Tim Short Chrysler Dodge Jeep RAM

4.2 out of 5 4.2
Rectangle 48
Sales 9:00 AM - 7:00 PM
Service 8:00 AM - 5:00 PM

Tim Short Chrysler Dodge Jeep RAM Hours

Sales

Monday

9:00 AM - 7:00 PM

Tuesday

9:00 AM - 7:00 PM

Wednesday

9:00 AM - 7:00 PM

Thursday

9:00 AM - 7:00 PM

Friday

9:00 AM - 7:00 PM

Saturday

9:00 AM - 6:00 PM

Sunday

Closed

Service

Monday

8:00 AM - 5:00 PM

Tuesday

8:00 AM - 5:00 PM

Wednesday

8:00 AM - 5:00 PM

Thursday

8:00 AM - 5:00 PM

Friday

8:00 AM - 5:00 PM

Saturday

Closed

Sunday

Closed

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since December 2013

Tim Short Chrysler of Middlesboro in Middlesboro, KY, also serving London, KY and Knoxville, TN is proud to be an automo

...

tive leader in our area. Since opening our doors, Tim Short Chrysler Jeep Dodge Ram of Middlesboro has kept a firm commitment to our customers. We offer a wide selection of vehicles and hope to make the car buying process as quick and hassle free as possible.

"Take the SHORT Drive to Satisfaction"

Service

Tire Rotation

$30 and up*

Wheel Balance

$59 and up*

Oil, Filter Change

$19.99 and up*

RepairPal Certification

  • Warranty - At least a 12,000-mile / 12-month warranty on parts and labor.
  • Price - Fair prices, measured by comparing them to the RepairPal Price Estimator.
  • Technician Quality - Technicians and advisors are properly trained, retained, and certified for quality.
  • Customer Satisfaction - A verified collection of valid online dealer reviews to demonstrate exceptional service quality.

Reviews

4.2 out of 5 4.2
59 lifetime reviews. A dealership's rating is calculated by averaging scores from reviews received in the past 24 months.

Read reviews that mention:

  • 4.0 out of 5
    June 27, 2019

    Rick Whittamore and Dani did very well fit me Little confusion after Driving 4 hours , making a long day, but got it done Feel I got a fair deal and everyone... very nice. Enjoyable and satisfied with experience.

    4.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    3.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a new car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    May 8, 2019

    They transported my vehicle of choice from another dealer within 12 hours of inquiring about a test drive. Fair price and very cheap to add extended warranty.... Overall great experience.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you Dylan for your review and business. We appreciate both Chris Agee GM

  • September 16, 2017

    Wilkie Saylor, Was the sales person we worked with. Not only did he provide excellent service but helped us tremendously. The other staff members that... helped us out were professional and courteous. Not only do I rate the salesperson 5/5 but the entire dealership should be rated 5/5. Although we traveled 145 miles to the dealers lot they have made an impression on us. When we look again for a good reliable vehicle we will depend on the good people at Tim Short Dodge.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for your review we truly appreciate your business! Chris Agee GSM

  • 5.0 out of 5
    May 5, 2019

    Very nice friendly people. But my Jeep was still under warranty and I thought $176.00 was ridiculous to have 4 tires balanced because when I bought it... in 2016 it was vibrating when I pulled off the lot! But I would still buy another one from Jonathan Mills he’s a good guy!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Ralph, we need to get together I had no clue that you were having issues with your Jeep. I'll call you now. Jonathan Mills GSM

  • 5.0 out of 5
    May 1, 2019

    We purchased a 2018 Dodge Journey from Dustin Berry back last year. I wanted a truck so I went back to Dustin cause he took care of us last time. Now I... own a 2007 Dodge Ram 1500 and love it! Thanks Dustin! Best Car salesman ever!

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Thank you for the Kind words and the repeat business. We love ole Dustin too. He's still around so stop in and visit anytime. Chris Agee GM

  • 5.0 out of 5
    April 23, 2019

    Great salesman! He worked hard to make sure we got the vehicle we needed. Very patient and did not push anything on us. We will send others to him.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    April 21, 2019

    Tim Short has always made us feel like they’re there for us Mike Smith and the rest of the team are wonderful and make you feel like you’re worth their... time and they’re really affordable

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
  • 1.0 out of 5
    April 10, 2019

    Buyer Beware! We were told the dealer had accepted our terms and charged a vehicle deposit for a car to our credit card. In response we booked a non-refundable... flight to pick up the car. A few minutes later the dealership attempted to steer us to a different vehicle telling us the vehicle we had 'secured with our deposit' had been sold to someone else by 'mistake' but they could get us a different vehicle for the same price. They claimed our card was not charged despite their prior statements. Although they knew we only booked a non-refundable flight after they told the car was ours, they refused to sell us the car and refused to reimburse our flight costs which were caused by their 'mistake'. We won't be doing business with these folks, they are either incompetent or something more sinister.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    Not Applicable
    Quality of Repair
    Not Applicable
    Overall Facilities
    1.0 out of 5
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    Mr. Agee we have explained to you over and over again that this was an honest mistake. Two customers are on the phone at the same time with 2 differen...t internet sales people and one of the reps took a deposit on the vehicle before you put down your deposit. No one had any way of knowing what the other was doing until after it was done. We apologize again but apparently its on deaf ears. Chris Agee GM

  • 1.0 out of 5
    March 30, 2019

    We took our truck in for 2 recalls and three months later and numerous attempts to reach someone for updates by phone...very bad customer service. After... 3 attempts to pick the truck up with a different reason that is was fixed....but we had to return it each time with the same noise...which turned out to be the transmission ....which was covered under warranty. Then as if this wasn't bad enough , we picked up the truck and went straight to the carwash and found mold all over the door wells and the carpet and seats. We found that under the backseat the compartments were full of rusty water. They apparently left the windows down in the rain. These employees apparently have no respect for anyone's property. We were very disappointed and needless to say very frustrated.

    1.0 out of 5
    Customer Service
    1.0 out of 5
    Quality of Repair
    1.0 out of 5
    Overall Facilities
    Not Applicable
    Buying Process
    Does not recommend this dealer
    Came in for service or repair
    Did not make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
  • 5.0 out of 5
    February 12, 2019

    This was the first time we bought a vehicle in years, we have drove rebuilts for a long time and we decided to get a suv and saw a lot of vehicles with... Tim short stickers on them so we thought we would go to them to begin with while we started our car buying process and we didn’t have to shop anywhere else, Wilkie helped us he was so professional and everyone we spoke to there was so polite and nice definitely want to go back for another vehicle.

    5.0 out of 5
    Customer Service
    5.0 out of 5
    Quality of Repair
    5.0 out of 5
    Overall Facilities
    5.0 out of 5
    Buying Process
    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
View More Reviews