Findlay Chevy Buick GMC

4.6
(49 reviews)
Sales hours: 8:00am to 7:00pm
Service hours: 7:00am to 6:00pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:00am–7:00pm 7:00am–6:00pm
Tuesday 8:00am–7:00pm 7:00am–6:00pm
Wednesday 8:00am–7:00pm 7:00am–6:00pm
Thursday 8:00am–7:00pm 7:00am–6:00pm
Friday 8:00am–7:00pm 7:00am–6:00pm
Saturday 9:00am–6:00pm 8:00am–5:00pm
Sunday Closed Closed
(928) 754-3400 (928) 754-3400

Inventory

About our dealership

This seller has been on Cars.com since November 2015.
Findlay Chevrolet Buick GMC is proud to present new and used models for our Kingman and Bullhead City Chevrolet Buick & GMC customers. You can get a quick quote pre-qualify for financing and see current specials and incentives online. Lake Havasu Buick and Chevrolet customers don't hesitate to drop by Findlay Chevrolet Buick GMC and see us in person our staff will be more than happy to help with anything you may need. If you have any questions please contact Findlay Chevrolet Buick GMC near Kingman in Bullhead City AZ. Henderson GMC Buick and Chevrolet shoppers will also find our d
All Roads Lead to Findlay!

Service center

Phone number (928) 754-3400

Service hours

Monday
7:00am–6:00pm
Tuesday
7:00am–6:00pm
Wednesday
7:00am–6:00pm
Thursday
7:00am–6:00pm
Friday
7:00am–6:00pm
Saturday
8:00am–5:00pm
Sunday
Closed

Reviews

4.6
(49 reviews)

A dealership’s rating is calculated by averaging its lifetime reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

Determined to fix this!

The service dept is very rude to women & I have a whole thread of complaints from previous customers. I have spent around $1300.00 there in a month & now my car blows HOT air & still shifts hard. I don’t recommend going into this service dept without a man bc they will just be dismissive to a woman alone! Everything about this place screamed red flag but I thought having a newer car in a new city- this would be the right place to go. My mistake! If my issue isn’t handled properly- I will be calling the BBB & or a lawyer bc I’m done being screwed by this place!

5.0

Service experience

Very satisfactory. Service department is professional. Sales department is very knowledgeable.

5.0

ca2macs@verizon.net

I received excellent service for a wheel alignment with an additional service need that was performed upon request.

Dealer response

Hello, we're happy to hear you had such a positive experience with our team! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!

5.0

Lift kit installed

Lift kit installed. Service writer Sean was great, kept me informed and promptly called upon completion.

Dealer response

Hello, we really appreciate your feedback! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help! Take care!

5.0

Purchase new vehicle

Excellent customer service from start to finish in purchasing new vehicle

Dealer response

Hello, congratulations on your new vehicle! Your satisfaction is important to us, so we want to sincerely thank you for choosing Findlay Motor Company and we hope to see you again soon!

1.0

The Worst

The worst they sold me a used car 6 months ago with a bad transmission i even asked them multiple times if the car was ok because rpm was flunctuating i even took it in to them so they can diagnose and they still told me car was good and i took it to a profession shop and they told me transmission is bad. I still owe a loan on it.Never buy from findlay they will rip you off

Dealer response

Hi, thank you for your feedback. We absolutely strive to provide our customers with an efficient and professional service experience, so we are disappointed to hear that yours was not up to par. Please contact us at (928) 754-3400 to discuss your concerns, as your satisfaction is of utmost importance to us.

5.0

Excellent

Thanks to them we were able to get home from our vacation with our new car.

Dealer response

We're pleased to know we have been able to exceed your expectations and really help you out!

1.7

Angry man

We walked out believing we had purchased a truck for a set monthly payment only to find out a week later that there was no deal. They called us and told us they had a better deal, only to find out the monthly payments would be higher than promised! DO NOT BUY A VEHICLE FROM THESE LIARS AND THIEVES!!!

Dealer response

Good morning Sonny I am sorry you had a bad experience with your purchase it is certainly not our intention to let you down. We are trying to gather information about your purchase to see what we can do to improve the situation but we need to know one of a few things to find you in the system. Buyers full name, VIN, or phone number please reach out to us at findlaymotorcompany@gmail.com or contact us at 928 754 3400 if you do not want to leave that information here.

4.5

They took care of my issue

Well, apparently I cannot edit my previous review, so I want to update this. Alex took care of my issue, and was a pleasure to deal with, as far as getting my key and FOB made. I always thought these reviews, never went anywhere, but they actually do, and Findlay was on top of the situation within a couple of hours of my posting of the other, "not so great" review. So ,in the end, I would recommend this dealership, because they did stand behind their product and service.

Dealer response

Hi, your wonderful feedback and rating mean a lot to us. Thanks again for the recommendation, and have an amazing day!

5.0

Great experience

Raymond was awesome to work with. From first contact on the phone to signing paperwork, he was very professional throughout the entire process. He made sure we got the vehicle we wanted at the price we wanted to pay.

Dealer response

Hi there, thank you so much for your positive comments about Raymond here at Findlay Chevrolet Buick GMC! We hope to be of service to you again in the future! Take care.

Read all 49 reviews