Razzari Chrysler Dodge Jeep RAM

Contact seller

Contact seller

By clicking here, you authorize Cars.com and its sellers/partners to contact you by text/calls which may include marketing and be by autodialer. Calls may be prerecorded. You also agree to our Privacy Notice. Consent is not required to purchase goods/services.

We value your privacy. Cars.com Privacy Notice

3.8
(127 reviews)
Visit Razzari Chrysler Dodge Jeep RAM
Sales hours: 8:30am to 8:00pm
Service hours: 7:30am to 5:30pm
View all hours
Sales Service
Monday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Tuesday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Wednesday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Thursday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Friday 8:30am–8:00pm 7:30am–5:30pm
Saturday 9:00am–8:00pm 7:30am–2:30pm
Sunday 10:00am–6:00pm Closed
New (209) 230-5374 (209) 230-5374
Used (209) 626-8595 (209) 626-8595
Service (209) 626-8603 (209) 626-8603

Inventory

See all 172 vehicles from this dealership.

Special offers

See all special offers

About our dealership

This seller has been on Cars.com since January 2024.
Razzari Auto Centers is located in Merced CA. As a Ford dealer serving the Modesto area offering new & used cars trucks and SUVs to all of our neighbors in Los Banos Fresno Turlock and Madera we know customer satisfaction is crucial to our success. We look forward to serving your automotive needs and we hope that we can help you with your next new or pre-owned purchase.Because of our outstanding service and great prices customers travel from all across California to visit Razzari Ford.
Lifetime Powertrain Warranty on all New & Quality Assured Pre-Owned Vehicles!

Service center

Phone number (209) 626-8603

Service hours

Monday
7:30am–5:30pm
Tuesday
7:30am–5:30pm
Wednesday
7:30am–5:30pm
Thursday
7:30am–5:30pm
Friday
7:30am–5:30pm
Saturday
7:30am–2:30pm
Sunday
Closed

Reviews

3.8
(127 reviews)

A dealership's rating is based on all of their reviews, with more weight given to recent reviews.

Want to share your experience with this dealership?

Write a review
1.0

PARTS DEPARTMENT NOT WILLING TO GIVE THE STANDARD 20% OFF

PARTS DEPARTMENT NOT WILLING TO GIVE THE STANDARD 20% OFF PARTS TO A BUSINESS. THEY STOPPED DELIVERING PARTS AND HAVE CUT THE DISCOUNT. I WORK WITH MANY INSURANCE COMPANIES THAT REQUIRE 10% OFF DEALER LIST PRICE. THAT GIVES ME NO MARK UP. I HAVE NO INCENTIVE TO BUY FROM HERE IF I HAVE TO DRIVE 30 MILES TO PICK UP PARTS AT NO PROFIT ON THE PART.

1.0

PARTS DEPARTMENT NOT WILLING TO GIVE THE STANDARD 20% OFF

PARTS DEPARTMENT NOT WILLING TO GIVE THE STANDARD 20% OFF PARTS TO A BUSINESS. THEY STOPPED DELIVERING PARTS AND HAVE CUT THE DISCOUNT. I WORK WITH MANY INSURANCE COMPANIES THAT REQUIRE 10% OFF DEALER LIST PRICE. THAT GIVES ME NO MARK UP. I HAVE NO INCENTIVE TO BUY FROM HERE IF I HAVE TO DRIVE 30 MILES TO PICK UP PARTS AT NO PROFIT ON THE PART.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for the review. We appreciate the feedback and will make sure it gets discussed with our team for future consideration. If you have any additional questions or concerns, please feel free to contact me directly at your earliest convenience. Respectfully, Weston Boeding - Service Director - (209) 354-2202

Show full review
5.0

My new Jeep is Awsome!

Fernando did a great job showing us the different models and features. Larry was upfront and spot on with all my questions. Document singing was a breeze - no pressure.

5.0

My new Jeep is Awsome!

Fernando did a great job showing us the different models and features. Larry was upfront and spot on with all my questions. Document singing was a breeze - no pressure.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Steve, thank you for the great review! We're glad Fernando and Larry provided excellent service during your visit. We appreciate your business and hope to see you again at Razzari Dodge Chrysler Jeep!

Show full review
5.0

Great experience!

Great experience! Worked with Isaac on the sale, friendly, no hassle, easy to work with. Entire team at Razzari Dodge in Merced was very professional and willing to answer all my questions. Highly recommend if you are in the market for a truck, very knowledgeable.

5.0

Great experience!

Great experience! Worked with Isaac on the sale, friendly, no hassle, easy to work with. Entire team at Razzari Dodge in Merced was very professional and willing to answer all my questions. Highly recommend if you are in the market for a truck, very knowledgeable.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Hi Gary, Isaac and Razzari Dodge Chrysler Jeep appreciate your fantastic review! We hope you are enjoying your new truck and appreciate the recommendation! We hope to see you back for your first oil change! Thank you!

Show full review
1.0

Service department has the worst customer service bee

Service department has the worst customer service bee waiting a month for speakers to come in and supposly there still waiting

1.0

Service department has the worst customer service bee

Service department has the worst customer service bee waiting a month for speakers to come in and supposly there still waiting

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Thank you for reaching out. I'd like the opportunity to look into this situation further for you. If you could please contact me directly at your earliest convenience, it would be greatly appreciated. Thanks again, Michael Lopretta - General Manager - (209) 354-2106

Show full review
2.0

Rude service

Service department is a joke extremely rude jorget is her name she is very unprofessional and didn't help at all avoid this place by all means

2.0

Rude service

Service department is a joke extremely rude jorget is her name she is very unprofessional and didn't help at all avoid this place by all means

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process 2.0
  • Quality of repair 1.0
  • Overall facilities 2.0
  • Overall experience 2.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Chris, we are disappointed that you had a negative experience with our service department. We take customer service seriously and it's upsetting to hear that our team member was not professional or helpful. We would appreciate the opportunity to speak with you directly about your experience and see how we can make things right. Please reach out when you have the chance. Thank you, Michael Lopretta - General Manager - (209) 354-2106

Show full review
4.0

Great experience !

Emil was a super agent for me…. And the rest of the gentlemen were real and personable and helpful as well. Very Efficient in my purchase, and I felt comfortable in the whole process.

4.0

Great experience !

Emil was a super agent for me…. And the rest of the gentlemen were real and personable and helpful as well. Very Efficient in my purchase, and I felt comfortable in the whole process.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 4.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 4.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Will not hesitate to recommend

Car was on lot for the price advertised online. Friendly quick attention when I needed it. Great price on trade in. Loan process was timely and relaxed.

5.0

Will not hesitate to recommend

Car was on lot for the price advertised online. Friendly quick attention when I needed it. Great price on trade in. Loan process was timely and relaxed.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 5.0
  • Buying process 5.0
  • Quality of repair 5.0
  • Overall facilities 5.0
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
  • Did make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Show full review
5.0

Friendly, no pressure, professional but down to earth.

Friendly, no pressure, professional but down to earth. Made every effort to make it a timely transaction.

5.0

Friendly, no pressure, professional but down to earth.

Friendly, no pressure, professional but down to earth. Made every effort to make it a timely transaction.

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a used car
0 people out of 0 found this review helpful.
Show full review
5.0

We ordered a new Dodge Charger and during the process,

We ordered a new Dodge Charger and during the process, Isaac from Razzari Dodge in Merced, CA kept us up to speed on the build and delivery process. Once our car was on the truck to be delivered the dealer and I communicated often to prepare for the purchasing process which went very smooth! Mark Mendez, the finance Manager was very helpful during the process as well. Isaac and Mark did a fantastic job and when we picked up our car, there was a big red bow on the hood and the tank was full of gas! Thank you Razzari Dodge, Mark and Isaac!

5.0

We ordered a new Dodge Charger and during the process,

We ordered a new Dodge Charger and during the process, Isaac from Razzari Dodge in Merced, CA kept us up to speed on the build and delivery process. Once our car was on the truck to be delivered the dealer and I communicated often to prepare for the purchasing process which went very smooth! Mark Mendez, the finance Manager was very helpful during the process as well. Isaac and Mark did a fantastic job and when we picked up our car, there was a big red bow on the hood and the tank was full of gas! Thank you Razzari Dodge, Mark and Isaac!

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service
  • Buying process
  • Quality of repair
  • Overall facilities
  • Overall experience 5.0
  • Does recommend this dealer
  • Shopped for a new car
0 people out of 0 found this review helpful.
Dealer response

Brett, We appreciate you leaving our team this great review! We know you'll love that you'll love your new Dodge Charger and appreciate you leaving Isaac and Mark this awesome review! Thank you!

Show full review
1.0

An emergency airbag recall should be a priority bu

Had a recall on my truck for airbags emergency repair then they canceled the appointment because the guy was on vacation so I had two more weeks of being with a truck that had emergency airbag recalls then when I brought it in there it took me probably two and a half hours 3 hours just to check it in and then wait for the shuttle now my truck is ready and I'm still waiting for the shuttle I wouldn't come back there if they paid me

1.0

An emergency airbag recall should be a priority bu

Had a recall on my truck for airbags emergency repair then they canceled the appointment because the guy was on vacation so I had two more weeks of being with a truck that had emergency airbag recalls then when I brought it in there it took me probably two and a half hours 3 hours just to check it in and then wait for the shuttle now my truck is ready and I'm still waiting for the shuttle I wouldn't come back there if they paid me

Rating breakdown (out of 5):
  • Customer service 1.0
  • Buying process 1.0
  • Quality of repair 2.0
  • Overall facilities 1.0
  • Overall experience 1.0
  • Does not recommend this dealer
  • Came in for service or repair
  • Did not make a purchase
0 people out of 0 found this review helpful. Did you?
Dealer response

Hi Ken, thank you for taking the time to share your review. We would like the opportunity to apologize to you directly regarding this situation. Our team is always looking to grow and provide our customers with the best service. Please contact me at your earliest convenience. Thanks, Michael Lopretta - General Manager - (209) 354-2106

Show full review
See all 127 reviews