Wagner Cadillac

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Statement. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Statement

4.4
(25 reviews)
Visit Wagner Cadillac
Sales hours: 8:00am to 6:00pm
Service hours: 7:30am to 5:30pm
View all hours
Service Sales
Monday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Tuesday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Wednesday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Thursday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Friday 7:30am–5:30pm 8:00am–6:00pm
Saturday Closed 9:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
New (903) 638-2644 (903) 638-2644
Used (903) 638-2647 (903) 638-2647
Service (903) 251-1564 (903) 251-1564

Inventory

See all 125 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since July 2010.
We are the only exclusive Cadillac dealer in East Texas. As your Smith County Cadillac dealer we strive to provide you with the very best selection of new & used vehicles. Wagner Cadillac has the largest Cadillac inventory in the Tyler area and from this website you can browse our vast selection of new Cadillac and Certified Pre-Owned Cadillac vehicles. Wagner Cadillac has an outstanding reputation because we put our customers first.
Cadillac makes the car...Wagner makes the difference!

Service center

Phone number (903) 251-1564

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
Closed
Sunday
Closed

Reviews

4.4
(25 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
5.0

Made it right.

I made a previous review. When Aaron found out about our rental car bill, he made it right, reimbursed us promptly. So, disregard my previous review.

Dealer response

Thank you for the updated review. We regret the inconvenience and are glad for the chance to rectify the situation. Again, thanks and we look forward to seeing you in the future. ~ Wagner Cadillac

1.2

Took our srx in early January for collision-damaged...

Took our srx in early January for collision-damaged rear-end. Just got it back YESTERDAY. One excuse after another, week after week, month after month. Insurance only pays for the rental for a month, so we were left with around $2000 or more rental fees. No help from Wagner. No offer to farm it out. No offer to help with the rental, or give us a loaner. NADA. Don't get me wrong, no one was rude. Just not terribly helpful, or sympathetic to the hardship being caused by them setting on our car for 3 MONTHS!

5.0

I’d like to take this time to say a special thanks for...

I’d like to take this time to say a special thanks for Misty my sales person and to Wagner Cadillac. First off the 2021 Cadillac Escalade is a highly sought out vehicle and I would compare this to the Playstation 5 as you would have to line out 24hrs outside to get one. But like myself I did not pre order my Escalade therefore I had to call 27 Dealership around the world looking for one and when I called Wagner and spoke to Misty. Let me tell you her customer service skills and approach to customer far exceeded my expectations. I say that after calling 27 dealership and speaking to so many different sales person they all sound worn out and a bit irritated but after explaining everything I wanted to Misty. She took the time to just listen to what I was looking for and THANK YOU GOD!!!!! She said she has one that a customer backed out on so I can have that one. I waited about a month for the vehicle to be made and all that time she had an open communication and answered all my nagging text about the vehicle. Mind you, I drove 188 miles from Houston to Tyler, TX which was all worth it. Not even all my Cadillac dealers in Houston can compete with customer service. She gave a new meaning to customer satisfaction. I say the same for the entire Wagner Cadillac Family as I walked in you can tell their not there just to sell a car one time. Their goal was to build a relationship which they’ve one cause after my CTS-V lease is up I will be coming back. Thank you again Misty for everything and I’m very happy with my truck.

5.0

Brand New 2021 Cadillac Escalade Sport

I’d like to take this time to say a special thanks for Misty my sales person and to Wagner Cadillac. First off the 2021 Cadillac Escalade is a highly sought out vehicle and I would compare this to the Playstation 5 as you would have to line out 24hrs outside to get one. But like myself I did not pre order my Escalade therefore I had to call 27 Dealership around the world looking for one and when I called Wagner and spoke to Misty. Let me tell you her customer service skills and approach to customer far exceeded my expectations. I say that after calling 27 dealership and speaking to so many different sales person they all sound worn out and a bit irritated but after explaining everything I wanted to Misty. She took the time to just listen to what I was looking for and THANK YOU GOD!!!!! She said she has one that a customer backed out on so I can have that one. I waited about a month for the vehicle to be made and all that time she had an open communication and answered all my nagging text about the vehicle. Mind you, I drove 188 miles from Houston to Tyler, TX which was all worth it. Not even all my Cadillac dealers in Houston can compete with customer service. She gave a new meaning to customer satisfaction. I say the same for the entire Wagner Cadillac Family as I walked in you can tell their not there just to sell a car one time. Their goal was to build a relationship which they’ve one cause after my CTS-V lease is up I will be coming back. Thank you again Misty for everything and I’m very happy with my truck.

5.0

Excellent Everything!

From start to finish this was by far the best car buying experience I've had! Communication was excellent, the car was exactly as described and there was zero of the dreaded delay and rigamarole that I've encountered at every other dealership I've bought from. Ask for Mike!

4.5

Personable sales person, and staff.

I ended up buying a vehicle from this instead of a local dealership because I liked working with Misti so well. She's very personable and friendly... Someone you could just talk to about anything, really. The delivery guys who delivered my car down to Houston were very nice, and Misti added a little personal touch for my wife as well. I also talked to the finance guy, and he was nice, also.

1.0

THE WORST EXPERIENCE I HAVE EVER HAD!

Bought son first truck, they sold us a truck that needed and entire motor job. Lied to us telling us said it was just the FORD TICK and we let them buy the truck back losing $1200 in the deal. Son is devastated and money wasted.

Dealer response

I apologize for the unfortunate circumstances surrounding your purchase. I assure you, we did not sell you a truck we knew had an engine issue. Wagner Cadillac has a long standing reputation for taking care of our customers and selling vehicles with known issues is not how we do business. Unfortunately, vehicles are mechanical in nature and an internal engine problem cannot always be detected during an inspection. This especially applies to vehicles over 100,000 miles. We offered you two options, both of which I think were reasonable and fair. Option one was to replace the engine with a similar mileage engine and provide a free warranty. Option two was to cancel the transaction and refund all of your money. After consideration, I was told you elected to go with option two and have your money completely refunded. I feel like we did everything we could to rectify the situation by refunding every dollar of your transaction. We were also under the impression you were completely satisfied with this resolution when you agreed to it. Thank you, Scott Jordan

5.0

Proud To Own a Wagner Cadillac!

Hassel free transaction. Knowledgeable staff: sales, finance and service. Excellent communication. Any dealership should strive to emulate how Wagner does business.

Dealer response

Brett, thank you. We work hard on ensuring a seamless transaction. We look forward to serving you for years to come! ~ Tim C

5.0

silvergran

Service Attendant was very helpful and courteous. I have bought cars from Wagner and had cars serviced and repaired at Wagner Cadillac for several years and I have always been satisfied with this dealership.

Dealer response

Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Wagner Cadillac and we hope to see you again soon! -Bryanah

5.0

Cadillac ST5 Purchase Review

Dwayne Klien has been my sales representative for better than 10 years and us in if the most outstanding gentlemen I have yet to meet! He is efficient, honest, exceptional in his customer service approach. He is more like a friend than a sales rep. I drive 200 miles just to trade at Wagner with Dwayne Klein! If you are looking for a Cadillac, I highly recommend him!

Dealer response

Dorothy, thank you for the kind words regarding Dwayne Klein. He is a good man and we are proud of how he represents himself as well as Wagner Cadillac. Again, thank you for making the drive and we look forward to seeing you in the future! ~ Tim C

Read all 25 reviews