Atlantic Dodge Chrysler Jeep

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Share 
Sales 8:00 AM - 6:00 PM
Service 8:00 AM - 4:00 PM
Mon 8:00 AM - 7:00 PM
Tue 8:00 AM - 7:00 PM
Wed 8:00 AM - 7:00 PM
Thu 8:00 AM - 7:00 PM
Fri 8:00 AM - 7:00 PM
Sat 8:00 AM - 6:00 PM
Sun Closed
Mon 7:30 AM - 5:30 PM
Tue 7:30 AM - 5:30 PM
Wed 7:30 AM - 5:30 PM
Thu 7:30 AM - 5:30 PM
Fri 7:30 AM - 5:30 PM
Sat 8:00 AM - 4:00 PM
Sun Closed

Inventory

See All In Stock Inventory

Reviews

4.8
89 lifetime reviews.
  • Wonderful buying expereince

    Everyone was very helpful and kind. We could not have asked for better service. I love my new Jeep!

    Dealer Response

    Lauren, we're so glad that Mike Manchester along with Atlantic Dodge Chrysler Jeep Ram could get you riding in the Wrangler of your dreams, and fo...


    Show Full Review

    Everyone was very helpful and kind. We could not have asked for better service. I love my new Jeep!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Lauren, we're so glad that Mike Manchester along with Atlantic Dodge Chrysler Jeep Ram could get you riding in the Wrangler of your dreams, and for your decision to purchase it here. Thank you for your business, and we know that you will enjoy every minute of your driving pleasure, James Kellogg Mgr.


    Hide Full Review
  • Disappointed customer

    My Jeep Patriot broke down in St Augustine 150 miles from home. I had it towed to ADCJ . They told me my battery had died and caused my transmissi...

    Dealer Response

    Greg M, I apologize for your most recent service issue with your vehicle. I reviewed the service file along with the diagnostic sheet from Jeep th...


    Show Full Review

    My Jeep Patriot broke down in St Augustine 150 miles from home. I had it towed to ADCJ . They told me my battery had died and caused my transmission control module to burn up. $700+ Then said I need a new transmission $4000. I said no and took it to a local mechanic in Live Oak that cleared the code and checked it out. Have driven 1600 miles, no problem!!!

    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Greg M, I apologize for your most recent service issue with your vehicle. I reviewed the service file along with the diagnostic sheet from Jeep that showed an active P1729 code after replacement of the defective transmission module. If this code appears it states to replace a 'major component' inside the transmission. With 123,000 miles on the vehicle it is more cost effective to replace the entire transmission with two options, a new unit or a Jeep remanufactured unit for $3066. If the code has been 'cleared" it will be a matter of time before the code is reset & your check engine light will come back on & eventually it will cause failure to the transmission. Sincerely, Mike Lowe Dealer Pricipal 904-494-2317


    Hide Full Review
  • Pleasant Used Car Buying Experience

    Pleasant buying experience. Took some time to iron out the small details but was worth the time spent to find the perfect car for my son. I woul...

    Dealer Response

    Thank you for hanging in there with us, while we worked out the small details. We appreciate your business, and know that your son will enjoy his ...


    Show Full Review

    Pleasant buying experience. Took some time to iron out the small details but was worth the time spent to find the perfect car for my son. I would consider doing business there again!

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for hanging in there with us, while we worked out the small details. We appreciate your business, and know that your son will enjoy his new vehicle, James Kellogg Mgr.


    Hide Full Review
Read All Reviews

Service & Repair

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since April 2012

Atlantic Dodge Chrysler Jeep Ram is a locally owned & operated Five Star Dealership that has been serving the community for over 42 years. Please review our extensive inventory of Chrysler Dodge Jeep cars, Ram trucks, and SUV's, including the Chrysler 300, Dodge Charger, Ram Pickup, and Jeep Wrangler. We work hard to get you into the vehicle you have always wanted. If we don't have what you are looking for we can have it within 24 hours. That new Chrysler Dodge Jeep Ram is waiting for you, and we work with a vast array of lending sources to make sure you will get the most complete and comprehensive financial package available.

"Florida's New price leader. We make buying a vehicle "QUICK AND EASY" here at Atlanic !"