hicksville Kings Park Bethpage and Farmingdale. We take pride in the quality used inventory that we carry that include BMW Chrysler Ford Hyundai Jeep Mazda Mercury MINI Nissan and Toyota.
Great Cars! Great Prices! We Have the Right Car for You! Call us toll free today!

Reviews

Not rated Dealerships need five reviews in the past 24 months before we can display a rating.
(68 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

I had a great experience doing business with Andy ,

I had a great experience doing business with Andy , bought a very clean low mileage jeep for my son , very fair price , Andy is very confident with the cars he sells and speaks to you very firmly and bluntly and with confidence , He tells you as it is and doesn't sweet talk you to buy a car from him , and leaves it up to you if you want to make a purchase , some people might think that he doesn't want to sell cars to them or he is being disrespectful or he doesn't care , but in fact I love his way of running his business , very honest and right to the point. All of his cars are in immaculate condition , and his dealership is impeccable , If you are in the market of buying a used car , give them a shout , you won't be disappointed .

5.0

I had a great experience doing business with Andy ,

I had a great experience doing business with Andy , bought a very clean low mileage jeep for my son , very fair price , Andy is very confident with the cars he sells and speaks to you very firmly and bluntly and with confidence , He tells you as it is and doesn't sweet talk you to buy a car from him , and leaves it up to you if you want to make a purchase , some people might think that he doesn't want to sell cars to them or he is being disrespectful or he doesn't care , but in fact I love his way of running his business , very honest and right to the point. All of his cars are in immaculate condition , and his dealership is impeccable , If you are in the market of buying a used car , give them a shout , you won't be disappointed .

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Absolutely awesome customer service and support.

Absolutely awesome customer service and support. I will always buy my vehicles from ANDY at My Auto Quality Vehicles !

5.0

Absolutely awesome customer service and support.

Absolutely awesome customer service and support. I will always buy my vehicles from ANDY at My Auto Quality Vehicles !

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

Good guy and place to buy second hand car from

First I must apologize to Andy for the first review second I must say he is standing behind the vehicle he sold me yes it does have an antifreeze leak and he will take care of it .I didn't realize that a review was put up on my behalf so yes I would recommend his dealship and I spoke to him yesterday and the car will be on its way to his shop for repair

5.0

Good guy and place to buy second hand car from

First I must apologize to Andy for the first review second I must say he is standing behind the vehicle he sold me yes it does have an antifreeze leak and he will take care of it .I didn't realize that a review was put up on my behalf so yes I would recommend his dealship and I spoke to him yesterday and the car will be on its way to his shop for repair

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
3.0

Buyer beware used cars with no warranties

Bought a used car from them and it has more problems then they disclosed. I understand buyer beware but no warranty and no offer to work with me and fix the problems.

3.0

Buyer beware used cars with no warranties

Bought a used car from them and it has more problems then they disclosed. I understand buyer beware but no warranty and no offer to work with me and fix the problems.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 2.0
  • Buying process 1.0
  • Quality of repair 1.0
  • Overall facilities 1.0
  • Overall experience 3.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
4 people out of 4 found this review helpful. Did you?
Dealer response

You bought a 1999 model car for 2999.00 , Cars that old don't come with warranty , We offer warranty on our newer cars , I know for a fact that car has good engine and transmission , few minor upgrades is expected on a 23 year car. If you want a car in a pristine condition you have to buy a newer car for a lot more money, I saw you drive a brand new mercedes and you can't compare a 1999 car to that. You should of bought a much newer car for your son instead of a 23 year old car and expect it to be brand new , You seem like a cheap a** guy that only spends on himself and not on his own son.

Show full review
1.0

Don’t buy a car here

Bought car in November for 11,700, I’ve spent 7,000 in repairs for 2,000 miles since. Andy is a xxxxxxx who won’t pay for anything. Says he’s an honest businessman, he’s anything but.

1.0

Don’t buy a car here

Bought car in November for 11,700, I’ve spent 7,000 in repairs for 2,000 miles since. Andy is a xxxxxxx who won’t pay for anything. Says he’s an honest businessman, he’s anything but.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process 1.0
  • Quality of repair 1.0
  • Overall facilities 1.0
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

I have no control of what goes wrong with the transmission after 2000 miles , It did't have a problem when I sold it to you. Even though you bought it AS IS , I offered you to bring it here and I will fix it for you with no cost to you.Instead you get it done yourself and slap me with a 7000.00 bill, there is no way rebuilt transmission on a ford explorer should cost that much , Maybe if it was a mercedes is more understandable , Either you got ripped off or you are making a false bill to embezzle money from me. We are in business for 34 years and run a very honest business and have thousands of happy repeat customers , Unfortunately I can't control what goes wrong with a used car in 2000 miles , All I can do is to offer to fix it , which I did and you took a different route . This whole situation sounds very fishy to me , otherwise you would of brought it here and I would of fixed it. I always help my customers in this kind of situation. .

Show full review
5.0

Andy is a true gentleman

Andy is a true gentleman , I bought an explorer from him and after 2 month the transmission started giving me erratic shifts , Warranty was only for 30 days but when I called and let him know without hesitation he offered for me to take it there and get it checked out. Its happened to be what he called solenoid pack. He had it fixed with no charge to me. I also offered some money towards the repair but he didn't accept it. Its been 6 month now everything including the transmission is beautiful , Now that's what I call a true gentleman and honest business man .Thank you Andy for your generosity.

5.0

Andy is a true gentleman

Andy is a true gentleman , I bought an explorer from him and after 2 month the transmission started giving me erratic shifts , Warranty was only for 30 days but when I called and let him know without hesitation he offered for me to take it there and get it checked out. Its happened to be what he called solenoid pack. He had it fixed with no charge to me. I also offered some money towards the repair but he didn't accept it. Its been 6 month now everything including the transmission is beautiful , Now that's what I call a true gentleman and honest business man .Thank you Andy for your generosity.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

grateful customer

Thank you My Auto for selling me the jeep. I am really happy with it. Thank you for financing me with a great rate. I will do business with you guys in the future and will refer family and friends.

5.0

grateful customer

Thank you My Auto for selling me the jeep. I am really happy with it. Thank you for financing me with a great rate. I will do business with you guys in the future and will refer family and friends.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

I am glad you are doing fine with the jeep. My pleasure to do business with a nice guy like yourself.

Show full review
1.0

Very unprofessional owner !!! Rude with nasty language...

Very unprofessional owner !!! Rude with nasty language DON’T GO THERE ! Used profanity and doesn’t RESPECT THE CUSTOMER!!! Horrible! He has a chip on his shoulder like he’s better than everyone! My credit score is 840 and because of his unprofessional behavior I purchased elsewhere!

1.0

Very unprofessional owner !!! Rude with nasty language...

Very unprofessional owner !!! Rude with nasty language DON’T GO THERE ! Used profanity and doesn’t RESPECT THE CUSTOMER!!! Horrible! He has a chip on his shoulder like he’s better than everyone! My credit score is 840 and because of his unprofessional behavior I purchased elsewhere!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

We are in business for 34 years and run a very professional and respectful business , I treat my customer exactly the way they treat me, You must of been a nasty person with a nasty attitude that I refused you as a customer. As I said before here at MY AUTO INC. we choose to only do business with nice and respectful people. I have thousands of nice respectful customers that did repeat business with us over the years and me and my staff bend over backwards for nice respectful people. Don't expect to be treated with respect if you have no respect for us. I don't need your business and I am happy that you took your business elsewhere.

Dealer response

We are in business for 34 years and run a very professional and respectful business , I treat my customer exactly the way they treat me, You must of been a nasty person with a nasty attitude that I refused you as a customer. As I said before here at MY AUTO INC. we choose to only do business with nice and respectful people. I have thousands of nice respectful customers that did repeat business with us over the years and me and my staff bend over backwards for nice respectful people. Don't expect to be treated with respect if you have no respect for us. I don't need your business and I am happy that you took your business elsewhere.

Consumer response

I’m not going to go back and forth with a liar ! I’m a Private Investigator and I know for a fact what you do and how you practice business. The public knows and I’ve spread the word! I purchased elsewhere and I’m glad I did! That’s why you haven’t sold any Jeep’s !

Dealer response

I really don't give a xxxx what you do. My real customers know how I run my business and and they are very happy with me.We sell more jeeps than you can imagine , Most of the jeeps on my lot are sold including the one you were looking at , Don't worry more jeeps are coming . Take your nasty attitude elsewhere.

Consumer response

Lol look who has the nasty mouth and attitude I rest my case! Take your nasty attitude back to your country , we don’t do that here!

Dealer response

I hope everyone reads this and nasty people like you won't come to our dealership as we only welcome nice respectful people here , Since the quality and mileage and prices of our cars sell themselves , we don't need to do business with nasty and disrespectful people I rather sell them to nice respectful people and get a joy out of our relationship that I have with my customers. For us here is not about just selling cars but its about selling cars to nice people and be respected and build a relationship with our customers for years to come.

Dealer response

I have more stake in this country than you ever will

Show full review
5.0

Great Work Andy

just purchased our second jeep from My Auto and am absolutely convinced that this is the place to go for a used car. Many thanks to Andy for his patience in answering all our questions and his cooperation in helping us choose the car for us. He stands by his word and does his utmost to satisfy his customers! Definitely a 5 star experience!

5.0

Great Work Andy

just purchased our second jeep from My Auto and am absolutely convinced that this is the place to go for a used car. Many thanks to Andy for his patience in answering all our questions and his cooperation in helping us choose the car for us. He stands by his word and does his utmost to satisfy his customers! Definitely a 5 star experience!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

used jeep

I bought my Grand Cherokee 2009 with low millage. Clean car. The staffs are friendly and good service. I highly recommend My Auto Inc to you!

5.0

used jeep

I bought my Grand Cherokee 2009 with low millage. Clean car. The staffs are friendly and good service. I highly recommend My Auto Inc to you!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
1 person out of 1 found this review helpful. Did you?
Show full review
See all 68 reviews