Randall Motors

4.8 out of 5 4.8

Reviews

4.8 out of 5 4.8
81 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.
  • 5.0 out of 5
    August 21, 2020

    Mr Daniel Selbera was an excellent salesman and everyone at the dealership were very friendly offered refreshment while waiting for our deal to close would... recommend everyone to buy Cadillac from Mr Selbera thank you Mrs Castro

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We cannot thank you enough for your wonderful review of Randall Motors and for your referrals and recommendation! It was a pleasure to assist you and ...please let us know when we can do so again! Best, Fabian Salazar, fabian@randallmotors.com

  • 5.0 out of 5
    July 29, 2020

    Ramona took excellent care of out buying experience. The process was simple but Ramona was very down to earth. The entire process was not high pressure,... but very simple and easy. Would recommend Randall Motors to anyone desiring a pleasant car buying experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    We appreciate you for letting others know about your experience! If you ever need anything in the future, please don't hesitate to let us know. Take c...are! Best, Fabian Salazar, fabian@randallmotors.com

  • December 22, 2015

    Everybody went above and beyond my expectations. Excellent service!! I thank everyone that worked so hard. I wouldn't take my car anywhere else. 10 stars!!... Sandra Jones

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    August 29, 2019

    The repair part was $28.00 and took them an hr to put on, wanted $950.00 to put it on!!! Finally reduced down to $575.00. Called another dealer, part was... $16.61 labor was $135.00. What a ripoff!!!!didn’t tell me labor cost in advance!

    1.0 out of 5
    Customer Service
    3.0 out of 5
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    2.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Peggy, We do apologize and thank you for bringing this to our attention. We did make an error in computing the repair hours. We promptly refunded t...he difference. We appreciate your business. Sincerely, George Randall

  • 5.0 out of 5
    June 22, 2019

    I purchased an Escalade today and our salesman Jesse Gonzalez is a top notch salesman. 5 stars most definitely. He is courteous, helpful, patient and... explained things so well. I will definitely buy from Randall motors.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    June 19, 2019

    Great people, great service. Will recommend. Enjoyed using the new Cadillac as a loaner. All repairs done correctly and fast. My car was clean and I’m... happy

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    November 2, 2018

    After waiting two weeks of my car sitting on their lot not being touched I picked it up myself to do the repairs. Because my car was under warranty it... was not made a priority. Very disappointed Jim Bass sent me to Randall motors.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I apologize for the delay in getting your vehicle in and worked on. We are running behind in work because we had one technician on vacation and anothe...r that was out sick for a few days. another reason for the delay was when we called in to your service contract company, they told us that the repair had to go back to the selling dealer. We contacted your dealership and they had to contact your service contract company and have them approve us to work on your vehicle. Once all that took place we called in the claim and got approval to proceed with the repairs. we had your vehicle next in line to be brought back into the shop to be worked on when you decided to pick up your vehicle. Again I apologize for the delays on our behalf.

  • 5.0 out of 5
    July 14, 2018

    We bought a used car and half way home decided we liked another car better they let us come back and get exactly the car we wanted with no hassle at all... Thank you

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 15, 2017

    Quick and reliable service is a must in my busy schedule and Randall Motors gets that done every time. Thank you so much!!!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 13, 2017

    Appreciate the phone call from the service dept and setting up an appointment for me. Completed in less than 30 minutes.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews