Schicker Ford of Union

Thank you. Your email has been sent to the dealer.

Share 
Sales Closed
Service Closed
Mon 8:30 AM - 8:00 PM
Tue 8:30 AM - 6:00 PM
Wed 8:30 AM - 8:00 PM
Thu 8:30 AM - 6:00 PM
Fri 8:30 AM - 8:00 PM
Sat 8:30 AM - 5:00 PM
Sun Closed
Mon 7:00 AM - 6:00 PM
Tue 7:00 AM - 6:00 PM
Wed 7:00 AM - 6:00 PM
Thu 7:00 AM - 6:00 PM
Fri 7:00 AM - 6:00 PM
Sat 8:00 AM - 4:00 PM
Sun Closed
{{currentIndex + 1}} of 10

Reviews

4.2
10 lifetime reviews.
  • great service. friendly sales associates

    I recently went to barreth to look for a vehicle a sales associate merle assisted me. Merle was very energetic and friendly. He tried hard to get ...


    Show Full Review

    I recently went to barreth to look for a vehicle a sales associate merle assisted me. Merle was very energetic and friendly. He tried hard to get me in the vehicle that best suited me. I had a couple problems with financing. Merle did everything in his power to get me into the vehicle. I am very pleased by my service. I would refer anyone to this dealer ship and sales associate. Thank you for the great service.

    Does recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    2 people out of 2 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • Jeep Wrangler sahara

    Came from 3 hrs away to buy used car- salesman was inexperienced and financial manager very rude and aggressive. Ended up buying car and got home ...


    Show Full Review

    Came from 3 hrs away to buy used car- salesman was inexperienced and financial manager very rude and aggressive. Ended up buying car and got home to find immediate oil leak- was supposed to have been inspected and checked out! Very poor service all round bad experience- would never go back or recommend.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    0 people out of 0 found this review helpful. Did you?

    Hide Full Review
  • All lies

    Buyer beware. This company sells used vehicle that are not inspected with no upkeep on them I spent 40,000.00 on an f250 lemon with multiple prob...

    Dealer Response

    I apologize that you feel this way about your purchase. We did indeed replace the radiator before you purchased the vehicle and did not know that...


    Show Full Review

    Buyer beware. This company sells used vehicle that are not inspected with no upkeep on them I spent 40,000.00 on an f250 lemon with multiple problems. As soon as I left the dealer truck had no radiator fluid in it. But they just told me during purchase it was fully inspected and everything was fine. They did not honor warranty. 1100.00 for a new radiator when they told me it was already replaced. Now a few months later no refrigerant and s bad compressor 1500.00 no warranty they said. But it was inspected they said. Do not buy from these guys I will be contacting the news channels, all reviews, ico, yelp, Facebook, to warn everyone about this company. I know this review won't stay up because the dealership has access to deleting it but I will keep posting it once a week.

    Does not recommend this dealer
    Shopped for a used car
    Did make a purchase
    1 people out of 1 found this review helpful. Did you?
    Dealer Response

    I apologize that you feel this way about your purchase. We did indeed replace the radiator before you purchased the vehicle and did not know that you had issues with it after the purchase. We want all of our customers to have a positive experience and that's why we include a no charge 2 year powertrain warranty, even on vehicles with 100,000 miles. We did indeed offer you an extended, more comprehensive service contract for purchase which would've covered the radiator and the a/c, however you declined all additional coverage. This vehicle was purchased back in August during the hot weather and I assure you that if there would've been an issue with the air conditioning, it would've been addressed. Again, I'm sorry that you feel this way about your purchase. Feel free to email me with any further concerns at jmckean@barrethcenter.com or you can call me direct at the dealership at 636-583-9700. Jon McKean General Sales Manager Barreth Ford Center


    Hide Full Review
Read All Reviews

Service & Repair

About Our Dealership

Dealer on Cars.com since September 2016


"Barreth Ford where our name means a great deal"