Sunset Chevy Buick GMC

4.9 out of 5 4.9

Reviews

4.9 out of 5 4.9
298 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 5.0 out of 5
    July 7, 2019

    I was able to get a quote and buy a car from Sunset in less than a day which was very convenient. What another GMC dealer couldn’t do earlier that day,... this one was faster and easier to deal with. Jeff was great to work with and wasted no time and they all stayed an hour or so after closing to get us the new car we wanted.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 15, 2019

    First: Bought a 2017 Traverse here. Asked for 2 things, Bluetooth and Satellite radio. Took me a week to figure out the radio only allowed you to connect... your phone via bluetooth for phone calls but not music. They told me the radio was nearly impossible to replace and offered me a few hundred dollars as compensation. The satellite radio cuts out every time you pass under the smallest branch, my other vehicles have never had this issue. GM products just seem to be inferior. Second: A few weeks after my purchase my bank debited the entire price of my trade in vehicle (14K) from my bank account as Sunset Chevrolet's payoff check for the vehicle had bounced. They wound up needing to cut me another check directly for the 14K after their bank issues were resolved. Bottom line, don't do business here. They lied up front about the radio and then put me in a very bad position by bouncing their payoff check.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • June 5, 2018

    I have never enjoyed buying a car from a dealership...until now. We needed repairs to my vehicle, but after deciding that a newer vehicle would be a... better option, we moved from service (in which Kristie was informative and exceptional), to sales. We were interested in a used vehicle at first, but after speaking with Ben in sales, we decided to look into new. He was friendly, funny and very relaxed. Everything was explained in a timely manner. During the paperwork portion, the sales manager showed no pressure to purchase offers we declined and the process was smooth and completed in a timely manner. We left with a brand new vehicle. Thanks to Sunsets team for a very unexpected, pleasant car buying experience!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! We hope to see you soon!

  • 5.0 out of 5
    January 3, 2019

    Went for oil change. Was given a $10 discount because it took longer than usual.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 31, 2018

    WAS COMPLETELY SATISFY WITH THE SERVICE I RECEIVE ON MY LAST APPOINTMENT

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 29, 2018

    I arrived on time and service dept. logged me right in. Service rep. said it would take about an hour to service my 2017 Traverse and then escorted me... to the waiting room where the coffee was hot and ready. One hour and fifteen minutes later my car was ready to go, and I went. Would have loved a big old donut with that coffee though. Good Service, Nice People.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    3.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 22, 2018

    Second scheduled service was done in a timely manner. All is well.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Hello, Bob, thank you for your wonderful review! If you have any further questions or concerns about your vehicle, please don't hesitate to reach out!

  • 5.0 out of 5
    December 21, 2018

    Great service! Quick and easy! Friendly and knowledgeable!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 20, 2018

    I'm not sure why a fuel injector would go bad on a 2017 vehicle with only 14600 miles. Hope it's not a sign of things to come. Also wish I had thought... to inquire about a loaner car. I'm glad we have road hazard program as this is the second nail I've picked up.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    December 20, 2018

    The service was quick and friendly. Thanks Sunset Chevy!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews