Kelly BMW

3.9 out of 5 3.9
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 5:30 PM
Service Closed

Kelly BMW Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 8:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 8:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 8:00 PM

Thursday

9:00 AM - 8:00 PM

Friday

9:00 AM - 6:00 PM

Saturday

9:00 AM - 5:30 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

7:30 AM - 6:00 PM

Tuesday

7:30 AM - 6:00 PM

Wednesday

7:30 AM - 6:00 PM

Thursday

7:30 AM - 6:00 PM

Friday

7:30 AM - 6:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since March 2007

You can drive a BMW, or you can drive a KELLY BMW. There really is a difference! We're a local, family-owned dealership with a commitment to providing central Ohio with top notch service in our new car, pre-owned and service departments.

...



Allow our knowledgeable, courteous staff to help you find the BMW of your dreams-new or pre-owned!

Kelly BMW has central Ohio's largest Certified Pre-Owned BMW inventory. And we think you'll see a MAJOR difference in the attention to detail we give each and every pre-owned BMW on our lot. Every Certified Pre-Owned BMW is specially selected, inspected and prepared to exceed your expectations!

"A passion for cars and the people who drive them..."

Service

Oil, Filter Change

$79.95 and up*

Multi-Point Inspection

Complimentary

Car Wash

Complimentary

Brake Replacement

$195 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

3.9 out of 5 3.9
19 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    March 5, 2020

    I have owned BMW's since 1984 and when I moved to Columbus I dealt with MAG. I switched from MAG to Kelly BMW for service and have never been more pleased... with a service dept. Gordon Rhea and the entire service team do everything they can to make the experience a pleasant and positive one. Whatever service is required is explained in detail and typically a loaner car is available. To me, Gordon Rhea is Kelly BMW. He is a great asset to a great company.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 19, 2020

    John Zimmerman in the pre-owned section was very helpful and provided great service as we shop for a vehicle. Very attentive to our needs! Thanks John

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • March 27, 2012

    I was greeted by the sales manager, Eric Robard as all of the regular sales staff were with other clients. He created a very positive first impression... of the dealership. Eric did refer me to an advisor for my next vvisit. My auto advisor, Bill Reifstick was friendly, patient, knowledgeble, and provided necessary details. I took 3 test drives before finalizing my decision. He was never condescending and was alway helpful. I liked the perk of free hand car washes as long as you own the car. While waiting for my car to be cleaned, I spoke with another customer who had been having her car washed regularly since she bought it in 2004. All service techs were extremely polite and helpful.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    January 16, 2020

    Very Disappointed... Brought vehicle in for a leak we had and told them we also had a oil leak. The oil leak they found and replaced several hoses etc.... The original leak we were there for was still going on after we brought the vehicle home. We called service again and dropped car off telling them the original leak was still there. We were told it would be $300 for the inspection again and we called and spoke to the service manager telling him this was not right for the charge when they didnt fix the other issue when it was there. We left vehicle there over the weekend for them to see the leak. They called and told me there was no leak found when after 24 hours of bringing it home it leaks. The manager told me he would split the bill when i went in it was now over $600 they gave me a 600 dollar bill to split and this is not right. 24 hours later the car still leaks heavy.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 21, 2019

    We dropped off our 2013 BMW to be serviced by Kelly BMW at Easton with minor repairs to an oil gasket. This was determined by the diagnostic testing that... was implemented on two different occasions by the Kelly in house repair. Upon receiving the car back on the first day of usage the car began making sounds and alerted us that there was a problem. We pulled over the car, called Kelly BMW and a tow service to bring it back to their shop. After evaluation it was determined that the oil pump had gone out and the engine failed, a known occurrence that can happen after an improper gasket repair. After discussing it with the service manager and sales partner they offered no accountability for the error and made no effort to remedy the problem. Simply saying it wasn't their fault and trying to get us to spend another 13K to repair what should of never happened to the engine on a car that had no previous issues. This shop does not represent BMW values and makes no effort to satisfy client relationships or take any accountability for their service. They represent the new breed of service which has no integrity and simply keeps chasing customer's money for problem solving. I would not recommend them to anyone for any offering from this branch. It is highly unprofessional and they seem to think there are no ramifications for poor service and accountability when making an error as a BMW dealership. We are forced to seek legal guidance to make the case garner the attention that it deserves and regret any association with Kelly BMW.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    4.0 out of 5
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    August 2, 2019

    I recently purchased a certified pre owned 228i coupe from Kelly BMW. My salesman was John, who is amazing. After a lengthy test drive, it only took about... 40 minutes to do all paperwork and be out the door. Lindsay did my financing, who was also exceptional (and financed me for a super low rate through BMW Financial). The dealership is pristine and super relaxed for such a premium brand. I am very satisfied with my overall experience, and would suggest anyone wanting a new or certified pre owned BMW to come here. Top notch all around.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    July 11, 2018

    Been using dealership since 1988, bought 5 cars through Kelly Service outstanding , very reliable, backs their repairs with 2 year guarantee, ancillary... services outstanding, waiting area, beverage and snacks,TV, lifestyle shop, etc

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 28, 2018

    I live an hour away but stopped in and asked the attendant to check my tires as I was loosing air slowly in two and they were low. He showed me I had bubbles... on the side walls, I knew I had hit some terrible potholes this winter so I wasn’t surprised. Besides it was close to time for new tires anyway. They gave me a price that was better than I’ve paid anywhere else so I left my car. I also saw they had a nice deal on a spa detail on their website so I requested that done too. After diagnosing they found I had two bent wheels. I gave them the go ahead. I want to stress that I felt no pressure to have anything additional done, so I asked what they would do if this was their vehicle. In the end I had 4 new tires, straightened wheels, and an alinement done. I was very pleasantly surprised by the cost! When I picked the car up they made me feel like I was taking delivery on a brand new car and it looked brand new! My car has 150,000 miles and it looked and drove like it did when I bought it! This was my first time using them for service and I will definitely be back :)

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 3.0 out of 5
    April 9, 2018

    The dealership associates were pleasant and polite, and the loaner vehicle was much appreciated, but the final bill included a $227 charge for a locksmith... after locking themselves out of my vehicle. I was told that my vehicle "locked itself" and why should the dealership be responsible? FYI...I scheduled the service partially due to the issues with door lock unpredictability. It was not explained to me that I would be responsible for the locksmith fees. Imagine my shock when the fee was actually included in my total repair bill that went over $1000. I would really like to recommend this dealership for BMW purchases and/or repairs, but at this time, I cannot. CJ

    3.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    CJ- Thank you for your kind words concerning our staff; however, per our previous discussion, I am having a bit of difficulty understanding where we w...ent wrong while serving you. Since the event in question (that being, your car's locking mechanism malfunctioning causing the car to lock itself & become inaccessible even when using the key, which was in our possession at the time of the malfunction) occurred while you were here at the dealership with us, I was surprised to see that you felt the steps taken to proceed with the repair were anything but completely transparent. Upon double-checking our records, I noted that your visit to our Service Department on that day was in part due to that exact locking mechanism issue occurring previously, you were also present when the locksmith was called upon to assist, & you signed an estimate containing all associated service fees including the cost of the locksmith's services which were necessary for us to begin performing any repairs on the vehicle whatsoever. If there is some way in which we could have better communicated our intentions to pursue that course of action with you, then I would appreciate it if you would let me know how we might have done so. Please send an email to me at bcarter@kellybmw.com with your preferred means of contact & I will reach out to you right away. I would be very grateful to have the opportunity to earn back your trust & to better understand what occurred that caused you to feel misled in any way. Thank you for your time & feedback. I hope to hear from you soon. Regards, Brian Carter, Service Manager, Kelly BMW

  • 5.0 out of 5
    April 7, 2018

    My experience was first -rate! ! The sales & finance staff answered all my questions, provided documentation of vehicle history and followed-up after... the purchase to be sure all questions were answered. Communication before , during and after the sale were excellent.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews